بهروز عطایی می‌گوید تیم ژاپن که در حال حاضر به چنین جایگاهی رسیده سال‌ها برای آن سرمایه‌گذاری و صبر کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهروز عطایی و‌ تیمش با قدرت رقابت‌های والیبال‌ قهرمانی آسیا را آغاز کردند.
رئیس مرکز کنترل کیفی آزمایشگاه‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: برخی داروهای مخدر که با مجوز وزارت بهداشت در داروخانه ها عرضه می‌شود، باید با نسخه معتبر پزشک در اختیار متقاضی قرار گیرد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران ۱۷ بازیکن را به تمرینات تیم ملی "ب" برای بازی‌های آسیایی هانگژو و مسابقات انتخابی المپیک دعوت کرد.
اصلا بعید نیست شهروز همایونفر منش آخرین خط خورده لیست تیم‌ ملی باشد.
عطایی نسبت به دوره قبل دست به قطر پاسور های خود نزده است.
رابطه میلاد عبادی‌پور و بهروز عطایی بسیار صمیمی به نظر می‌رسد.
رابطه‌ بین میلاد عبادی پور و بهروز عطایی بسیار خوب به نظر می‌رسد.
به نظر می‌رسد کار برای بهروز عطایی در دو پست برای انتخاب بازیکن راحت باشد.
سرمربی تیم ملی یاد و خاطره مربی سابق تیم را گرامی داشت.
بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی والیبال ایران یک استوری ابهام برانگیز دیگر را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
سرمربی تیم ملی والیبال گفت: از همه خانواده والیبال و مردم عذرخواهی می‌کنم. کارشناسان ضعف‌ها را بگویند و خوشحال می‌شوم که توصیه‌های دوستان را بشنوم.
بلیت دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها در شهر آناهایم به پایان رسید تا ایرانی‌های مقیم آمریکا به عنوان یار هفتم، همراهی خوبی با ملی پوشان کشورمان برابر حریفان داشته باشند
تیم ملی والیبال کشورمان در اولین دیدار خود مقابل ژاپن با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد اما لهستان در اولین دیدار خود مقابل فرانسه با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی برسد.
سردار علایی گفت: حاج قاسم حتی بدحجاب‌ها را نیز خانواده خود و صاحبان کشور می‌دانست و تلاش می‌کرد تا با همه مردم ایران و سایر کشور‌ها مهربان باشداو فردی متواضع و با همه مردم مهربان بود، حاج قاسم سعی می‌کرد همه مردم را خودی بداند و آن‌ها را جدای از خود و آرمان‌های انقلاب نداند.
سردار علایی گفت: حاج قاسم حتی بدحجاب‌ها را نیز خانواده خود و صاحبان کشور می‌دانست و تلاش می‌کرد تا با همه مردم ایران و سایر کشور‌ها مهربان باشداو فردی متواضع و با همه مردم مهربان بود، حاج قاسم سعی می‌کرد همه مردم را خودی بداند و آن‌ها را جدای از خود و آرمان‌های انقلاب نداند.
«حسین علایی» استاد مدیریت استراتژیک دانشگاه تهران با اشاره به ابرچالش‌های موجود در کشور که سبب نارضایتی و اعتراض مردم شده، گفت: مجموعه این موارد سبب شده اوضاع ایران در یک چرخه معیوب و حلقه باطل قرار گیرد اما در چنین شرایطی باید اقداماتی انجام داد تا سیستم وارد چرخه مطلوب شود.
حسین علایی گفت: انجام هر اقدامی از سوی دولتمردان نه تنها از مشکلات و گرفتاری‌های مردم نمی‌کاهد، بلکه وضع کشور را نیز وخیم‌تر می‌کند.
شاگردان بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران با دو برد و پنج امتیاز در رتبه دوم گروه F مرحله مقدماتی و دوازدهم جدول کلی (۲۴ تیمی) این مسابقات قرار گرفتند و رقیب برزیل شدند. روی کاغذ، برزیل بخت بیشتری برای برتری در این دیدار دارد. دست‌کم، مرور افتخارات این کشور در عرصه والیبال چنین چیزی را نشان می‌دهد.
در سال ۲۰۱۰ هدایت تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان که در کشور ایتالیا برگزار شد، برعهده زنده‌یاد حسین معدنی بود و بهروز عطایی به عنوان دستیار سرمربی، تیم ملی والیبال ایران را در این رقابت‌ها همراهی می‌کرد.
خوشحالم که مردم همیشه از ما حمایت می‌کنند. خوشحالی مردم خواسته قلبی همه ما است. امیدوارم مردم مثل همیشه سرباز‌ها و فرزندان خود را دعا کنند تا بازهم باعث ایجاد شور و نشاط و شادی در کشور شوند.
حریق گسترده در چند کارگاه و کارخانه در تهرانپارس
مردی که ۳ ماه در چنگال آدم ربایان بود!
اختلاف امتیازهای رقم خورده در این تقابل آسیایی و شکست پرفاصله شاگردان عطایی آنهم مقابل تیم ژاپن که معمولا تسلیم محض تیم کشورمان بود، واقعا دوستداران والیبال ایران را نگران کرده است.
این نخستین تقابل دو تیم ملی از ورزش دو کشور بعداز جنجال لغو سیاسی بازی فوتبال در ونکوور بود که به شکست سنگین کانادا ختم شد. شاگردان جوان عطایی بعداز شکست دو روز پیش آمریکا، کم‌کم خود را در این میدان معتبر جهانی پیدا می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ