یک لاشه‌ی کشتی نزدیک ساحل ایست‌بورن در جنوب انگلستان کشف شد که ظاهراً یک کشتی جنگی قرن هفدهمی هلندی به نام کلاین هولاندیا است. این کشتی سال ۱۶۵۶ ساخته شد و ۱۶ سال در تمام نبرد‌های مهم جنگ انگلستان-هلند دوم (۱۶۶۵-۱۶۶۷) شرکت داشت تا اینکه قبل از آغاز جنگ سوم انگلستان-هلند غرق شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
اهواز - استاندار خوزستان از شناسایی حدود ۳۰۰ هزار هکتار زمین در سطح استان برای کشت چوب خبر داد.
براساس گزارش رسانه‌های محلی، یک کشتی محل اسکان پناهجویان در انگلیس به‌دلیل شناسایی نوعی باکتری کشنده، تخلیه شده است.
ناتیلوس یک کشتی اکتشافی است که با هدف شناسایی سیستم‌های بیولوژیکی فعال در زیر آب و کوه‌های دریایی – کوه‌هایی در زیر دریا که منشا آتشفشانی دارند – راهی اقیانوس آرام شده است. این کشتی ماه آپریل را صرف مطالعه بستر اقیانوس کرده است و در طی این مطالعه با سنگ‌های شکسته «هیالوکلاستیت» روبرو شده است.
کارآگاهان در تلاش برای شناسایی هویت مردی مسلح هستند که در درگیری با پلیس کشته شد.
تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران تا دقایقی دیگر با انجام قرعه کشی حریفان خود را می‌شناسند.
موانع تولید و تجاری‌سازی فناوری کشت بافت در دومین سمپوزیوم ملی کشت بافت گیاهی شناسایی می‌شود.
کمتر از صد دقیقه دیگر قرعه کشی خیلی مهم جام ملتهای آسیا در دوحه برگزار خواهد شد.
دامغان- فرمانده انتظامی دامغان از شناسایی و دستگیری عوامل درگیری و چاقو کشی در پارک ملت این شهرستان خبر داد و گفت: چهار نفر اتباع خارجه در این ماجرا دستگیر شدند.
یک فروند کشتی متخلف ناشناس که شب گذشته در خلیج فارس پس از تصادم با شناور ایرانی موجب مفقود و مصدوم شدن چند خدمه ایرانی شده بود، توسط نیروی دریایی ارتش در دریای عمان شناسایی و توقیف شد.
بندرعباس- یک کشتی نفتکش که پس از برخورد با موتور لنج متواری شده بود، با تلاش نیروی دریایی ارتش در آبهای دریای عمان شناسایی و برای بررسی علل و ابعاد سانحه به لنگرگاه بندر عباس منتقل شد.
در حالی که فیلم دوربین مداربسته نشان می‌داد پیمان قاتل دوستش بوده است، سایر شاهدان نیز وی را به عنوان قاتل شناسایی کردند. به این ترتیب وی به ناچار لب به بیان حقیقت گشود و گفت: من و دوستانم مست بودیم که سر موضوع پیش پا افتاده‌ای با هم درگیر شدیم و من در اوج مستی دوستم را با چاقو زدم.
ابوالحسن کبیری در قزوین ضمن تأیید فوت مرد جوانی به نام مهرداد ملک در درگیری با مأموران نیروی انتظامی پاسگاه ارداق اظهار داشت: ماجرا از این قرار است که نیرو‌های انتظامی به ۲ سرنشین یک خودرو یعنی مهرداد ملک و دوستش در اطراف روستای دیال‌آباد مشکوک می‌شوند و با چراغ و نورافکن نسبت به شناسایی این خودرو اقدام می‌کنند.
از مهمترین اخبار هفته گذشته خط ریلی اردبیل – پارس آباد مطرح بود که توجیه اقتصادی برای این ریل کشی وجود ندارد و از سوی دیگر راه های تسریع بخشی به ساخت مسکن در نهضت ملی مسکن مطرح شد.
گروه بررسی باستان‌شناسی زیر آب در دریای مازندران که در پی کشف لنگری عظیم و تاریخی در دریای مازندران در محدوده ایزدشهر شهرستان نور تشکیل شد، به کار خود پایان داد.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران گفت:یکشنبه ۱۳ آذرماه ماموران پلیس امنیت عمومی استان در پی شرارت و تیراندازی‌های مکرر یکی از اراذل و اوباش به نام «رضا - د » در میدان خزر ساری، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی را برای شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار قرار دادند.
«هادی جمعان» به دلیل همکاری برای یافتن و جمع آوری اجساد کشته شدگان جنگ یمن و کمک به خانواده‌های یمنی برای شناسایی اجساد عزیزان‌شان در کشوری که به دلیل سال‌ها درگیری در جنگ آسیب دیده مورد تقدیر قرار گرفته است.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فرماندار سراوان گفت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
وزارت دفاع تایوان از شناسایی ۳۱ جنگنده و چهار کشتی جنگی چین در اطراف جزیره تایوان خبر داد و مدعی شد که ۱۰ جنگنده چینی امروز از خط میانی دو طرف عبور کرده اند.
دانشمندان در کشفی جالب توجه قدیمی‌ترین مورد ثبت شده از ابتلا به بیماری ژنتیکی سندرم Klinefelter را در یک اسکلت هزار ساله شناسایی کردند.
الکس یا همان شهروز سخنوری، متهمی است که فعالیت‌هایش سه سال از سوی مراجع قضائی و انتظامی رصد می‌شد. فردی که به همراه مادر و دختری به نام مانلی اقدام به شناسایی دختران، بهره کشی جنسی و در نهایت قاچاق آن‌ها می‌کرد.
دولت بایدن در پی شناسایی محل اختفای ایمن الظواهری در افغانستان در اواخر ماه گذشته و کشتن او با استفاده از یک هواپیمای بدون سرنشین، تصیمم گرفته است که کل دارایی دخیره شده این کشور را همچنان مسدود نگه دارد و مذاکرات با طالبان در این مورد را نیز متوقف کند.
وزارت دفاع تایوان اعلام کرد که ارتش چین امروز ۱۱ فروند جنگنده و ۶ کشتی به سوی این جزیره اعزام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ