بمب افکن‌های آمریکایی بامداد جمعه به مرکز جمع آوری غلات و مرکز توسعه روستایی واقع در محله "هرابش" در شرق دیرالزور حمله کرده بودند که موجب آتش سوزی در این مکان شده و خسارت‌هایی به آن وارد آمده بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در واکنش به مذاکرات میان ایران و آمریکا برای آزادی زندانیان نوشت: شرایط در حال تغییر است.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی در واکنش به حمله تروریستی به کلانتری ۱۶ زاهدان نوشت: خون پاک شهیدان مدافع امنیت بدون تقاص نخواهد ماند.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به تغییر رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.
روزنامه اصولگرای کیهان تیتر یک صفحه اصلی خود را به تولید برق از توربین‌های بادی اختصاص داده و تغییر دبیر شورای عالی امنیت ملی یکی از اخبار ستون کناری آنهاست.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در واکنش به اعتراف سالیوان درباره رژیم صهیونیستی گفت: این اعتراف یعنی مسؤول همه اقدامات تروریستی این رژیم علیه افراد و تاسیسات اتمی ایران آمریکا بوده و خواهد بود.
سخنگوی شورای عالی امنیت ملی کشورمان به اظهارات مقامات آمریکایی در خصوص مشارکت ایران در حمله به پایگاه‌های غیرقانونی این کشور در سوریه واکنش نشان داد.
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه‌ مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.‌
نورنیوز رسانه شورای عالی امنیت ملی با انتشار توئیتی در مورد ادعای غنی سازی ۸۴ درصدی توضیح داد.
«نورنیوز»، رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به حادثه امروز در سفارت آذربایجان واکنش نشان داد.
زیدآبادی گفت: با علنی شدن ماجرای علی‌رضا اکبری هم بعید است دبیر شورای عالی امنیت ملی در سمتش دوام بیاورد!
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
نورنیوز رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به آتش‌سوزی در نزدیکی تاسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی و حمله به کامیون‌های حمل سوخت در مرز سوریه واکنش نشان داد
نورنیوز به حضور رائفی پور در صداوسیما انتقاد تندی کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی: حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست.
رسانه رسانه شورای عالی امنیت ملی نوشت: حسن عباسی سخنگوی هیچ بخشی از حاکمیت نیست و اظهاراتش مثل اظهارات همه تریبون داران دیگر که موافق یا مخالف جمهوری اسلامی هستند نظرات شخصی اوست.
در بخشی از بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی آمده است: دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ضمن ابراز همدردی با خانواده مهسا امینی و داشتن حس پدرانه و مادرانه فقدان فرزند خود از خداوند متعال برای آن مرحومه آرامش ابدی و برای بازماندگان طلب صبر می‌نماید. از آنجا که این اتفاق موجب جریحه‌دار شدن احساسات بسیاری از مردم شریف ایران شد، لازم است دستگاه‌های مسئول براساس دستور صریح روسای محترم قوای سه گانه کشور، ضمن بررسی دقیق و همه جانبه موضوع، نتایج آن را به اطلاع مردم و افکار عمومی برسانند و در صورت قصور یا تقصیر احتمالی با متخلفین برخورد لازم صورت پذیرد.
رئیس جمهور عراق به تحولات امروز طرفداران صدر و تحصن آنها مقابل شورای عالی قضایی واکنش نشان داد و بر ضرورت پرهیز از هر اقدامی که صلح و امنیت عراق را به خطر می اندازد تاکید کرد.
رسانه شورای عالی امنیت ملی به انتقادات از پنهان بودن جزئیات مذاکرات واکنش نشان داد.
اخبار رسیده حاکی است با وجود انتشار برخی خبر‌های جعلی از سوی رسانه‌های خارجی و همچنین گمانه‌زنی‌های بی‌پایه که در داخل توسط افراد و رسانه‌های غیر مسئول طرح می‌شود، هنوز روند کارشناسی ادامه داشته و هیچ تصمیم سلبی یا ایجابی درباره ایده‌های طرح شده از سوی هماهنگ‌کننده اتحادیه اروپایی اتخاذ نشده است.
رسانه نزدیک به دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به ماجرای ادعای ارتباطات فامیلی مالک متروپل با شمخانی و مخبر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ