روابط عمومی باشگاه گل‌گهر با انتشار تصویری به گلی که بایناما به ثمر رساند و توسط داور مردود اعلام شد اعتراض کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس بر ادامه مبارزات ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی بر اشغالگران صهیونیست و آزادی سرزمین فلسطین، تاکید ورزید.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر و حماسه مردم دزفول، پایمردی و پایداری یادگاران دفاع مقدس را ستود.
سخنگوی جنبش انصار الله یمن با صدور پیامی، بیست و سومین سالروز عید «مقاومت و آزادسازی» را به ارتش، ملت و مقاومت لبنان تبریک گفت.
عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن مشارکت رئیس جمهور سوریه در نشست جده و توافق اخیر ایران و عربستان را به مثابه اعلام رسمی شکست ائتلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه دانست.
یک روزنامه عبری زبان با بررسی عملیات موشکی اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی به قدرت و اتحاد این نیروها و واکنش ضعیف ارتش این رژیم به عملیات مذکور اشاره کرد.
همزمان با هشتاد و یکمین روز اعتصاب غذای «خضر عدنان»، کمیته‌های مقاومت فلسطین به ٰرژیم صهیونیستی درباره وخیم شدن وضع جسمانی او هشدار داد.
رئیس مجلس ضمن تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: ایران اسلامی بزرگترین و استوارترین حامی مقاومت در سراسر جهان است.
حزب‌الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «رهبران حزب‌الله و حماس در بیروت برای گفتگو درباره «آمادگی محور مقاومت» در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی دیدار کردند.
رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که دشمن با تمام توان خود برای فتنه انگیزی در لبنان تلاش می کند، ولی با اتحاد و هماهنگی ما شکست خواهد خورد و حزب الله از قدرت و شجاعت بی نظیری برخوردار است.
محققان کشور درصدد افزایش مقاومت تجهیزات و قطعات فلزی در برابر خوردگی و فرسایش با استفاده از فناوری های نوین هستند.
دارپا روی تحقیق و توسعه دارو‌های مختلفی تاکنون سرمایه گذاری کرده است. پیشتر این آژانس تحقیقاتی، بودجه‌ای را برای توسعه داروی ضد سرماخوردگی درنظر گرفته بود و حالا می‌خواهد به شکل متمرکزتری روی تولید دارویی که بتواند افراد را در مقابل سرمای شدید مقاوم کند، کار کند.
مشهد ـ زنگ مقاومت و ایثار همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در تمامی مدارس استان خراسان رضوی ظهر سه‌شنبه نواخته شد.
در پایان هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B تیمهای فولاد خوزستان و مقاومت البرز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
در پایان هفته سوم لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در گروه B تیمهای فولاد خوزستان و مقاومت البرز به مرحله نیمه نهایی صعود کردند.
رئیس جمهور گفت: آمریکایی‌ها تصور می‌کردند با تهدید و تحریم می‌توانند ملت‌ها را متوقف کنند، اما ثابت کردیم مقاومت و همکاری تنها راه مقابله با زیاده‌خواهی های غرب است.
منابع فلسطینی از درگیری های شدید مسلحانه میان نظامیان صهیونیست و مبارزان مقاومت در منطقه دیر الحطب در شرق نابلس خبر می دهند که تاکنون با شهادت یک فلسطینی همراه شده است.
امروز بیست و دومین سالگرد شهادت محمد الدره کودک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست است، کودکی آخرین لحظات عمرش را در آغوش پدرش گذراند.
روابط عمومی باشگاه گل‌گهر با انتشار تصویری به گلی که بایناما به ثمر رساند و توسط داور مردود اعلام شد، اعتراض کرده است.
ستادکل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، این مناسبت را به آزادگان سلحشور و خانواده‌های صبورشان تبریک گفت.
رضا پرکاس در اولین تجربه هدایت یک تیم لیگ برتری دو امتیاز حساس را از چنگ فولاد بیرون آورد‌
رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در گفتگویی تلفنی بر وحدت مقاومت در مقابله با رژیم اشغالگر و شکست دشمن در زمینه در هم شکستن عزم و اراده ملت فلسطین تأکید کردند.
شرایط برای ستاره پرتغالی اصلا مساعد نیست؛ اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد از رفتار او بعد از بازی با رایو وایه‌کانو ناراضی است.
از عاشقی در پارک تا نامزدی مخفیانه!
عصر امروز، نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهوری ونزوئلا و هیات همراه، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. رئیس جمهور ونزوئلا عصر روز جمعه وارد ایران شد و صبح امروز مورد استقبال رسمی آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ