ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر برنامه‌های ویکتور اوسیمن در تمرین ناپولی حضور پیدا کرد تا به رئیس باشگاه اطمینان دهد این مهاجم نیجریه‌ای قصدی برای ترک تیمش را ندارد.
مدیر تیم تراکتور اطمینان می‌دهد که این تیم نسبت به قوانین و مقررات نقل و انتقالات پایبندی کامل داشته است.
وزیر خارجه ایران در نشست خبری با همتای ارمنستانی خود گفت: تهران و ایروان بر اهمیت مسیر‌های ترانزیتی تاکید دارند، آقای الهام علی‌اف اطمینان داد که به دنبال بستن مسیر تاریخی ایران و ارمنستان نخواهد بود.
ادوارد رومئو، مدیر اقتصادی بارسا، اطمینان داد که باشگاه برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید و تمدیدی‌ها سفته‌ای 6 میلیون یورویی در اختیار لالیگا قرار خواهد داد.
مدیر اجرایی سیتی اطمینان دارد که همه اتهامات مالی لیگ برتر به این باشگاه بی‌اساس هستند و بی گناهی باشگاه ثابت خواهد شد.
نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفت: ترجیح ما گزینه دیپلماتیک است و فکر می‌کنم که این واقعا ثابت شده است که مؤثرترین و پایدارترین راه برای اطمینان از عدم دستیابی ایران به بمب (هسته ای) است.
متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، به هواداران اطمینان داد که قرارداد جدید گاوی ثبت خواهد شد و او به چلسی و هیچ باشگاه دیگری نخواهد رفت.
احمد الغامدی مدیر اجرایی باشگاه النصر عربستان اطمینان دارد که حضور کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان وجهه این کشور را در سطح کل دنیا تقویت خواهد کرد.
فلاح مدیر بازارهای مالی بورس کالای ایران گفت: مردم می‌توانند با اطمینان کامل با معاف ۱۰۰ درصد از مالیات به بازار بورس کالای ایران ورود پیدا کنند.
اگرچه مقامات بهداشتی اطمینان می‌دهند که تعداد موارد جدید و مرگ و میر مرتبط با سرطان مثانه در طول سال‌های اخیر اندکی کاهش یافته است، با این وجود خوب است که به یاد داشته باشیم این بیماری همچنان یک خطر بالقوه است و می‌تواند هر یک از افراد جامعه را مبتلا سازد. با این حال، به نظر می‌رسد که سالمندان بیشتر از دیگران در معرض خطر هستند.
اطمینان دارم که شاهد پیشرفت در همه حوزه‌ها خواهیم بود البته در این مسیر با چالش‌هایی نیز روبه‌رو می‌شویم و برخی موارد وجود دارد که باید با هم آن‌ها را انجام داده و حل و فصل کنیم تا ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتوانند اعتمادسازی و اعتمادافزایی کنند.
اطمینان دارم که شاهد پیشرفت در همه حوزه‌ها خواهیم بود البته در این مسیر با چالش‌هایی نیز روبه‌رو می‌شویم و برخی موارد وجود دارد که باید با هم آن‌ها را انجام داده و حل و فصل کنیم تا ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بتوانند اعتمادسازی و اعتمادافزایی کنند.
هافبک مصدوم استقلال مدعی است از حضور در جمع مدعیان و کم کردن فاصله با صدر اطمینان داشتند و این مسیر را تا دستیابی دوباره به قهرمانی ادامه خواهند داد.
فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، اطمینان داد که پپ گواردیولا حداقل تا دو سال و نیم دیگر از سیتی نخواهد رفت.
در نشست دیروز میان علی فتح الله زاده و ریکاردو ساپینتو مباحث مهمی به میان آمد.
دکتر شیرین شجاعی_ مدیر کل نظارت، ارزشیابی و اعتباربخشی سازمان نظام پزشکی ضمن توصیه به مردم برای اطمینان از پزشک بودن فردی که به عنوان پزشک به او مراجعه می‌کنند، گفت: مردم می‌توانند در جست‌وجوگر اینترنت بنویسند "جست‌وجوی اعضای نظام پزشکی". وقتی این عبارت را بنویسید، سایت نظام پزشکی باز می‌شود یا می‌توانید به آدرس https://membersearch.irimc.org/ مراجعه کنید؛ بنابراین در سامانه جست‌وجوی پزشک سازمان نظام پزشکی، نام پزشک مورد نظر را درج کنید. اگر پزشک معتبر و از اعضای سازمان نظام پزشکی باشد، تمام مشخصات او برای مردم ارائه می‌شود. در این صورت مردم می‌توانند پزشکان معتبر را از پزشک‌نما‌ها متمایز کنند.
بپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر، اعلام کرد که این باشگاه در یک قدیمی امضای قراردادی طولانی مدت با میلان اشکرینیار قرار دارد.
مدیر ارشد سازمان بورس با تاکید بر اینکه به مشتریان کارگزاری تدبیرگر سرمایه اطمینان خاطر داده می‌شود که سازمان به جدیت پیگیر حقوق آنها است، گفت: انتقال پرتفوی دارایی مشتریان این کارگزاری به کارگزاری جایگزین آغاز شده و طی روز جاری و روزهای آتی، مانده پرتفوی این افراد بدون کوچک‌ترین اقدامی از سوی آنها به کارگزاری جایگزین منتقل خواهد شد.
سرپرست پژوهشگاه فضایی ایران گفت: این موفقیت به مفهوم اطمینان از عملکرد بلوک انتقال مداری در انجام مأموریت خود است و امید است که در آینده نزدیک به مدار عملیاتی ارسال شود.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: عزیزانی هم که در مسیر هستند تلاش کنند برنامه خود را تغییر دهند؛ صرفاً کسانی که در پایانه‌های مرزی هستند، تلاش می‌شود در ساعات آینده با مدیریت و کنترل اطمینان بخشی یا توجیه شوند که برگردند یا این که با شرایط اطمینان بخشی از مرز عبور داده شوند.
پس از توقف و کنترل این کشتی‌ها و اطمینان از امنیت دریانوردی و به تماس‌های مکرر ناوشکن ج. ا. ا پاسخی نداده و خارج از کنترل در حال دریانوردی بود و موجب ناامنی و به خطر افتادن ایمنی شناور‌های در مسیر گردیده و احتمال انجام اقدامات تروریستی نیز متصور بود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، روز گذشته به مدیر برنامه‌های مارکوس آلونسو اطمینان داد که تا دو روز آینده، این بازیکن را جذب خواهند کرد.
فران سوریانو، مدیر اجرایی منچسترسیتی، با اطمینان از ماندنی شدن برناردو سیلوا خبر داد.
خائومه رورس، رئیس شرکت اورفئوس مدیا، که امروز 24.5 درصد از بارسا استودیو را به ارزش 100 میلیون یورو خرید، اطمینان دارد که قرارداد روبرت لواندوفسکی و دیگر خریدهای بارسا ثبت خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ