«ربیع الله قربانی» گفت: یک معلول ذهنی در یکی از مراکز نگهداری معلولان زیرپوشش بهزیستی در حرکتی اقدام به روشن کردن فندک در کنار تخت یک بیمار اعصاب و روان که به منظور جلوگیری از وارد کردن آسیب به خود به تخت بسته شده بوده، کرد که در این حادثه بیمار اعصاب و روان دچار آتش‌سوزی شده و فوت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تیم عقاب مهر تبریز بر اثر سانحه رانندگی درگذشت.
سرهنگ رجبی گفت: پزشکان این بیمارستان به علت وضعیت نامناسب وی در اسرع وقت اقدامات پزشکی لازم را انجام دادند، ولی این فرد بر اثر باز شدن بسته مواد مخدر در معده فوت کرد.
مسئول پارک ملی قطرویه گفت: با قاطعیت می‌توان گفت تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که با کمی دقت می‌توان دریافت که سعی شده است یک مورد از چند زاویه و در فواصل زمانی متعدد و شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و از طرفی معلوم نیست مربوط به کدام مقطع زمانی بوده کاملا کذب و شایعه پراکنی است.
در ساعت ۱۳ و ۵۰ دقیقه امروز شهروندان در تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان از وقوع آتش‌سوزی و فوت آقای ۶۳ ساله در منزل مسکونی ویلایی واقع در رهنان خبر دادند.
ویدئویی از دوربین های مدار بسته که نجات جان یک شهروند توسط پلیس را نشان می دهد پر بازدید شده است.
در شرایطی که سرعت تجزیه جسد با توجه به عوامل متعدد از جمله آب و هوا، دما، رطوبت، سطوح پی‌اچ و اکسیژن، دلیل مرگ و موقعیت بدن متفاوت است، اما به طور معمول روندی ۵ مرحله‌ای برای تجزیه طی می‌شود.
شب گذشته، نزار عیساوی فوتبالیست تونسی به دلیل سوختگی درگذشت.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از مرگ یک جوان اهل پرند و قطع دست جوان دیگری از اهالی نصیرشهر از توابع این شهرستان در حوادث مرتبط با چهارشنبه آخرسال خبر داد.
سال ۱۹۷۵ یک مومیایی عجیب و غریب حین بازسازی کلیسای Barfüsser در بازل سوئیس کشف شد که معلوم شد بقایای آنا کاترینا بیشوف است؛ زنی که در سن ۶۸ سالگی در سال ۱۷۸۷ از دنیا رفت، اگرچه درباره‌ی دلیل واقعی مرگ او تاکنون بسیار بحث شده است.
تحقیقات ابتدایی نشان می‌داد، این زن به دلیل انجام جراحی زیبایی ساکشن زیر شکم در بیمارستان بستری و در جریان عمل دچار آمبولی شده و نهایتا فوت کرده است. اعضای خانواده متوفی نیز در جریان تحقیقات از کادر درمان شکایت کردند.
«زیدوند» در پاسخ به این سؤال‌ها که چرا در این مرکز سیستم اطفای حریق وجود نداشته، یک معلول ذهنی همراه با بیمار اعصاب و روان در مرکز بستری بوده یا چرا یک فرد دارای معلولیت باید به ابزاری مثل «فندک» دسترسی داشته باشد؟ می‌گوید: «ساختمان به سیستم اطفای حریق مجهز بوده، اما سنسور‌ها به‌موقع عمل نمی‌کنند. اینکه یک معلول ذهنی در کنار یک بیمار اعصاب و روان پذیرش شده نیز از‌جمله تخلفاتی است که بهزیستی استان در قبال آن واکنش داشته و با رد صلاحیت و سلب اعتماد از آن، مجوز فعالیت را باطل اعلام کرده است».
«زیدوند» در پاسخ به این سؤال‌ها که چرا در این مرکز سیستم اطفای حریق وجود نداشته، یک معلول ذهنی همراه با بیمار اعصاب و روان در مرکز بستری بوده یا چرا یک فرد دارای معلولیت باید به ابزاری مثل «فندک» دسترسی داشته باشد؟ می‌گوید: «ساختمان به سیستم اطفای حریق مجهز بوده، اما سنسور‌ها به‌موقع عمل نمی‌کنند. اینکه یک معلول ذهنی در کنار یک بیمار اعصاب و روان پذیرش شده نیز از‌جمله تخلفاتی است که بهزیستی استان در قبال آن واکنش داشته و با رد صلاحیت و سلب اعتماد از آن، مجوز فعالیت را باطل اعلام کرده است».
مشهد ـ مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری مشهد گفت: بر اثر گازگرفتگی با گاز مونوکسیدکربن یکی از همشهریان مشهدی جان خود را از دست داد.
یک فوتبالیست مصری در حین انجام مسابقه در لیگ دسته سوم، جان خود را از دست داد.
عکاس خبری شبکه الکاس قطر دومی عضو رسانه‌ای است که در جام جهانی قطر جان خود را از دست می‌دهد.
یک خبرنگار آمریکایی در جریان دیدار آرژانتین و هلند جان خود را از دست داده است.
نتایج دو مطالعه تازه صورت گرفته می‌تواند توصیه‌های مربوط به فعالیت بدنی به عنوان داروی پیشگیرانه را تغییر دهد. نتیجه مطالعه تازه صورت گرفته توسط دکتر «متیو احمدی» نشان می‌دهد که دست کم ۲۰ دقیقه در هفته فعالیت بدنی شدید «واقعی» باعث کاهش سطوح مرگ و میر می‌شود
زن معتاد گفت: یک روز برای خرید مواد به میدان شوش رفته بودم که شاهرخ را دیدم. سر صحبت را با او باز کردم و بعد به خاطر اینکه پول مواد نداشتم تصمیم گرفتم با ترفندی وی را به باغ ببرم تا بتوانم گوشی و سیمکارتش را سرقت کنم و با پول آن مواد تهیه کنم. وقتی به باغ رسیدیم شاهرخ را در اتاقک زندانی کردم و گوشی و سیمکارتش را دزدیدم، بعد هم به دنبال مواد رفتم. ولی فکر نمی‌کردم این کارم باعث مرگ او شود.
مرداد سال گذشته بود که زنی با مراجعه به کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی از یک جنایت تکان دهنده در مشهد پرده برداشت. او که وانمود می‌کرد دچار عذاب وجدان شده است به کارآگاهان گفت: برادرم، پسر معلولش را به قتل رسانده و جسد او را در گورستان روستای دستگردان مشهد دفن کرده است و اکنون نیز گاهی به گورستان می‌رود!
مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده
اختلافات خانوادگی و ملکی بین دو جوان ۲۰ و ۳۰ ساله منجر به قتل جوان ۳۰ ساله شد.
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تعداد مرگ و میر جهانی بر اثر کرونا طی هشت ماه گذشته بیش از یک میلیون نفر شده است.
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی اردستان، تصریح کرد: مصدومان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی اردستان منتقل شدند.
رئیس بهزیستی شهرستان ممسنی درباره خبر منتشر شده مبنی بر فوت چندین نفر به صورت دسته جمعی در مرکز نگهداری معلولان در شهرستان ممسنی گفت: این خبر شایعه‌ای بیش نیست و تنها ۳ نفر در روز‌های ۲۹ و ۳٠ و ۳۱ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مرکز نگهداری معلولان آقایان که هر ۳ نفر به دلیل بیماری گوارشی، ریوی و سکته فوت کردند که در گواهی فوت آن‌ها توسط پزشکان قید شده است. چون مرگ هر ۳ نفر آنی بوده است حتی یک روز هم در بیمارستان بستری نبودند. ۲ نفر بالای ۵۰ سال و یک نفر ۴۱ سال سن داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ