بازیکنان منچستریونایتد معتقد هستند که کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، در ماه ژانویه از این باشگاه جدا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی.
به جز بیرانوند، هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس از جایگاه خود در تیم اطمینان ندارند، خصوصا بعد از تصمیم روز گذشته یحیی گل‌محمدی…
مدیر تیم تراکتور اطمینان می‌دهد که این تیم نسبت به قوانین و مقررات نقل و انتقالات پایبندی کامل داشته است.
قائم مقام باشگاه استقلال خطاب به هواداران این تیم اعلام کرد که مطمئن باشند تیم خوبی برای فصل جدید بسته می‌شود.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
نگرانی این است که آیا تیم دوم ایران از بردن تیم دوم افغانستان اطمینان خاطر نداشت؟ قلعه‌نویی در روزی که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، ستاره‌های فوتبال ایران را از ابتدا در ترکیب قرار داد، حتی حاضر نشد به بازیکنان جدیدی که به تیم ملی دعوت کرده؛ از‌جمله شهاب زاهدی و علی علیزاده در این دیدار بسیار ساده، چند دقیقه‌ای بازی دهد. آیا قلعه‌نویی نگران آن است که نتایجش از همین ابتدا با واکنش منتقدان همراه شود؟
مدیران باشگاه پرسپولیس قبل از اطمینان از ادامه کار یحیی گل محمدی برای فصل آینده، مذاکرات نهایی را با دو بازیکن مطرح وجوان لیگ برتری انجام داده‌اند.
به نظر می‌رسدمحمدرضا حضرتپور لیبرویی است که از حضور در لیگ ملت ها اطمینان دارد.
گابریل ژسوس، مهاجم آرسنال، می‌گوید بازیکنان این تیم اطمینان دارد که می‌توانند قهرمان لیگ برتر شوند.
یوشوا کیمیش، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید بازیکنان این تیم اطمینان دارند که می‌توانند برابر منچسترسیتی به پیروزی برسند.
پیکه: همانطور که گفتید، صحبت کردن درباره موضوعی که اطلاع زیادی از آن ندارید، کار دشواری است. بازیکنان هرگز از این موضوع خبر نداشتند. این کار‌ها مربوط به لاپورتاست که قطعاً بالأخره توضیح خواهد داد که دقیقاً چه اتفاقی رخ داده است. من کاملاً اطمینان دارم که بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است. اما شما باید این موضوع را درک کنید که گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
رئیس پارلمان اروپا در بحبوحه رسوایی فساد مالی در این پارلمان، مدعی شد که برای حصول اطمینان از اینکه بازیگران خارجی نمی‌توانند «قانونگذاران را بخرند»، از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد!
دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، به هواداران این تیم اطمینان داد که مانع از انتشار ویروس بین بازیکنان خواهند شد.
سرمربی تیم ملی فرانسه می‌گوید برای موفقیت در فینال جام جهانی به بازیکنانش اطمینان دارد.
با این بازیکن در خط حمله هر تیمی، ابتکار عمل دست سرمربی است. این که چه نوع تاکتیکی برای اعمال فشار روی حریف اتخاذ کند.
با حضور دوباره کارلوس کی روش در تیم ملی قابل پیش بینی بود که مرتضی پورعلی گنجی به ترکیب اصلی تیم ملی بر گردد چرا که یکی از بازیکنان قابل اطمینان این مربی پرتغالی است.
مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم اطمینان داد که بزودی اخبار خوبی در مورد مسائل مالی و پرداخت مطالبات خواهند شنید.
مدیرعامل باشگاه استقلال به بازیکنان این تیم اطمینان داد که بزودی اخبار خوبی در مورد مسائل مالی و پرداخت مطالبات خواهند شنید.
رونالد آرائوخو فردا در فنلاند جراحی خواهد کرد و شاید جام جهانی را نیز از دست بدهد ولی احتمال حضور او در این رقابت ها همچنان وجود دارد. او باید گونسالو وردو، بازیکن الچه، را الگو قرار بدهد.
رئیس فدراسیون والیبال در صحبت با ملی پوشان تاکید کرد که به پیروزی تیم ملی ایران برابر برزیل اطمینان دارد و بازیکنان باید با تمام توان به مصاف این تیم مدعی بروند.
ریو فردیناند، کاپیتان سابق منچستریونایتد، اطمینان دارد که با ادامه روند نیمکت نشینی های رونالدو، این بازیکن به زودی واکنشی جدی نشان خواهد داد.
ساپینتو با اشاره به اینکه روی همه این موارد در طول هفته کار کرده بودیم اما باز گل خوردیم، افزود: با وجود اینکه نتیجه بازی را از دست داده بودیم اما به خودمان و بازیکنان اطمینان داشتیم و با سعی و تلاش توانستیم نتیجه را عوض کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ