سردار مجیدی گفت: کار سنگین شناسایی این شش نفر که بعد از فرار در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سپاه انصارالحسین علیه السلام صورت پذیرفت و نهایتاً به دام قانون افتادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فراجا بر ضرورت هم افزایی تمامی دستگاه‌ها در جهت ارتقای امنیت برگزاری آزمون کنکور سراسری تاکید کرد.
پاشایی با اشاره به اینکه این فرآیند مجرمانه با در اختیار قرار گرفتن کارت بانکی هموطنان و قرار دادن در دستگاه اسکیمر و دریافت رمز امکان پذیر می‌شود از هموطنان خواست که تمام مراحل عملیات بانکی شامل کشیدن کارت در دستگاه عابر بانک و وارد کردن رمز کارت بانکی را شخصا انجام دهند و از قرار دادن کارت بانکی در اختیار سایر افراد حتی برای چند ثانیه اکیدا خودداری کنند.
سردار سعید منتظرالمهدی با تاکید بر اینکه جوانان و نوجوانان عزیز کشورمان با کنترل و مدیریت هیجانات آنی، هم از خطرات احتمالی پیشگیری کنند و هم پلیس را یاری کنند، گفت: با وجود تمامی هشدارها، تبشیر و انذار پلیس، متاسفانه طبق آخرین آمار واصله تا صبح سه‌شنبه، بیش از ۱۵ نفر از هموطنان عزیزمان جان خود را بر اثر هیجانات کاذب و شادی‌های لحظه‌ای از دست داده‌اند.
محمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون برنامه بودجه مجلس درباره جزئیات جلسه غیرعلنی صبح امروز با اشاره به اینکه موضوع مسمومیت دانش آموزان نیز در این جلسه مطرح شد، گفت: با گزارش‌های ارائه شده تمام عوامل پشت پرده این اتفاقات دستگیر شدند.
ماموران پلیس آگاهی تهران برای یافتن ردی از دزدان مسلح تمام دوربین‌های مداربسته در اطراف محل سرقت‌ها را بررسی کردند. تا اینکه با به‌دست آمدن چهره متهمان در آخرین سرقت مشخص شد که یکی از آن‌ها سابقه‌دار است و بار‌ها به جرم سرقت به زندان رفته. با این سرنخ وی دستگیر شد و اقرار کرد که سرقت‌های مسلحانه را با همدستی ۲ نفر از دوستانش انجام می‌دهد که هر دو همدست وی نیز در عملیاتی جداگانه دستگیر شدند.
پلیس اتریش اعلام کرد یک هکر هلندی درماه نوامبر ۲۰۲۲ میلادی دستگیر شده که، نام کامل، آدرس و تاریخ تولد تقریبا تمام شهروندان اتریش را هک و برای فروش عرضه کرده بود.
رئیس سازمان سنجش اعلام کرد: تمام پاسخ‌نامه‌ها پس از برگزاری آزمون با استفاده از نرم‌افزار‌های خاص که در اختیار سازمان سنجش است، کنترل می‌شوند.
در سیاست خارجی درگیر دائم با اسرائیل را رقم می زنید، آقای سیستانی در عراق را برای دستگیری روح الله زم می رنجانید و رابطه‌تان را با او را بهم می زنید. با عربستان سعودی هم به ته خط می رسید در حدی که متحدین شما تاسیسات نفتی او را می زنند، و او هم ایران اینترنشنال را برای شما تجهیز می کند تا در خیابان‌های خودتان جنگ شود، با اروپا هم تمام عیار درگیر می شوید و خودتان را نفر دوم جنگ اوکراین می‌کنید و با امریکا هم تکلیف معلوم است؛ چه کسی گفته اتخاذ چنین سیاست‌هایی عاقلانه است؟‌ در آن واحد درگیری با سیاسیون داخلی، و رنجاندن همه از خودتان ، خون به دل کردن مردم در حوزه اقتصادی، چه دستاوردی برای نظام تا کنون داشته است. در مسائل فرهنگی، سخت گیری‌های زیادی را اعمال می‌کنید. مسئولان مربوطه در این حوزه همه ضعیف هستند. این همه بی تدبیری برای چیست؟
رئیس پلیس پایتخت از شناسایی و انهدام ۴ لابراتور تولید مواد مخدر صنعتی در تهران و دستگیری تمام عناصر و گرداننده این محله‌ها خبر داد.
خبر دستگیری ایشان صحت ندارد و کذب است. من صبح امروز با او در تماس بودم و هیچ اتفاقی در این خصوص رخ نداده و این ماجرا را تکذیب می‌کنیم.
رئیس پلیس فتا فراجا گفت: متهمان پرونده طی برقراری تماس صوتی با شهروندان در بستر پیام رسان‌های موبایلی و اعلام برنده شدن در قرعه کشی با آرم صدا و سیما اقدام به اخذ اطلاعات شخصی و در نهایت از حساب مال باختگان برداشت غیرمجاز داشتند.
رئیس پلیس فتا فراجا از شناسایی تعدادی کلاهبردار حرفه ای با شگرد برقراری تماس صوتی از بستر پیام رسان های موبایلی و جعل آرم صداوسیما خبر داد.
طرح تفکیک بازداشت شدگان تا حصول نتیجه ادامه پیدا خواهد کرد و این اطمینان را به ملت ایران می دهد که تمام اهتمام دستگاه قضا این است که رسیدگی ها با دقت انجام شود و با کسانی که عامل اصلی اغتشاشات بودند و مردم را تحریک کردند و از سرویس های بیگانه خط گرفتند با آنها با قاطعیت برخورد می شود و اقدامات دستگاه قضا عبرت آموز خواهد بود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به اینکه تمام خرده فروشان مواد مخدر توسط پلیس شناسایی شدند، گفت: تعداد زیادی از این افراد از ۲ تا ۱۱ بار دستگیر شده اند.
دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه‌ای از آزادی تمام دانشجویان این دانشگاه که در تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، خبر داد.
تمامی دانشجویان دانشگاه شریف که در حاشیه تجمعات دانشگاه دستگیر شده بودند، آزاد شدند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: در پرونده بانک ملی تمام سارقین دستگیر شده‌اند و افرادی که به‌تازگی دستگیر شده‌اند، افرادی هستند که مقادیری از اموال سرقت‌شده توسط سارقینی که به ترکیه رفتند را نگه داری می‌کردند.
وزیر علوم تحقیقات و فناوری با بیان اینکه همه دانشجویان را همچون فرزندان خود می‌دانیم، تصریح کرد: این جوانان سرمایه‌های ارزشمند جامعه و آینده‌سازان میهن هستند و ما باید تمام و کمال از آنان حفاظت و صیانت کنیم.
زارعی کوشا یادآور شد: حجم کار رسانه‌ای در ماجراهای اخیر، نسبت به اتفاقات سال‌های ۱۳۸۸ و ۱۳۹۶ بسیار بیشتر بود و شبکه‌های ماهواره‌ای تمام تمرکز خود را روی فضاسازی و پوشش اغتشاشات گذاشتند.
اعترافات یک اغتشاشگر دستگیر شده در گیلان که با دیدن فیلم های گرفته شده از خودش، تمام جرم های مرتکب شده را بازگو می‌کند را مشاهده می‌کنید.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
پلیس انگلیس با بیان اینکه تاکنون ۱۲ نفر به جرم مضروب کردن افسران پلیس و رفتار خشونت بار دستگیر شدند افزود: ما می‌دانیم افراد دیگری مرتکب تخلفات جدی شده‌اند، اما هنوز دستگیر نشده اند، ما از تمام ابزار‌هایی که در اختیار داریم از جمله دوربین‌های مداربسته و سایر فیلم‌ها، برای شناسایی این افراد و محاکمه آن‌ها استفاده خواهیم کرد.
فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، متهمان خودرو‌های لیزینگی را با نام افراد بی سواد به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به صورت اقساطی خریداری و با جعل مدارک به گونه‌ای که تمامی اقساط آن پرداخت و تسویه شده است، به قیمت یک میلیارد تومان به فروش می‌رساندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ