ستاد اربعین وزارت دفاع در پی دستور وزیر دفاع مبنی بر به کار گیری ظرفیت‌های این وزارتخانه، فعالیت‌ها را برای خدمات رسانی به زائران در گذرگاه‌های مرزی کشور عراق چند برابر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فروش بلیت‌های هوایی اربعین از نوع چارتری طبق سال گذشته از سوی وزارت راه و شهرسازی ممنوع اعلام شده و امسال هم همین روال پیش خواهد بود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: میانگین پهنه‌ای دمای کشور از ابتدای تیرماه تا کنون به ۳۰.۱ درجه سلسیوس رسیده که یک درجه گرم‌تر از نرمال است.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که چین بالن جاسوسی به حریم هوایی آمریکا ارسال نکرده است.
رئیس مرکز ملی اقلیم و مدیریت بحران سازمان هواشناسی گفت: نمی‌توان به صورت دقیق از همین حالا بتوان گفت دمای هوای تابستان امسال دقیقا چند درجه از میانگین بلندمدت بیشتر خواهد بود، اما در این که تابستان سال جاری متوسط دمای هوای کشور حتما از شرایط نرمال گرم‌تر خواهد بود، هیچ شکی وجود ندارد.
نخست وزیر سوئد از ارسال سامانه های پدافند هوایی HAWK و IRIS-T به اوکراین خبر داد.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد.
فرمانده پایگاه هوایی شهید لشگری از ارسال کمک‌های مردمی و هلال احمر با دو فروند هواپیمای سی ۱۳۰ و یک فروند هواپیمای ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش به مناطق زلزله زده استان آذربایجان غربی خبر داد.
بنا به اعلام یک رسانه ایتالیایی، رم و پاریس در تلاشند تا با ارسال یک سامانه پدافند هوایی پیشرفته به اوکراین، به کمک های نظامی خود به این کشور ادامه دهند.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
وزیر دفاع هلند اعلام کرد این کشور با ارسال قطعات مربوط به سامانه پدافند هوایی پاتریوت به اوکراین، به تقویت دفاع هوایی این کشور در برابر روسیه کمک خواهد کرد.
واحد خدمات تحقیقاتی کنگره آمریکا درباره مخاطرات ناشی از ارسال احتمالی سامانه پدافند هوایی «پاتریوت» به اوکراین هشدار داد.
مشاور سابق امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید که حمایت تل‌آویو از کی‌یف با ارسال سامانه پدافند هوایی «گنبد آهنین» غیرمحتمل است زیرا چنین اقدامی واکنش تند مسکو را به همراه دارد.
کاخ سفید اعلام کرد که این کشور سامانه های دفاع هوایی بیشتری را در قالب کمک های نظامی به اوکراین ارسال می کند.
وزیر دفاع فرانسه از ارسال دو سامانه پدافند هوایی از نوع کروتال به نیروهای اوکراینی خبر داد.
مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفت که آمریکا و متحدانش به ارسال تجهیزات نظامی به اوکراین از جمله سامانه های پدافند هوایی ادامه خواهند داد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا به اتهام ارسال پهپاد به روسیه، تحریم‌های جدیدی را علیه ایران اعمال کرد.
وزارت دفاع آمریکا در بیانیه‌ ای از ارسال ۲ سامانه پدافند هوایی دیگر به اوکراین خبر داد.
منابع موثق اعلام کرده‌اند که آمریکا برای کمک به اوکراین به منظور مقابله با موشک‌های روسیه، سامانه‌های پدافند هوایی منسوخ خود موسوم به «هاوک» را به کی‌یف ارسال می‌کند. ‌
بانک مرکزی اعلام کرد: فهرست اطلاعات تسهیلات و تعهدات کلان بانک هایی که در پایان سه ماه اول امسال مورد بررسی نهایی قرار گرفت و بروز رسانی شد.
در پی تشدید تنش ها در روابط میان ریاض- واشنگتن، سناتور کریس مورفی درخواست کرد: سامانه‌های پدافند هوایی آمریکا به جای عربستان به اوکراین ارسال شوند.
وزیر دفاع آلمان در سفر غیرمنتظره به اوکراین، از ارسال تسلیحات پیشرفته از برلین به کی‌یف خبر داد.
محموله‌های درمانی و غذایی مورد نیاز زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران، توسط دو فروند هواپیمای نیروی هوایی ارتش به فرودگاه ایلام ارسال شد.
مسئول رکن صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال گفت: هر باشگاهی تا ۱۱ فروردین سال آینده فرصت دارد بدهی هایی که تا ۱۰ دی امسال اعلام وصول شده تعیین تکلیف کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ