بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، کلیه مراکز درمانی مکلف شدند تا ۱۰ درصد از حق‌الزحمه یا حق‌العمل گروه پزشکی را به عنوان علی‌الحساب مالیات کسر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​پیاز، به اندازه ادویه در آشپزی هندی مهم است و در کانون سیاست‌های ملی این کشور در حوزه کشاورزی قرار دارد. این محصول و قیمت آن حتی در گذشته مقصر سرنگونی دولت‌ها بوده و می‌تواند ناردندرا مودی - نخست‌وزیر کنونی هندوستان - را نیز در تنگنا قرار دهد. تورم هند به دلیل افزایش هزینه‌های مواد غذایی به بالاترین حد خود در 15 ماه گذشته رسیده است.
مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران گفت:یکی ازمسائلی که به منابع مالی اتاق‌ها و اتحادیه‌های صنفی برمی‌گردد، بحث سهم یک در هزار درآمدمشمول مالیات اصناف است که توسط سازمان امور مالیاتی وصول می‌شود.
در میزگرد مسیر درآمد مالیاتی در برنامه هفتم توسعه گفته شد در حال حاضر برای مالیات ستانی پلتفورم کارآمدی وجود ندارد که این موضوع باید اصلاح شود.
سازمان امور مالیاتی برای برخی مشاغل ضریب بیش از ۳۰درصدی را تعیین کرده است این در حالی است که برای ۲.۳هزار میلیارد تومان درآمد اینفلوئنسر‌ها ۱۷میلیارد تومان مالیات تشخیص داده شده که رقم بسیار پایینی است و شائبه تبعیض را به وجود آورده است.
علی بهادری جهرمی در نشست خبری هفتگی گفت: سال گذشته ۹۰۰۰ میلیارد تومان مالیات علی الحساب پزشکان از طریق بیمارستان ها دریافت شد.
تذکر خداییان رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره استفاده نکردن از کارتخوان و قرارداد نداشتن بیمارستان‌ها و مطب‌ها با بیمه‌های پایه درمانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رییس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: بر اساس آمار و اطلاعات سازمان، تمکین مالیاتی پزشکان نسبت به سال‌های گذاشته افزایش داشته است.
رئیس سازمان امور مالیاتی کشور بیان کرد: امسال توانستیم ۱۰ هزار پرونده فرار مالیاتی را تعیین تکلیف کنیم که در بررسی این پرونده‌ها ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات شناسایی شده است.
رئیس سازمان امور مالیاتی از اعلام اسامی پزشکان متخلف در حوزه فرار مالیاتی به نظام پزشکی خبر داد.
نمایندگان مجلس با پیشنهاد اعمال مالیات بر عیدی و کارانه اعضای هیئت علمی بالینی تمام وقت جغرافیایی و پزشکان متخصص بالینی مخالفت کردند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، 7 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت 8 و 13 دقیقه با حضور 212 نفر از نمایندگان آغاز شد.قرار است امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه بپردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با معافیت مالیاتی پزشکان طرحی در مناطق محروم مخالفت کردند.
معاون سازمان امور مالیاتی از برخورد قضایی با تمامی مودیانی که از حساب، کارت بانکی یا دستگاه کارت‌خوان دیگری برای کتمان درآمد یا اجتناب از پرداخت مالیات استفاده کنند، خبر داد.
اسدی گفت: بر اساس قانون قرار بود تا تا پایان مهر ماه ۹۸ تمام پزشکان کارت خوان داشته باشند که تا این لحظه کمتر از ۴۰ درصد آن‌ها کارت خوان نصب کرده‌اند. باید در مقابل فرار مالیاتی آن‌ها ایستاد.
برخورد با جرایم مالیاتی همه اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است.
برخورد با جرایم مالیاتی کلیه اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است.
برخورد با جرایم مالیاتی کلیه اصناف یک مطالبه عمومی و شهروندی بوده و سازمان امور مالیاتی کشور با جدیت پیگیر مطالبات مردمی است.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی گفت: برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس: مالیات هایی که برای تولیدکندگان وضع کردیم بسیار سنگین تر از قبل است و از سوی دیگر قدرت خرید بازار کاهش پیدا کرده است و اعلام هم کردیم که باید حقوق کارمندان افزایش یابد! یعنی معادله ای را درست کردیم که نتیجه آن فرار نخبگان و سرمایه ها است.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی از رشد ۱۱۶ درصدی مالیات ابرازی پزشکان، دندانپزشکان و داروخانه ها در سالجاری با اشراف اطلاعاتی و حاکمیت داده در سازمان امور مالیاتی خبر داد.
مدیرکل دفتر حقوقی سازمان امور مالیاتی از رشد ۱۱۶ درصدی مالیات ابرازی پزشکان، دندانپزشکان و داروخانه ها در سالجاری با اشراف اطلاعاتی و حاکمیت داده در سازمان امور مالیاتی خبر داد.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ