محموله‌های درمانی و غذایی مورد نیاز زائران اربعین حسینی(ع) در مرز مهران، توسط دو فروند هواپیمای نیروی هوایی ارتش به فرودگاه ایلام ارسال شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا می‌گوید که تامین جنگنده اف-۱۶ برای کی‌یف نه تنها اوکراین را نجات نمی‌دهد بلکه هم برای این کشور و هم برای بشریت تهدید است.
خرمشهر- دادستان عمومی و انقلاب خرمشهر گفت: کیفرخواست پرونده مربوط به فساد مالی فرمانده سابق یگان حفاظت اداره بندر برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست از ارسال پیامک‌های محیط زیستی به زوار اربعین برای الگوسازی خبر داد.
جریان نفت از طریق دروژبا، از زمان حمله نظامی روسیه به اوکراین، به میزان چشمگیری کاهش پیدا کرده و زیرساخت خطوط لوله از آن زمان، چندین بار هدف حملاتی قرار گرفته که مسکو، اوکراین را عامل آن‌ها می‌داند، اما اوکراین این حملات را تائید نکرده است.
ماموریت آتی اسپیس ایکس برای ارسال فضانوردان به فضا تا اواخر ماه آگوست ۲۰۲۳ میلادی به تاخیر افتاده است.در این ماموریت ۴ فضانورد به ایستگاه فضایی بین المللی می روند.
ارسال تصاویر هنجار شکنان برای پلیس که این روزها در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، از طرف دفتر سخنگوی فراجا تکذیب شد.
یک موشک آنتارس به ایستگاه فضایی بین المللی پرتاب شد و همراه خود ۳۷۰۰ کیلوگرم بار را حمل کرد.
رئیس سازمان پزشکی قانونی گفت: در سال گذشته هزار و ۴۳۷ شکایت با موضوع سقط جنین از سوی اشخاص حقیقی به قوه قضائیه واصل شد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: رفتارهای رهبران این فرقه تروریستی با اعضای این سازمان مصداق بارز نقض فاحش حقوق بشر است و کاملاً رفتار فرقه‌ای با اعضای خود دارند.
رئیس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: امسال مقرر کردیم هر مدرسه در مرکز یک دایره در نظر گرفته شود و مدارس دانش آموزان محدوده خود را به صورت شعاعی ثبت نام کنند.
ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گردشگری گفت: امسال برخلاف سایر سال‌ها قیمت بلیت های موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی افزایش نخواهد داشت.
روس‌ها بر این باور بودند که شاتل به جای ارسال و رها کردن ماهواره‌های آمریکایی در فضا، می‌تواند بدون هیچ محموله‌ای وارد فضا شده و برای بازگرداندن ماهواره‌های حساس شوروی وارد عمل شود.
مدیرکل دفتر بهره برداری معادن وزارت صمت گفت: تعیین تکلیف محدوده‌های معدنی و معادن در اختیار وزارت صمت با هدف واگذاری تصدیگری دولت در واحدهای بلوکه شده به مردم مانند سال گذشته انجام می شود.
وزیر اداره محلی و محیط زیست سوریه در دیدار با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: ایران اولین کشوری بود که به کمک ما آمد و محموله‌های بشردوستانه را برای مردم زلزله‌زده ارسال کرد.
کره شمالی ادعای ارسال تسلیحات به روسیه را رد کرد و گفت: گزارش‌های ارسال محموله‌های نظامی به روسیه ساختگی است. این موضع گیری را خبرگزاری یونهاپ کره جنوبی با استناد به بیانیه مقامات دولتی کره شمالی اعلام کرده است.
از ابتدای امسال تاکنون سامانه «تهران من» که برای رزرو مجوز تردد در محدوده‌های ترافیکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، سه نوبت دچار اختلال شده است.
در بررسی عملکرد شرکت‌های زیرمجموعه ایران خودرو، نتایج عملکردی شرکت آزمایش و تحقیقات قطعات و مجموعه‌های خودرو (ایتراک) در نیمه نخست امسال، نشان‌دهنده افزایش ۷۹ درصدی درآمد این شرکت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته است.
دیمیتری کولبا وزیر خارجه اوکراین ادعا کرد که به ایران از مجاری دیپلماتیک درباره عواقب ارسال محموله‌های جدید پهپاد‌های تهاجمی و موشک‌های بالستیک به روسیه اطلاع داده شده است.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
مدیرعامل کشتیرانی دریای خزر از آمادگی حمل مرسولات پستی روسیه خبر داد و گفت: شرکت ملی پست می‌تواند محوله‌های پستی روسیه را در کانتینرهای ۲۰ فوتی بارگیری کند.
طبق اعلام وزارت بازرگانی آمریکا، واشگنتن، شرکت (Far East Cable)، بزرگترین تولیدکننده سیم و کابل چین را به علت نقض کنترل ‌های صادراتی آمریکا در ارتباط با محموله‌های ارسالی به ایران متهم کرد.
در پی دستور مدیرعامل شرکت مس مبنی بر خدمت‌رسانی و ارسال محموله‌های کمک‌رسانی سریع به مناطق سیل زده استان کرمان از طریق مجتمع مس سرچشمه، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با صدور پیامی از امدادرسانی به مردم مناطق سیل زده استان کرمان تشکر کرد.
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن در مورد اثر طرح جدید یارانه ای دولت بر روی بازار مسکن گفت: البته اجرای این طرح تاثیر خاصی بر روی بازار مسکن نخواهد گذاشت، هر چند ممکن است بر روی برخی از متغیر‌ها اثر جزئی بگذارد، این این موضوع خیلی محسوس نخواهد بود، از سوی دیگر با توجه به موج تورمی در کشور وجود، قیمت خرید مسکن و همچنین اجاره‌بها با افزایش روبرو می‌شود.
دکتر علی رستمی گفت: محموله‌های کمک‌رسانی شرکت ملی مس شامل ماشین‌آلات سنگین و سبک و مواد غذایی به مناطق سیل زده استان کرمان ارسال شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ