ستاره فرانسوی استقلال حالا فرصت مناسبی برای درخشش در چهارمین دربی پیش رو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مون پلیه با درخشش وینگر آسیایی خود موسی التعمری به صدر ‌جدول‌لیگ فرانسه صعود کرد.
رئیس دفتر روابط بین الملل جنبش حماس از بازگشایی دفتر این جنبش در پایتخت سوریه در آینده نزدیک خبر داد.
پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی راهی آستون ویلا خواهد شد.
اهواز - مدافع خارجی فصل گذشته تیم فولاد خوزستان با نظر علیرضا منصوریان به این تیم بازگشت.
دولت عربستان اعلام کرد که این کشور در این دوره از موسم حج رکورد  تعداد زائرانی را که پذیرش کرده است، خواهد شکست.
همزمان با موسم حج، همراه اول از آغاز پویش ولیمه مهربانی با هدف حمایت از نیازمندان خبر داد.
سازمان فضایی ایران همزمان با موسم حج، تصاویری را که به تازگی ماهواره خیام از ارتفاع ۵۰۰ کیلومتری زمین از مسجدالنبی (ص) و قبرستان بقیع در شهر مدینه گرفته است را منتشر کرد.
رکورد و حدنصاب تماس روزانه صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» بانک ملی ایران از ابتدای موسم حج طی دو هفته اخیر شکسته شد.
سخنگوی دبیرخانه مکه مکرمه از بکارگیری هزاران نیروی انسانی برای استقبال از میهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: کاهش مدت زمان حضور چندان به کاهش هزینه سفر حج منجر نمی‌شود زیرا ما به صورت کلی هتل را در موسم حج تا اول محرم اجاره می‌کنیم.
اداره کل صدور مجوزات عربستان سعودی از آمادگی این اداره طی دوره آتی برای اجرای اقدامات لازم در خصوص استقبال از مهمانان خانه خدا در موسم حج امسال خبر داد.
یک روزنامه صهیونیستی مدعی شد که مقامات رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی درباره پروازهای مستقیم از تل‌آویو به مکه در جریان موسم حج به توافق رسیده‌اند.
منابع سعودی از تصمیمات جدید اتخاذ شده در آستانه نزدیک شدن به موسم حج در اواخر ژوئن خبر دادند.
سخنگوی رسمی خطوط هوایی عربستان از افزایش ظرفیت ناوگان هوایی این کشور برای انتقال زائران خانه خدا طی موسم حج امسال خبر داد.
وزیر آب و کشاورزی عربستان سعودی با اشاره به افزایش تعداد زائران خانه خدا طی موسم حج امسال، از آمادگی ریاض برای تهیه مواد غذایی مورد نیاز حجاج در این مراسم خبر داد.
شمس‌الدین فرزادی‌پور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت فرودگاه‌ها در یکسال اخیر عملیات‌های مهمی را با موفقیت سپری کرده‌اند و در موسم عملیات حج ۱۴۰۲ نیز مردم باید کمترین معطلی داشته باشند.
مرد شماره یک شطرنج جهان در مسابقات شطرنج مقابل ناکامورا شکست خورد.
استدلال نظریه‌پردازان دولت این است که گویا برخلاف همه یافته‌های علم اقتصاد و تجربه بشری، نرخ تورم تابعی از تغییرات نرخ برابری ارز است، نه برعکس. این کشفیات جدید که باید ملت رنج‌دیده ایران هزینه آن را بپردازد نه‌فقط محصول بی‌خبری و بی‌اعتنایی به اولیات علم اقتصاد بلکه به چالش کشیدن این واقعیت بدیهی است که حتی در یک اقتصاد کاملا بسته و منزوی از دیگر کشور‌ها که نرخ برابری ارز در آن اصلا مطرح نیست
احتمالا امسال هم سوژه همین ماجرای طرح عفاف و حجاب است که پیش از انتخابات هیات رییسه مطرح شده و احتمالا تا نزدیک شدن به موسم انتخابات هیات رییسه در خردادماه، دو طرف روی همدیگر را می‌بوسند و فضای بین آن‌ها دوستانه می‌شود.
بهار پیام آور بالندگی و رویش است و موسم شور و نشاط که با آمدنش دل سرشار از سرور و جان معرفت می یابد. زیبایی و شکوه بهار، درس مهرورزی به آدمیان می دهد. پیام سال نو، رهائی کهنگی و تغییر به سوی نیکوئی است و این تطور بخشی از روند تکامل معنوی انسان است.
«موسی مارگا» ستاره تیم فوتبال الهلال که دو گل از هفت گل صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند حداقل سه هفته از میادین دور خواهد بود.
موسی مارگا، مهاجم الهلال، در ادامه درخشش آشکار خود، در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا دو گل زد و یک پاس گل ثبت کرد.
تعداد بالای استیضاح وزیران در هیات‌رییسه، احتمالا بی‌ارتباط با نزدیک شدن به موسم انتخابات مجلس دوازدهم نباشد. با روی کار آمدن دولت، نمایندگان مجلس حمایت‌های کم‌نظیری از دولت انجام دادند ولی دیگر حجم مشکلات آنقدر بالا رفته که همان نمایندگان در نطق‌ها و مصاحبه‌های‌شان دولت را به نقد می‌کشند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ