رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند: دو جمله حیاتی و جاودانی قرآن یعنی تواصی به حق و تواصی به صبر برای همیشه و بخصوص برای امروز ما یک دستورالعمل اساسی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس تا به این لحظه صعود کم توانی را تجربه کرده است.
امروز شاخص کل تنها ۶ هزار واحد ریزش کرد اما شاخص هم وزن بیش از ۲ هزار واحد رشد کرد تا پارادوکس نزول و صعود کم قدرت در بازار شکل بگیرد.
با مطالعه توالی پس‌لرزه‌ها می‌توان بزرگا و سرعت زمین‌لرزه‌ها را در دنباله پس‌لرزه‌ها پیش‌بینی کرد. بزرگ‌ترین رویداد پس‌لرزه معمولا حدود یک درجه بزرگا کمتر از زلزله اصلی است؛ بنابراین مثلا برای رویداد اصلی با بزرگای ۶.۵، ممکن است پس‌لرزه‌هایی با بزرگای در محدوده ۵ و کمتر از آن رخ دهد.
متخصصان پزشکی قانونی بعد از معاینه اولیه جسد مقتول اعلام کردند که حدود ۴ روز از قتل می‌گذرد. از سویی شواهد به‌دست آمده در صحنه جنایت نشان می‌داد که مقتول در خواب به قتل رسیده و توانی برای دفاع از خودش نداشته است.
توالی جذاب حوادث از روایت شاهدان عینی از دیدن جسمی درخشان در آسمان و به دنبال آن گزارش برخورد یک شی در حیاط پشتی یک خانه در لاس وگاس موجی از هیجان در فضای مجازی به راه انداخته است.
تهران- استاندار تهران گفت: بیش از ۲۵ هزار خانه خالی در استان تهران شناسایی شده که فرآیند شناسایی و ترتیب و توالی ثبت خانه‌های خالی به گونه‌ای باشد تا مرجع نهایی برای اعمال قانون ورود کند.
مطالعات اخیر نشان می‌دهند که احتمال وجود امواج متعدد مهاجرت از آفریقا به اروپا در طول تاریخ را باید در نظر گرفت. با توجه به سوابق اندک فسیلی برای آن برهه زمانی توالی یابی ژنومی به ابزاری باورنکردنی برای دانشمندانی تبدیل شده که مراحل زندگی اجداد مان را دوباره دنبال می‌کنند.
به نظر می‌رسد ماموت‌های پشمالو گزینه‌ای عالی برای شبیه سازی هستند. بسیاری از نمونه‌های ماموت پشمالو در یخبندان دائمی سیبری باقی مانده‌اند. دانشمندانی که مواد ژنتیکی حفظ شده را مطالعه می‌کنند، ژنوم ماموت پشمالو را توالی یابی کرده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید کرد که اتحاد سه کشور آمریکا، انگلیس و استرالیا بر علیه پکن توالی از حوادث پیچیده امنیتی را به دنبال خواهد داشت.
ناطقی آیا ادعا‌های محقق هلندی را ترویج شبه علم می‌داند؟ او می‌گوید: «البته من اساسا با واژه شبه علم مشکل دارم، چون بیشتر یافته‌های علمی که امروز علم نام گرفته اند روزی شبه علم بودند و با پژوهش، توالی و تکرار به اثبات رسیده اند، اما ادعا‌هایی که بشود آن‌ها را تکرار کرد و نتایج یکسان برای شان بدست آورد. من می‌گویم این ادعا‌های مطرح شده هیچ توجیه علمی مستدلی ندارد غیر از یک خوش شانسی که رخ داده و با استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی، جهانی شده است.»
«وقایع اتفاقیه» قطعا دومین روزنامه‌ای است که به زبان فارسی در ایران منتشر شد و از نظر توالی تاریخ انتشار روزنامه در ایران سومین محسوب می‌شود؛ زیرا قبل از انتشار «وقایع اتفاقیه»، روزنامه دیگری با عنوان فارسی «شعاع روشنایی» توسط مبلغان مذهبی امریکایی در شهر ارومیه منتشر می‌شد.
ستاره فرانسوی استقلال برای دبل کردن مقابل مس کرمان آماده می‌شود.
مبدل‌ها از طریق شبکه‌های عصبی کار می‌کنند که این شبکه‌های عصبی، داده‌های متوالی را ایجاد می‌کنند تا با بهره‌گیری از آنها، پیش‌بینی کند که چطور باید این توالی را دنبال کرد.
شاخص کل امروز هم مانند دیروز به صورت نوسانی بوده و توانی برای صعود ندارد.
نزدیک به شش دهه قبل جمال عبدالناصر رئیس جمهوری فقید مصر در سخنانی با بیان رد خواست مرشد وقت اخوان المسلمین برای اجبار حجاب در خیابان های مصر، می گوید: به او گفتم وقتی شما نمی توانی برای دختر خودت که دانشجوی پزشکی و بی حجاب است، تعیین تکلیف کنی و نسخه اجبار حجاب را بپیچی، من چطور می توانم برای ۱۰ میلیون زن مصری این اجبار را جاری کنم؟
افسر می‌گوید: ما بچه‌های جنوب‌شهر پشتوانه و حامی نداریم. خودم درگیر کار و زندگی شدم و نتوانستم ورزش کشتی را ادامه بدهم. حالا دلم لک زده برای کشتی گرفتن، اما به‌قدری در این شغل خسته می‌شوم که توانی برایم نمی‌ماند. پسرم نیز با همین مشکل روبه‌رو شده. مدرک کارشناسی‌اش را گرفته، ولی سرمایه‌ای برای راه‌اندازی مطب روان‌شناسی برایش را نداریم. از طرف دیگر کار مناسبی پیدا نکرده و مجبور شده در این زیرپله کنار من کار کند.
برای غلبه بر نشخوار فکری و اضطراب شبانه توصیه می‌شود که بخشی از روز خود را به نگرانی های‌تان اختصاص دهید. ۱۰ تا ۲۰ دقیقه وقت بگذارید و آن چه را که نگران آن هستید یادداشت کرده یا صرفا به آن فکر کنید بدون آن که به دنبال راه حلی باشید.
چطور می‌شود که تعدادی از کشتی‌گیران آمریکایی با پودر، کشتی‌گیران ایرانی را شکست داده باشند و دو نفر از آن‌ها به کشتی‌گیران ایرانی باخته باشند. به هر حال اگر پودر، توانی غیرمتعارف به آن‌ها داده، باید به طور مساوی تقسیم می‌شده و همه کشتی‌گیران آمریکایی حتی آن‌هایی که به ایرانی‌ها باختند، از این موضوع منتفع می‌شدند. چطور است که بدن رحمان عموزاد در تقابل با رقیب آمریکایی‌اش بسیار سرحال‌تر بود؟
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خداست که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
رهبر انقلاب، حادثه معجزه‌آسای راهپیمایی اربعین را نشانه اراده پروردگار برای برافراشته‌تر کردن پرچم اسلامِ اهل‌بیت خواندند و افزودند: این حرکت با هیچ سیاست و تدبیر بشری قابل تحقق نیست و این دست خدا است که با این جلوه عظیم بشارت می‌دهد راه پیش روی ما روشن و پیمودنی است.
ستاره سابق لیورپول با انتقاد از عملکرد داوید دخیا در دروازه منچستریونایتد می‌گوید شیاطین سرخ به گلری نیاز دارند که توانایی بازی‌سازی داشته باشد و دخیا فاقد چنین توانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ