اینتر میامی از همین حالا مزیت های در اختیار داشتن سوپر استار آرژانتینی را از جنبه ورزشی و تبلیغاتی حس کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس فیفا اعلام کرد که جام جهانی زنان بیش از 524 میلیون یورو سود داشته است.
با سرمایه گذاری در بازارهای موازی انتظار داریم درآمد یا سودی مناسب در آینده کسب نماییم. نبض بورس به بررسی بازدهی بازار‌ها در ایران در طول ۳۲ سال اخیر پرداخته است.
برایتون با در پیش گرفتن یک سیاست متکی به صبر سودی میلیونی از فروش بازیکنان کمتر شناخته شده به دست آورده است.
حدود ۸۳ میلیارد تومان سود ناشی از رانتی که دولت به اعضای تیم ملی فوتبال در جام جهانی برای باخت سنگین به انگلیس و شکست مقابل آمریکا داده است!!
سود ۹۰میلیاردی هر بازیکن تیم ملی از واردات خودرو
مالک باشگاه اینترمیامی شرح داد که حضور لیونل مسی در این باشگاه چه سود سرشاری برای کل MLS داشته است.
سعودی آرامکو (به انگلیسی: Saudi Aramco) یا آرامکو شرکت دولتی نفت عربستان سعودی و تحت تملک دولت آن کشور است. این شرکت از لحاظ مالکیت ذخایر (نفت خام و گاز طبیعی) یکی از با ارزش‌ترین شرکت‌های جهان محسوب می‌شود. آرامکو به تازگی گزارش سه ماهه دوم خود را منتشر کرد و علیرغم اُفت سود، باز هم سودسازی شگفت انگیزی داشت.
تیم کوک، مدیرعامل اپل، می‌گوید لیونل مسی به Apple TV+ کمک کرد تا مخاطبان بیشتری را جذب کند.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز 91.190 میلیارد ریال رسید.
سود خالص بانک ملت در سه ماهه ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از سه برابر شد و به مرز ۹۱.۱۹۰ میلیارد ریال رسید.
فولاد خوزستان سود خوبی از فروش ستاره جوان خود به جیب زده است.
اولین بازی ستاره آرژانتینی با اینترمیامی برای این باشگاه میلیون‌ها دلار سود به ارمغان آورد.
بیشترین گلایه بیماران از اصرار به تجویز شیمی‌درمانی و پرتودرمانی‌های غیرضروری، در بخش خصوصی است و در بخش دولتی چنین موضوعی کمتر دیده می‌شود. این نکته را یک متخصص پرتودرمانی هم تایید می‌کند و می‌گوید:پزشکان شاغل در این بخش هیچ نفعی از شیمی‌درمانی نمی‌برند و سود اصلی آن از دارو‌هایی است که تامین و فروخته می‌شود. بخشی از این داروها، وارداتی هستند، اما تنها بخشی از آن‌ها از شرکت‌های معتبر تامین می‌شود، بخش دیگر از کشور‌هایی خریداری می‌شود که کیفیت لازم را ندارند و سود کلانی به تامین‌کنندگان می‌رسانند.
منچسترسیتی مبلغ قابل توجهی از هزینه‌هایی که برای تقویت تیمش انجام داده بود را با کسب سه‌گانه جبران کرد.
ضربه پنالتی لیووبیچیچ منجر به گل تساوی کلن برابر بایرن شد تا مونیخی ها 10 دقیقه به پایان بازی قهرمانی را از دست داده باشند و همه چیز به سود دورتموند شود.
بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می کند و با اعتمادبنفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.
غذا‌های حاوی کلاژن نیز مانند مکمل‌های کلاژن به عنوان راهی برای تقویت تولید کلاژن در بدن پیشنهاد شده‌اند، هر چند که پژوهش‌های علمی چندانی وجود ندارد که ثابت کرده باشد خوردن این غذا‌ها می‌تواند به طور مستقیم به سلامت پوست یا مفصل سود برساند.
بر اساس رأی کمیته انضباطی، رأی دیدار دو تیم ملوان و کیان نیشابور با نتیجه سه بر صفر به سود ملوان اعلام شد و بدین ترتیب تیم کیان نیشابور از جدول مسابقات لیگ زنان حذف می‌گردد.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری یک کلاهبردار با وعده اعطای سود کلان به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان شوش خبر داد.
افقه با اشاره به اینکه بانک‌ها املاک بسیار زیادی در اختیار دارند، گفت: «به دلیل بازدهی بسیار پایین بخش تولید، بانک‌ها در کنار بنگاه داری، اقدام به خرید املاک می‌کنند که این موضوع از یک طرف باعث افزایش قیمت مسکن شده و از سوی دیگر باعث شده منابع بانک‌ها به نوعی قفل شود، بنابراین تا زمانی که وضعیت اقتصاد کلان کشور با تغییر مواجه نشود، بانک‌ها نیز برای کسب سود و بقای خودشان این رویه را ادامه می‌دهند.»
کارشناسان اقتصادی نسبت به لایحه اخیر دولت در خصوص اصلاح قانون بودجه و محدود شدن شفافیت گیرندگان وام های کلان بانکی هشدار دادند.
کارشناسان اقتصادی نسبت به لایحه اخیر دولت در خصوص اصلاح قانون بودجه و محدود شدن شفافیت گیرندگان وام های کلان بانکی هشدار دادند.
حکمت تهیه کننده و کارگردان باسابقه سینما در این شرایط مسیر متفاوتی را در پیش گرفته و سراغ ساخت فیلم‌های با بودجه کم/Low-budget با تلفیقی از چهره‌های جوان و باسابقه رفته و معتقد است همچنان با این شکل از فیلم‌‌سازی، می‌توان در این حرفه فعال بود. بندر بند که چندی پیش اکران شد، یکی از این فیلم‌ها بود و فیلم‌های ملخ، نوزده و جاده دوهزار، سه فیلم دیگر است که او با تکیه بر این روش تازه ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ