"شمس آذر این فصل به دنبال این خواهد بود تا با نوع فوتبال و فلسفه خود لیگ را تحت تاثیر نامش قرار دهد"؛ مدیرعامل قزوینی‌ها با بیان این جمله از آمادگی این تیم برای یک رویاپردازی بزرگ خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شست شی با گیتس انتظارات رهبر چین را برای دیدار با آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا که قرار است از روز یکشنبه در یک سفر دو روزه از پکن دیدار کند، افزایش می‌دهد. این سفر برنامه‌ریزی‌شده با هدف باز تعریف روابط بین بزرگ‌ترین اقتصاد‌های جهان، پس از جدال بر سر یک بالون جاسوسی چینی صورت می‌گیرد که روابط بین دو کشور را مختل کرده است. سفر ماه گذشته ماسک به چین نیز یکی دیگر از نشانه‌های جاه‌طلبی‌های چین برای توسعه فناوری در این کشور است.
عبدالعزیز الحبسی، مربی و تحلیلگر فوتبال عمانی، گروه تیم ملی کشورش در جام ملت‌های آسیا 2023 را خوب و مناسب برای جاه‌طلبی‌های الاحمر توصیف کرد.
خوشبینانه‌ترین احتمال پیش‌رو در انتخابات آتی، تن دادن نظام سیاسی به حضور نیرو‌هایی میانه از جریان محافظه‌کاری در قالب اقلیت مجلس و احیای همان نقشی باشد که تکنوکرات‌ها در مجلس پنجم ایفا کردند. این الگو چه بسا هم از سوی بخش قابل توجهی از ایرانیان خسته از دعوا‌های سیاسی مورد پذیرش قرار نگیرد و هم با مقاومت جریانات افراطی مواجه شود که ضرورتی به توازن حداقلی نمی‌بینند و جاه‌طلبی‌های کلان‌تری در انبان برنامه سیاسی خود دارند.
از دسامبر 2021، ساموئل اتوئو بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال کامرون نشسته است تا با جاه‌طلبی‌های فراوان، رنسانس فوتبال کشورش را رقم بزند.
تک گل سپاهان در بازی با پرسپولیس را کسی به ثمر رساند که در بازی جام حذفی غایب بود؛ محمد کریمی می‌گوید برای جاه‌طلبی‌هایش نیازی به سر و صدا و حاشیه ندارد.
وزیر خارجه انگلیس با اتهام‌زنی علیه برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای ایران گفت «آن‌ها می‌توانند جاه‌طلبی‌های سلاح‌های هسته‌ای خود را کنار بگذارند» و مدعی شد: «می‌توانند سرکوب صداها در داخل کشور خود را متوقف کنند. می‌توانند فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده خود را متوقف کنند».

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ