یک واحد پالایشگاهی شرکت لوک اویل در منطقه نیژنی نووگورود، پس از حمله پهپادی شب گذشته، دچار آتش سوزی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آتش‌سوزی طبقه فوقانی یک واحد تجاری ۱۶ طبقه در چهار راه طالقانی کرج بدون تلفات جانی اطفا شد. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی کرج گفت: در این حادثه سه نفر از آتش‌نشان در حین عملیات اطفاء دچار مصدومیت شدند.
این حادثه براثر آتش سوزی در ناحیه تجهیزات برقی ترانس و کولر‌های گازی شعله ور شد و به ۲ واحد تجاری رستوران و عکاسی سرایت کرد.
ملکی با بیان اینکه آتش کاملا در این واحد مسکونی شعله ور بود، گفت: آتش نشانان همزمان با عملیات مهار مشغول عملیات جستجو شدند که در قسمت اتاق خواب با وضعیت کاملا سوخته یک مرد جوان حدود ۲۲ ساله مواجه شدند که به تایید عوامل اورژانس مشخص شد این فرد در این حادثه جان باخته است.
رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری قزوین گفت: این آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی در خیابان پیروزی قزوین رخ داد و ساعت ۲۳ و ۵۸ دقیقه جمعه نوزدهم خرداد ماه ۱۴۰۲ این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی قزوین اعلام شد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: آتش‌سوزی برج خنک‌کن واحد شماره ۴ نیروگاه اصفهان با تلاش تیم‌های عملیاتی مهار شده و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
مدیرکل مدیریت بحران اصفهان گفت: حوالی ساعت ۱۶ امروز در برج خنک‌کنندۀ نیروگاه برق اصفهان آتش‌سوزی رخ داد و این واحد نیروگاه از مدار خارج شد. با تلاش ۳۰ گروه آتش‌نشانی پس از مدتی آتش اطفا شد و حادثه مصدوم یا فوتی نداشت.
اهواز - آتش سوزی جزئی در واحد الفین پتروشیمی مارون واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در شهرستان ماهشهر اطفا شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی یک واحد مسکونی در فاز ۳ شهرک اکباتان خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
بمب افکن‌های آمریکایی بامداد جمعه به مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی واقع در محله "هرابش" در شرق دیرالزور حمله کرده بودند که موجب آتش سوزی در این مکان شده و خسارت‌هایی به آن وارد آمده بود.
رئیس روابط عمومی پالایشگاه تهران با اشاره به مشاهده دود از پالایشگاه تهران در روز یکشنبه (۲۸ اسفند) گفت: آتش سوزی در این پالایشگاه اتفاق نیفتاده و مشکل در واحد هوای ابزار دقیق بوده است.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
«ربیع الله قربانی» گفت: یک معلول ذهنی در یکی از مراکز نگهداری معلولان زیرپوشش بهزیستی در حرکتی اقدام به روشن کردن فندک در کنار تخت یک بیمار اعصاب و روان که به منظور جلوگیری از وارد کردن آسیب به خود به تخت بسته شده بوده، کرد که در این حادثه بیمار اعصاب و روان دچار آتش‌سوزی شده و فوت می‌کند.
بر اثر اصابت یک موشک روسی به منطقه مسکونی در خارج از کی‌یف پایتخت اوکراین اصابت کرد و حفره‌ای عظیم ایجاد کرد. فیلم منتشر شده عواقب حمله موشکی روسیه به منطقه مسکونی در روستای کوپیلیف را نشان می‌دهد که یک دهانه بزرگ ایجاد کرده است. به گفته مقامات، به کسی آسیب نرسیده است، اما بقایای موشک باعث آتش سوزی در یک مکان شده و به خانه‌ها آسیب وارد شده است.
تبریز- روابط عمومی شرکت پالایش نفت تبریز از حادثه آتش سوزی در واحد تولید گاز مایع این شرکت و اطفای کامل حریق خبر داد.
از زمان انقلاب صنعتی، انسان بیش از دو هزار گیگا تن (یک گیگا تن= یک میلیارد تن) دی‌اکسید کربن را وارد جو کرده است. این حجم غلیظ از گاز‌های گلخانه‌ای عامل گرم شدن کره زمین است. اگر چیزی تغییر نکند تأثیرات اقلیمی مانند آتش سوزی در جنگل، موج گرمای خفه کننده و افزایش مخرب سطح دریا شدت می‌یابد.
معاون عتبات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از وقوع آتش‌سوزی در هتلی نزدیک حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) خبر داد و گفت که در این حادثه به کاروان زائران ایرانی آسیبی وارد نشده است.
آبادان- آتش‌سوزی جزئی واحد تبدیل کاتالیستی (cr1) پالایشگاه نفت آبادان با واکنش سریع واحدهای عملیاتی آتش نشانی در کمترین زمان ممکن مهار شد و اکنون این واحد در شرایط عادی تعمیراتی قرار دارد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران اعلام کرد: در طبقه هفتم این ساختمان در یک واحد حدوداً ۹۰ متری آتش‌سوزی رخ داده بود که ظاهراً با توجه به شکستن شیشه‌ها انفجار کوچکی نیز رخ داده بوده است.
در میانه آتش‌سوزی و درگیری با نیرو‌های حفاظت، تعدادی زندانی اقدام به فرار می‌کنند. آن‌ها در ضلع شمالی زندان که کوه وجود دارد، وارد میدان مین می‌شوند. گفته می‌شود که صدا‌های انفجار شنیده شده مربوط به همین موضوع بوده است.
وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد: عدم توجه طرف دیگر به خواسته های بشردوستانه ارائه شده از سوی صنعا نشان دهنده عدم جدیت آنها برای حل و فصل اوضاع است.
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های دولتی گفت: در جریان ناآرامی‌های روزهای اخیر، ۱۷ شعبه بانک در سراسر کشور دچار آتش سوزی شد که خسارت ۴۰۰ میلیاردی وارد کرده است.
بر اساس اعلام یکی از مسافران تهران- بوشهر هواپیمایی آسمان، این پرواز در ساعت ۵ صبح امروز (دوشنبه) دچار نقص فنی در زمان استارت موتور شد. ترکیدگی موتور منجر به آتش‌سوزی شد و نهایتاً با حضور نیرو‌های آتش‌نشانی عملیات حریق در فرودگاه مهرآباد انجام و به هیچ مسافری آسیبی وارد نشده است.
مسکو اعلام کرد که در تماس نزدیک با کوبا برای کمک به مهار آتش سوزی در تاسیسات نفتی این کشور است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ