ارلینگ هالند، ستاره خط حمله منچسترسیتی، جایزه بهترین بازیکن فصل گذشته را از مارکا دریافت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پیکان اعلام کرد تیمش مقابل گل گهر در هفته دوم لیگ برتر برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت.
ورزشکارانی که رکورد جدیدی در مسابقات قهرمانی دوومیدانی جهان در مجارستان ثبت کنند 100 هزار دلار پاداش نقدی دریافت خواهند کرد.
به عقیده دتمار هامان، پرداخت 10 میلیون یورو به هری کین با توجه به سن این بازیکن بیش از اندازه است.
راجر اشمیت، مربی بنفیکا، تمایلی برای برگرداندن ژوائو فلیکس ندارد. او می گوید بازیکنی که با 100 میلیون یورو از بنفیکا رفته، چرا باید برگردد؟
ایجنت ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا، تایید کرد دو باشگاه مطرح برای جذب این بازیکن حاضر به پرداخت 100 میلیون یورو بودند.
منچستریونایتد با انتشار درآمدهای باشگاه در سه ماه گذشته، اعلام کرد پول برای خرید بازیکن دارد ولی قادر نیست بازیکن 100 میلیون پوندی بخرد.
تونی کروس در مصاحبه جدید خود به انتقال جود بلینگام واکنش نشان داد و بار دیگر به ادن هازارد طعنه زد.
ستاره اسبق پرسپوليس و استقلال در اتفاقی عجیب اکنون بیش از صد روز‌ در زندان حضور دارد.
برانکو ایوانکوویچ از پیشنهادی پرده برداشته که اگر با موافقت طارمی همراه می‌شد، مسیر فوتبالی او را تغییر می‌داد.
ریکاردو ساپینتو با یک اسکواد بالانس آماده ارنج تیم استقلال برای شهرآورد شماره 100 خواهد بود.
شاید حتی یک هوادار هم پیدا نکنید که به یک‌باره به جای تشویق تیم محبوبش به هواداری از تیم رقیب بپردازد اما در این مطلب به ۵۶ بازیکنی که هر دو پیراهن قرمز و آبی را به تن داشته‌اند می‌پردازیم.
بارسایی ها به دنبال خرید بازیکن در تابستان پیش رو هستند و برای تحقق این امر، باید چند بازیکن خود را به فروش برسانند.
وسلی اسنایدر، ستاره هلندی سابق رئال مادرید و اینتر، به شدت از بازی انزو فرناندز در ترکیب چلسی برابر رئال انتقاد کرد و گفت او همه توانش را در زمین نمی‌گذارد.
طبق ادعای موندو دیپورتیوو باشگاه بارسلونا قصد دارد در نقل و انتقالات تابستانی سه بازیکن آزاد را بدون خرج کردن هزینه اضافه جذب کند.
امید نورافکن رفته رفته در حال تبدیل به یکی از اسطوره‌های تیم فوتبال سپاهان است.
مهدی طارمی به انتخاب گاردین بالاتر از بازیکنانی سرشناس و گران‌قیمتی نظیر داروین نونیز به جمع 100 بازیکن برتر جهان در سال 2023 راه یافته است.
دنیای فوتبال به دنبال انتقال بزرگ و نجومی بعدی است. کدام بازیکن با بازیکنان، انتقال 100 میلیون یورویی بعدی بازار نقل و انتقالات خواهند بود؟ می‌توان به 10 نفر اشاره کرد.
بارسلونا مطلع شده است که پی اس جی قصد دارد در تابستان آینده بند فسخ 50 میلیون یورویی عثمان دمبله را پرداخت کند اما باشگاه کاتالان اصرار دارد که این رقم فسخ درست نیست.
ژوائو فلیکس در نشست خبری بازی با مراکش حاضر نشد به سوالات در مورد نیمکت‌نشینی رونالدو و نیز آینده‌اش در اتلتیکو پاسخ دهد.
دیه‌گو آلونسو، مربی اروگوئه، شایعه اختلاف بین بازیکنان و کادر فنی را رد کرد و گفت که حرف‌های اخیر ادینسون کاوانی بر علیه او نبوده است.
آلفرد شرودر، مربی آژاکس، انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی به منچستریونایتد را زیر سوال برد و از رفتار این بازیکن برزیلی انتقاد کرد.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز گذشته به مدیر برنامه‌های مارکوس آلونسو اطمینان داد که تا دو روز آینده، این بازیکن را جذب خواهند کرد.
باشگاه پورتو به مناسبت انجام یکصدمین بازی مهدی طارمی برای این تیم، کیت ویژه ای برای این بازیکن طراحی کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ