تیم منتخب این هفته فوتبال ایران تحت تاثیر دو برد بزرگ تیمهای سبزپوش قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک روزنامه عبری نتایج پژوهشی جدید در ارتباط با اعتراضات علیه نتانیاهو و طرح اصلاحات قضایی وی را منتشر کرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت در نشست امروز کمیسیون متبوعش خبر داد.
شاید فاجعه برای کلیچداراوغلو، کاهش چشمگیر مشارکت مردمی در مناطق کردنشین بود که از ۷۰/ ۸۱درصد به ۷۴/ ۷۵درصد کاهش یافت. به نظر می‌رسید که اظهارات به‌شدت ناسیونالیستی و ترکی کاندیدای مخالف و توافق با حزب راست‌گرای «پیروزی»، رای‌دهندگان کرد را از وی دور کرد. یکی از ساکنان دیاربکر، استانی با اکثریت کردنشین در جنوب شرقی ترکیه، گفت که رای نمی‌دهد؛ زیرا هیچ‌یک از طرفین به کرد‌ها اهمیت نداده‌اند.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
در جریان برگزاری انتخابات هیئت رئیسه مجلس، محمدباقر قالیباف با کسب اکثریت آرای نمایندگان در جایگاه رئیس مجلس شورای اسلامی باقی ماند.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
بعد از انتخابات روز شنبه ۲۴ اردیبهشت (۱۴ ماه مه)، اردوغان گرچه نتوانست اکثریت آرا را کسب کند و در دور نخست پیروز شود، اما همه قراین نشان می‌دهد که در دور دوم انتخابات در هفتم خرداد (۲۸ ماه مه)، احتمال پیروزی او از رقیبش نه تنها کمتر نیست، بلکه بیشتر است.
یک فعال سیاسی گفت: باید در سیاست خارجی بازنگری اساسی انجام گیرد، سیاست‌های اقتصادی و مالی باید تغییر کند و بازنگری هم انجام شود. فشاری که این مردم متحمل می‌شوند و روز به روز سفره‌شان کوچک‌تر می‌شود، قابل تحمل نیست.
اگر مخالفان اردوغان می‌خواهند او و حزب و همراهانش را از ساختار حاکمیت خارج کنند و به‌دنبال برگرداندن ورق رویکرد مستبدانه آن‌ها در ترکیه باشند، پارلمان و انتخابات پارلمانی از ابزار‌های مهم کار آن‌ها خواهد بود. نظرسنجی‌های پارلمانی از طرفی همچنان عدالت و توسعه را پیشتاز نشان می‌دهند و از طرف دیگر، در هیچ‌کدام از آن‌ها اردوغان و همراهانش رأی ۵۰ درصدی برای کسب اکثریت ندارند. حزب قلیچ‌داراوغلو هم البته در همه نظرسنجی‌ها، همچنان به روال گذشته بیشترین رأی بعد از عدالت و توسعه را دارد و البته همچنان با فاصله‌ای قابل‌توجه.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همانطور که در نتایج افکار سنجی در حوزه عفاف و حجاب در ایام نوروز منتشر شد، عدد بسیار بالایی از جامعه به حفظ حجاب و انگاره‌های عفاف اعتقاد دارند.
نتایج نظرسنجی انجام شده در سوئد آشکارا نشان می دهد که اکثریت مردم این کشور خواستار ممنوعیت هتک حرمت به قرآن کریم و دیگر کتب مقدس هستند.
نتایج یک نظرسنجی جدید در اراضی اشغالی این واقعیت را نشان داد که در صورتی که در شرایط فعلی انتخابات جدیدی در صحنه سیاسی رژیم صهیونیستی برگزار شود، نتانیاهو نخست وزیری را از دست خواهد داد.
مادرید با اکثریتی از بازیکنان فداکار و متواضع تشکیل شده و همین رابطه خوب و از خود گذشتگی کاری کرده که ترکیب قوهای سپید دوست داشتنی تر از هر زمان دیگری باشد
سازمان خصوصی سازی با اشاره به اتفاقات اخیر در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تاکید کرد که در اسرع وقت اعضای هیات مدیره این دو باشگاه تغییر خواهد کرد.
طی سه‌ماه اخیر نه تنها فیلترینگ کاهش پیدا نکرده، بلکه دسترسی بسیاری از مردم به اینترنت آزاد نیز با مشکل روبه‌رو شده است. تقریبا اغلب کسانی که در ایران از تلفن‌همراه استفاده می‌کنند، فیلترشکن روی موبایل‌های خود دارند. «جرم‌انگاری استفاده از فیلترشکن»، اما باعث می‌شود تا بخش زیادی از جامعه ۸۵ میلیونی ایران، «مجرم» شناخته شوند.
سیدعلی خانمحمدی، سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر، در واکنش به تعطیلی مغازه‌ها به دلیل بی حجابی مشتریان آنها، گفت: این جریانات پشت پرده دارد. منظور این است که تذکر‌های مختلف داده اند و مرکز تجاری این موضوع را رعایت نمی‌کند. ما فیلم داریم که طرف به آنجا رفته و مغازه دار گفته که من این کار را انجام نمی‌دهم؛ یا مثلا به کسی ارتباط ندارد. این قابل پذیرش نیست. اگر بخواهیم قانونمداری را در کشور پیش ببریم، باید آحاد مختلف مردم رعایت کنند. البته عموما اصناف ما آدم‌های مؤمن، معتقد و نسبت به این مسائل پایبند هستند. باید بدانند که یک قشری دارد مشکل ایجاد می‌کند. یعنی در این شرایط اقتصادی، شهروندی که حاضر می‌شود باید متوجه باشد که با بی قانونی دارد مشکلی را برای مغازه دار و یا فروشنده ایجاد می‌کند
هر حزب برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان به ۲۱۸ کرسی نیاز دارد. بدین ترتیب، جمهوری‌خواهان به ۷ کرسی و دموکرات‌ها به ۱۹ کرسی دیگر نیاز دارند. تاکنون تکلیف ۴۱۰ کرسی از ۴۳۵ کرسی مشخص شده است.
رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد: «حزب ملی دموکراتیک اسرائیل طبق نتایج اولیه به آستانه نزدیک می‌شود که به این ترتیب بلوک نتانیاهو را با از دست دادن اکثریت خود در کنست تهدید می‌کند».
رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از نخبگان کشور فرمودند: نخبه‌های کشور از ظرفیتهای عظیم و وسیع کشور مطلع هستند؟! من فکر نمیکنم یعنی میدانم که اکثر مطّلع نیستند.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون از تصدی صولت مرتضوی بر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی حمایت کردند.
مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در حاشیه مسابقات جهانی ترکیه برگزار و ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
مجمع کنفدراسیون مچ اندازی آسیا در حاشیه مسابقات جهانی ترکیه برگزار و ایران با اکثریت آرا به عنوان میزبان مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ انتخاب شد.
نتایج نظرسنجی شبکه شبکه ARD TV آلمان، اکثریت بیشتر مردم این کشور از اوضاع اقتصادی کشورشان ناراضی هستند.
براساس نتایج اولیه انتخابات در ایتالیا، جناح راست‌گرایان در این کشور به رهبری حزب «برادران ایتالیا» و جورجیا ملونی اکثریت پارلمانی این کشور را به دست آورده‌اند تا بدین ترتیب راست‌گراترین دولت این کشور از زمان پایان جنگ جهانی دوم شکل بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ