همزمان با هفته احسان ونیکوکاری مجتمع مس شهربابک 100 سری جهیزیه به ارزش 40میلیارد ریال به زوج های جوان اهدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
دنیل لوی، مدیر تاتنهام، با انتشار بیانیه‌ای به جدایی هری کین از این باشگاه واکنش نشان داد.
رکورددار دوی 100 متر زیر 20 سال جهان به‌طور موقت محروم شد.
ورزشکارانی که رکورد جدیدی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جهان در مجارستان ثبت کنند 100 هزار دلار پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
ارتباط بین فلورنتینو پرز و کیلیان امباپه هر روز به شکل مستمر ادامه دارد و قطع نمی شود. در واقع هر حرکتی از سوی دو طرف با هماهنگی قبلی است.
حداقل موجودی سپرده برای شرکت در قرعه کشی حساب های قرض‌الحسنه بانک گردشگری مبلغ یک میلیون ریال و مهلت شرکت در قرعه‌کشی تا پایان شهریور 1402 است.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله منچسترسیتی، جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته را از مارکا دریافت کرد.
شکایت 100 میلیون دلاری هانس نیمن علیه هفدهمین قهرمان شطرنج جهان توسط دادگاه آمریکایی رد شد.
هانس نیمن، شطرنج‌باز آمریکایی، شکایتی 100 میلیون دلاری از مگنوس کارلسن به خاطر متهم کردنش به تقلب مطرح کرده بود که با شکست مواجه شد.
باشگاه منچسترسیتی با یوشکو گواردیول، مدافع کروات تیم لایپزیش، به توافق شخصی دست یافته است.
انگولو کانته بعد از هفت سال حضور در چلسی در آستانه انتقال به عربستان است؛ اما در کنار این، خود او هم برنامه خریدن یک باشگاه را دارد.
سرمربی آرسنال که دیشب با پیروزی مقابل فولام صدمین پیروزی خود در این تیم را جشن گرفت می‌گوید از این آمار خوشحال است، ولی هیچ چیز برایش جای فتح جام‌های قهرمانی را نمی‌گیرد.
امید نورافکن رفته رفته در حال تبدیل به یکی از اسطوره‌های تیم فوتبال سپاهان است.
چند هفته ای است که تماشاگران به استادیوم های لیگ برتر برگشته اند و باید گفت این حضور گرما و سطح کیفی بازی ها را بهتر کرده است.
چلسی قصد دارد تا رحیم استرلینگ را با مبلغی بالغ بر 100 میلیون یورو به فروش برساند.
بارسلونا مطلع شده است که پی اس جی قصد دارد در تابستان آینده بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را پرداخت کند اما باشگاه کاتالان اصرار دارد که این رقم فسخ درست نیست.
رئیس پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری از صدور ۱۰۰ مجوز باستان‌شناسی و اجرای ۱۴۶ طرح پژوهشی طی یکسال گذشته توسط این پژوهشگاه خبر داد.
ژوائو فلیکس در نشست خبری بازی با مراکش حاضر نشد به سوالات در مورد نیمکت‌نشینی رونالدو و نیز آینده‌اش در اتلتیکو پاسخ دهد.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی را رد کرد و گفت که حرف‌های اخیر ادینسون کاوانی بر علیه او نبوده است.
جشنواره قرعه‌کشی حساب‌های قرض‌الحسنه بانک گردشگری با عنوان ” مهرریزان” روز سه شنبه ۱۰ آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود. مهلت افتتاح حساب و محاسبه امتیازات برای شرکت در قرعه کشی و اعطای جوایز تا روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ خواهد بود.
میکل آرتتا معتقد است که برای پیروزی برابر لیورپول بیش از همیشه به حمایت هواداران نیاز دارند. او لیورپول را همچنان مدعی قهرمانی می داند.
مالک نساجی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال به حمایت از حمید مطهری سرمربی این تیم پرداخت.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 3-0 تیمش مقابل اسپتزیا، اعلام کرد که هدف تیمش در این فصل زدن 100 گل در سری آ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ