همراه اول با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بسته‌های ویژه پرتخفیف و مدار فیروزه‌ای خود را عرضه و شرایط شرکت در قرعه‌کشی عید سعید فطر را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور شیوه‌نامه جدید ترافیکی ماه محرم را اعلام کرد.
سوئد و بلغارستان بسته‌های کمکی جدیدی را برای اوکراین اعلام کردند.
همراه اول با نزدیک شدن به روز عرفه، بسته‌های ویژه رومینگ عراق خود را اعلام کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر گفت: ٢٠ تیم امدادی شامل ٢١۰ امدادگر و نجاتگر در ۲ روز گذشته علاوه بر امدادرسانی به متاثران از سیل و آبگرفتگی، اقلام زیستی و امدادی پتو، موکت، بسته‌های غذایی و ‌.. را میان حادثه‌دیدگان توزیع کردند.
همراه اول همزمان با اعلام تعرفه‌های رومینگ، بسته‌های متنوع و به صرفه ویژه کمپین حج تمتع ۱۴۰۲ خود را رونمایی کرد.
پلیس آگاهی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از جوانان علاقمند به خدمت در رسته‌های پلیس آگاهی دعوت به همکاری کرد.
پلیس ایتالیا صبح روز دوشنبه ۲ تن کوکائین به ارزش ۴۰۰ میلیون دلار را در بسته‌های شناور از دریا در سواحل سیسیل بیرون کشید. پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک هواپیمای نظارتی بسته‌های شناور بزرگ را مشاهده کرده است. ۷۰ بسته ضد آب شناور توسط یک توری در کنار هم نگه داشته شدند. اکنون جستجو برای یافتن هر کسی که آن‌ها را آنجا رها کرده است ادامه دارد.
از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیف‌های نیازمند به بهره‌های فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند.
سفر وزیر میراث فرهنگی به استان خوزستان، اعلام برنامه‌های تهرانگردی، باز شدن مراکز گردشگری پلمپ شده و توزیع بسته‌های سفر به مسافران ازجمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
بسته‌های متنوع و بی‌‎سابقه عیدانه همراه اول به مناسبت نوروز ۱۴۰۲ اعلام شد.
رئیس سازمان هواپیمایی گفت: در بعضی مسیرها فروش بسته‌های بلیت هواپیما وجودارد که جزئیات آن شنبه اعلام می‌شود.
اتحادیه فوتبال انگلیس اعلام کرد استفاده از دوربین متصل به بدن داوران را به صورت آزمایشی در برخی از لیگ‌های دسته‌های پایین‌تر این کشور آغاز خواهد کرد.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
بیمه قسطی خودرو بدون نیاز به ضمانت از تازه­ ترین خدمات آیتول است که روی بیمه‌های شخص ثالث و بدنه خودرو ارائه می‌شود.
شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای افزایش کیفیت محصولات ایران‌خودرو هم‌زمان با طرح تحول کیفی، خودروهای خانواده هایما مشمول بسته‌های تشویقی و جبرانی شد.
مهارت تهیه «کله‌کنجی» در سوم تیرماه سال ۱۳۹۹ به شماره ۲۱۲۲ در فهرست آثار ناملموس به ثبت رسیده و بنا به گفته رائد ناصری‌فر به عنوان محصول سنتی ایلام در بسته‌های استاندارد در بازار‌های این استان به مردم و گرشگران به فروش می‌رسد.
کریستیانو در حال حاضر رونالدو ۵ فرزند دارد، اما بار‌ها اعلام کرده به‌خاطر علاقه خود به شماره ۷ به فکر هفت فرزند است. او در سال ۲۰۱۰ برای اولین بار پدر شد و نام فرزندش را کریستیانو رونالدو جونیور گذاشت و هیچ گاه حاضر نشد هویت مادر اولین فرزندش را رسانه‌ای کند.
در کشور تایلند، یک مرکز تفریحی اعلام کرده که هر بسته ذرت را فقط به قیمت ۵.۶ دلار می‌فروشد. این خبر باعث هجوم مردم به این مرکز شده چرا که حجم بسته‌های ذرت را خود مشتری تعیین می‌کند! انتشار این خبر باعث شده تایلندی‌ها با جعبه‌های مقوایی و ظروف پلاستیکی که بعضا بسیار بزرگ هم هستند، به این فروشگاه هجوم ببرند.
مقامات اسپانیا اعلام کردند که بسته‌های پستی حاوی مواد منفجره که در طول هفته گذشته به برخی سفارتخانه‌های این کشور ارسال و منفجر شده، احتمالا کار یک «شخص» بوده و روسیه در آن دخالتی نداشته است.
تعرفه‌ها و بسته‌های ویژه رومینگ ایرانسل برای جام‌جهانی قطر اعلام شد.
هیات رییسه دانشگاه فردوسی مشهد با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: از پیگیری مطالبات دانشجویان از مسیر و بسترهای قانونی حمایت می کند.
با وجود اینکه ریاض اعلام کرده تصمیمش صرفا اقتصادی است، اما الگوی رفتاری عربستان در برهه‌های مختلف به ویژه در مقطع کنونی نشان می‌دهد که مقامات آل سعود راهبرد چندوجهی را از این تصمیم جدید خود دنبال می‌کنند که یکی از اضلاع این راهبرد تاثیرگذاری بر روند مذاکرات احیای برجام است که در حال حاضر در وضعیت بن‌بست قرار دارد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: مدت زمان استفاده از حجم باقیمانده بسته‌های اینترنت کاربران تمدید می‌شود.
مقامات آمریکایی آگاه اعلام کردند که دولت واشنگتن در حال آماده‌سازی بسته تسلیحاتی ۱.۱ میلیارد دلاری برای ارسال به اوکراین است، بسته‌ای که به گفته منابع مطلع به زودی اعلام خواهد شد.
مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: حجم بسته‌های اینترنت اپراتورها در قالب بازدیدها و بازرسی‌های دوره‌ای و همچنین نظارت بر خط پایش می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ