مدیرکل دفتر آفریقای سازمان توسعه تجارت از فعال شدن ۱۰ مرکز تجاری ایرانی در قاره آفریقا تا پایان سال خبر داد و گفت: سه رایزن ایرانی مجوز خود را برای حضور در کشورهای آفریقایی دریافت کرده‌ اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی‌های خود در تابستان امسال و در ادامه طرح نظارتی ضربتی تابستانه، ۱۰ شهربازی و مرکز تفریحی آبی غیر استاندارد را در سطح استان تهران پلمب کردند.
کارشناسان استاندارد با بازرسی از بوستان‌های مسکن مهر و «ندایی» واقع در اسلام‌شهر، «رنگین‌کمان» و «حافظ» واقع در اندیشه، «استاد شهریار» واقع در نسیم‌شهر، «شهدای گمنام» واقع در تهرانسر و شهربازی «ایما» واقع در آبشار تهران، تجهیزات تفریحی فاقد گواهینامه بازرسی سالیانه معتبر در این اماکن را پلمب کردند.
رئیس اتاق مشترک ایران و عراق گفت: در حال حاضر روابط تجاری بین دو کشور از مرز ۱۰ میلیارد دلار عبور کرده است.
قم- به دلیل نشت گاز منوکسید کربن در یک مهمانپذیر ناامین در شهر قم ۱۰نفر دچار مسمومیت شدند که تعداد ۴ نفر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.
به گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس، جایگاه ایران در شاخص سهم صادرات تولیدات با فناوری متوسط و پیشرفته از صادرات صنعتی، جایگاه مناسبی نیست.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر توضیحاتی درباره واکسن‌های مورد نیاز زائران حج تمتع و جزئیات خریداری دارو از عربستان ارائه داد.
مرکز توسعه آموزش مجازی، فناوری و امنیت اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد:مهلت ۱۰ روزه بارگذاری مستندات رتبه‌بندی برای معلمان ۱۰ استان در نظر گرفته شده است.
ضمن تشکر از جناب امام جمعه که نگران "برهنگی برخی بی حجاب‌ها" شده و به مرکز پیام داده اند، پیشنهاد می‌کنیم برای این که متهم نشوند که از بین همه موضوعات جامعه فقط نحوه لباس پوشیدن زنان برایشان مهم بوده که آن را به مرکز مخابره کرده اند.
مرکز آماری معطی در گزارشی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) عملیات های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رشد فزاینده ای داشته و منجر به کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست شده است.
رسانه ها از برگزاری بزرگترین اعتصابات وتظاهرات مردمی ۱۰ سال اخیر در مرکز پایتخت انگلیس خبر می دهند.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در تشریح ۱۰ توصیه راهبردی برای حل مسئله ناترازی گاز، گفت: حل مسئله ناترازی گاز نه یک راهکار، بلکه نیاز به اقداماتی چندگانه و چندوجهی دارد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی ۱۰ توصیه راهبردی در خصوص مدیریت بازار ارز ارائه کرد.
مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ عملیات‌ها و اقدامات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از پیشرفت فیزیکی ۹۲ درصدی در پروژه مرکز محله حر و بهره‌برداری از این پروژه تا ۱۰ روز آتی خبر داد.
سخنگوی بانک مرکزی گفت: ترتیبات فروش ارز به صورت اسکناس به بازرگانان دیروز ۱۰ آذر به بانک‌های ملی ایران، سپه، تجارت، ملت و صادرات ایران ابلاغ شد.
در نظام پولی، عرضه پول، فرآیند پیچیده‌ای است و برآیند رفتار‌های متقابل چهار گروه از عامل‌های موثر بر آن، شامل بانک مرکزی، بانک‌های تجاری و تخصصی، سپرده‌گذاران و دریافت‌کنندگان وام می‌شوند. پول پرقدرت، عبارت است از پولی که مستقیما توسط بانک مرکزی به وجود می‌آید و شامل موارد ترازنامه بانک مرکزی می‌شود.
وزیر ارتباطات در دیدار تعدادی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی به اهمیت پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها اشاره کرد و از آغاز پروژه توسط ده اپراتور در ۱۰ مرکز استان و ۶۵ شهر خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: پیشنهاد وزارت صمت به بانک مرکزی و سازمان توسعه تجارت برای کاهش تعهد ارزی صادرکنندگان نمونه لوازم خانگی از ۹۰ درصد به ۸۰ درصد است.
رییس مرکز پژوهش های مجلس در راستای ضرورت ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه امروز ایران اسلامی، ۱۰ توصیه راهبردی ارائه کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در راستای ضرورت ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه امروز ایران اسلامی، ۱۰ توصیه راهبردی ارائه کرد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در راستای ضرورت ارتقای سرمایه اجتماعی در جامعه امروز ایران اسلامی، ۱۰ توصیه راهبردی ارائه کرد.
مجموعه مقررات ارزی منطبق با تغییرات فرآیند تجارت خارجی در هفت بخش، پس از ۱۰ سال بازنگری، اصلاح و تکمیل شد و بر روی پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی در دسترس عموم قرار گرفت.
معاون وزیر صمت از نخستین ثبت سفارش رسمی و موفق واردات با رمزارز به ارزشی معادل ۱۰ میلیون دلار خبر داد. اقدامی که رئیس کل بانک مرکزی نیز درباره آن اظهار داشت: دارندگان رمزارز‌هایی که مجوز قانونی داشتند، طبق قانون می‌توانند رمزارز استخراجی خود را برای واردات اعلام کنند.
شاید خیلی‌ها ندانند، یکی از کسانی که کارخانه آجر را راه انداخت و سال‌هاست در آن‌جا فعالیت می‌کند، محمود کریمی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ