اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
باشگاه الهلال عربستان از پیوستن یانیس آنتی توکونمپو بسکتبالیست یونانی به خانواده الهلال استقبال کرد.
رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر قرآن در سوئد و دانمارک، ضمن مسئول دانستن دولت‌های این دو کشور، گفت: گرچه از موضع دبیرکل سازمان ملل متحد در پاسخ به نامه آیت‌الله سیستانی استقبال می‌کنیم، اما مهم است سازمان ملل با گذراندن قطعنامه ای ملاک‌های آزادی بیان را مشخص سازد، به طوری که کسی نتواند تحت عنوان آزادی بیان به عقاید مذهبی دین‌باوران از جمله ۲ میلیارد مسلمان جهان اهانت کند.
سرپرست باشگاه استقلال نسبت به صحبت‌های ساپینتو، واکنش نشان داد.
باشگاه استقلال نسبت به یک اتفاق عجیب درباره آکادمی رسمی خود واکنش نشان داد.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی اسامی تیم های شرکت کننده در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر می کند که به طور حتم نام استقلال در میان آنها نخواهد بود.
دروازه‌بان استقلال پست جدیدی در اینستاگرامش منتشر کرد.
رئیس جمهور پرتغال ضمن استقبال از دعوت رئیس جمهور عراق برای سفر به این کشور وعده داد که به زودی به این دعوت پاسخ دهد.
پاسخ تند استقلال به ادعای سازمان لیگ
پاتل در پاسخ به این که آیا اخیرا حرکتی در راستای توافق بر سر تبادل زندانیان با ایران انجام شده است یا نه، بیان کرد: متاسفانه هیچ مطلب جدیدی برای گفتن در این باره ندارم. ما به پافشاری مستقیم جهت آزادسازی شهروندانمان در ایران ادامه می‌دهیم. این موضوعی است که به طور مستقیم درباره آن ارتباط برقرار می‌کنیم و مستقیما آن را مطرح می‌کنیم و امیدواریم که به زودی از آن‌ها استقبال کنیم.
آقای گل اسبق استقلال به حرف و حدیث‌های روزهای اخیر پیرامون این تیم واکنش نشان داد.
بازیکنان استقلال پس از پیروزی مقابل ذوب آهن در یک جلسه تمرین ریکاوری گرد هم آمدند و البته به صحبت‌های سرمربی تیم شان گوش کردند.
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال مصاحبه تعیین کننده ای را پیرامون بدهی باشگاه های مدعی حضور در لیگ قهرمانان آسیا انجام داد.
افکار عمومی ایرانی نیز تا حدی زیادی موافق نشان دادن ضرب شست به الهام علی‌اف هستند. از دیدگاه برخی از ناظران سیاسی نیز سکوت و مدارای تهران در برابر باکو می‌تواند زمینه‌ساز گستاخی فزآینده‌تر رئیس‌جمهور باکو باشد. اگر جمهوری آذربایجان پاسخ قاطع و ضربتی ایران را در قالب چند حمله موشکی ببیند، احتمالا از میل به توسعه‌طلبی خود دست خواهد کشید. در سطح بین‌المللی نیز سناریوی فوق چندان مورد استقبال نخواهد بود
جوزف بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در نشست شورای همکاری اتحادیه اروپا و عراق از توافق ایران و عربستان استقبال کرد.
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
امیرعبداللهیان در پاسخ به این سوال که آیا پس از توافق ایران و عربستان نشانه‌ای مبنی بر ازسرگیری روابط با بحرین، مصر و اردن وجود دارد، گفت: سلطان عمان در جریان سفر به منامه پایتخت بحرین ابتکاری را در خصوص بازگشت روابط ایران و بحرین داشتند که در همین راستا هیات‌های فنی دو کشور از اماکن دیپلماتیک بازدید کردند. ما از بازگشت روابط استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم موانع از میان برداشته شود
«آیاندا پاتوسی» پس از آنکه از سوی باشگاه فولاد خوزستان کنار گذاشته شد، به آفریقای جنوبی بازگشت و احتمالا در یکی از تیم‌های این کشور به میدان خواهد رفت.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثبت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثلت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
بررسی‌های میدانی از معابر و میادین اصلی شهر حاکی از وضعیت عادی و به‌دور از آشوب شهر تهران دارد و پروژه نخ نما و شکست خورده «اعتصابات-اغتشاشات» با پاسخ منفی قاطع مردم مواجه شده است.
کاخ کرمیلن به اظهارات رئیس جمهور ترکیه درباره ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و اینکه او حالا «در مقایسه با گذشته، بیشتر از مذاکره با اوکراین، استقبال می‌کند»، واکنش نشان داد.
ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال توضیحاتی در خصوص رفتار عجیبش در بازی مقابل ملوان انزلی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لورا روزن خبرنگار سرشناس حوزه بین‌الملل هم در حساب توییتر خودش نوشت که «منابعی از ایالات متحده آمریکا گفته‌اند که این کشور تصمیم خود را در مورد پاسخ ایران گرفته است، اما در حال مشورت با متحدان و احتمالا اسرائیل و دیگران قبل از ارسال» به اتحادیه اروپا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ