اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
جلسه ستاد ملی جمعیت با حضور رئیس جمهور
سخنگوی کمیسیون شوراها در مجلس از بررسی برنامه ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و تاکید کرد: برای صدور گذرنامه زیارتی با مبلغ ۵۰ هزار تومان برنامه‌ریزی شده است.
اولین جلسه ستاد ملی فرماندهی عملیات پاسخ به بحران
رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد عملیاتی اربعین این جمعیت بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های مردمی‌برای برگزاری هرچه بهتر مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی تاکید کرد.
ششمین جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی در سال جاری به ریاست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه و با حضور معاونان و مدیران دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد برگزار شد.
در جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی آخرین وضعیت اجرای تصمیمات کمیسیون مشترک قبلی و روند اجرایی شدن تفاهمات و قراردادهای منعقد شده بین ایران و چین بررسی شد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
نخستین جلسه ستاد انتخابات استان تهران با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.
جلسه ستاد عملیات بهداشتی، درمانی اربعین حسینی ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمعیت هلال احمر و مسئولان مرکز پزشکی حج و زیارت برگزار شد.
سومین جلسه ستاد برگزاری مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا با حضور مدیرعامل و مدیران باشگاه سپاهان برگزار شد.
جلسه ستاد ملی پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران۱۴۰۱
رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا در روز شنبه با حضور رئیس‌جمهور خبر داد.
جلسه هماهنگی ستاد جام جهانی با حضور مسئولین فدراسیون فوتبال و ارگانهای مختلف برگزار شد.
محمدرضا داورزنی امروز در نشستی با رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع نحوه به‌کارگیری ملی‌پوشان سرباز را در قالب «سرباز قهرمان» بررسی کرد.
جلسه ستاد جاماندگان اربعین به منظور آخرین هماهنگی‌های مجموعه های مختلف مدیریت شهری برگزار شد.
رییس ستاد اربعین حسینی گفت: اساس نگرانی عدم آمادگی و زمینه‌ها و بستر‌های طرف عراقی در سرعت عمل پذیرش زائرین، سرعت عمل در نقل و انتقالات و ناکافی بودن امکانات در آن سوی مرز، از طرف دیگر کثرت جمعیت و هوای گرم؛ همه این‌ها دست به دست هم داده که ما را بر خلاف میل خودمان و جمع حاضر در جلسه به این نتیجه برساند که، چون امنیت و سلامت عموم زائرین عزیز برای ما خط قرمز است نتیجه بر این شد که کلیه مرز‌های منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شود
راه اندازی شهرک‌های اربعین درمرزهای شلمچه و چذابه، فعالیت ۲۴ ساعته گروه‌های نظارتی و راه اندازی نمایشگاه صنایع دستی در مسیر زائران از جمله اقداماتی بود که گزارش آن در جلسه ستاد سفر ارائه شد.
در جلسه ستاد مرکزی اربعین، در خصوص افزایش ترافیک مسیر ایلام تا مهران هشدارهای لازم اعلام و مشخص شد تاکنون حداقل دو ساعت حرکت در این مسیر افزایش یافته است.
در شرایطی که ظاهرا مقدمات برچیدن ستاد ملی مقابله با کرونا فراهم می‌شود، این ستاد به ریاست رئیس جمهور تشکل جلسه داد و رئیسی گفت: «تزریق دوز یادآور» و «کنترل مبادی ورودی کشور» ۲ موضوع مهم برای مقابله با ویروس کرونا در شهریور ماه است. با توجه به تردد زائران اربعین و افزایش مسافرت‌ها در روز‌های پایانی تابستان لازم است همه مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را با جدیت بیشتری رعایت کنند.
در چهارمین جلسه ستاد اربعین شهرداری تهران گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین در تهران ارائه شد.
جلسه ستاد اربعین پیش از ظهر امروز یکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ با حضور احمد وحیدی وزیر کشور در وزارت کشور برگزار شد.
جلسه ستاد هماهنگی روابط اقتصادی خارجی با موضوع «پیگیری مصوبات کمیسیون مشترک اقتصادی ازبکستان و قرقیزستان» به ریاست مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه برگزار شد.
در جلسه ستاد احیای تالاب هامون، گزارشی از آخرین وضعیت این تالاب بین المللی و اقدامات انجام شده برای دریافت حقابه آن ارایه شد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: رئیس ستاد اربعین در جلسه امروز این کمیسیون حضور یافت و پیش‌بینی می‌شود ۴ تا ۵ میلیون ایرانی امسال راهی کربلا شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ