مهدی تارتار می‌گوید از حضور سرمربیان بزرگ و شناخته‌شده خارجی در لیگ برتر استقبال می‌کند و حضور آنها را به سود فوتبال ایران می‌داند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرتضی پورعلی‌گنجی با انتشار متنی جالب خواستار تمدید قرارداد کریم باقری شد.
باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: از همین رو مذاکره با بازیکنانی که طبق نظر سرمربی محترم تیم، قراردادشان باید تمدید می‌شد از همان هفته گذشته آغاز شده و تمدید قرارداد این گروه از بازیکنان تقریبا در مراحل پایانی است.
مدیران باشگاه الاهلی قرارداد نبوشا یوویچ، سرمربی مونته‌نگرویی خود را تمدید کردند تا او فصل آینده هم در این تیم حضور داشته باشد.
بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال ضمن بر شمردن دلایلی که باعث می‌شود این باشگاه قرارداد ریکاردو ساپینتو را تمدید کند، گفت: در دربی حذفی، مدافعان پرسپولیس روز سختی خواهند داشت.
قرارداد ۲۲ بازیکن تیم فولاد به پایان رسیده و باید منتظر ماند و دید تمدید قرارداد مدیران این تیم چه موقع آغاز می‌شود.
هافبک استقلال می گوید که مدیران باشگاه باید ثبات را در تیم حفظ کنند و قرارداد ساپینتو و دیگر بازیکنان تمدید شود.
سرمربی تیم فوتبال استقلال برای تمدید قرارداد با این باشگاه باید یک اتفاق مهم را رقم بزند.
صرف نظر از نتایج استقلال در سه هفته پایانی لیگ برتر و دو هفته پایانی جام حذفی باید گفت عملکرد ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال قابل دفاع بوده است.
باشگاه تراکتور که به نظر می رسد فصل آینده با این تیم یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر باشد، قرارداد سرمربی و دو بازیکن تاثیر گذار را در میانه های فصل تمدید کرده است.
اصولی در خصوص تمدید احتمالی قرارداد قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی گفت: "چندبار دیگر هم گفتم به عنوان سخنگوی فدراسیون. یکی از شاخصه‌هایی که در هیئت رئیسه فدراسیون بدون در نظر گرفتن مصداق مطرح بود، عملکرد سرمربی در جام ملت‌ها بود. اگر پیشنهاد جدیدی بیاید که هنوز نیامده، قابل بحث است. خواهشم از رسانه‌ها کمک به تیم ملی برای جام ملت‌هاست."
مدیران بارسلونا به صورت جدی به دنبال متقاعد کردن عثمان دمبله، ستاره فرانسوی، برای امضای قرارداد جدید هستند.
با حکم دادگاهی در اسپانیا، تمدید قرارداد گاوی با بارسلونا باطل شد و این بازیکن باید با قرارداد قبلی خود به کار در این تیم ادامه دهد.
تیم ملی بسکتبال در حالی سهمیه جام جهانی را تصاحب کرده که طبق توافق اولیه، قرارداد سرمربی فعلی باید برای این جام تمدید شود اما به نظر می‌رسد نتیجه برخی مذاکرات و نشست‌ها تعیین کننده شود.
پاکو خمس اعلام کرد که پیشنهادی برای تمدید سه ساله قرارداد خود، از باشگاه تراکتور دریافت نکرده است.
مارکوس رشفورد برای تمدید قرارداد با یونایتد باید دستمزد سالانه 18 میلیون یورو را قبول کند و در غیر این صورت باید به تیمی دیگر برود.
تمدید قرارداد با لیونل مسی در نگاه اول یک موفقیت بزرگ برای پی اس جی است ولی در واقع پاریسی ها باید منتظر یک توفان بزرگ باشند.
دانیل ریولو، کارشناس رادیو RMC SPO"RT"، معتقد است پی اس جی تحت هیچ شرایطی نباید به سرخیو راموس پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد.
فدراسیون فوتبال ژاپن به دنبال تمدید ۲+۲ ساله قرارداد هاجیمه موریاسو است.
سرمربی پرتغالی تیم ملی هفته آینده ایران را ترک می‌کند و باید دید تمدید قرارداد با او چه سرنوشتی خواهد داشت.
قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به اتمام رسیده و حالا باید دید برنامه هیئت رئیسه برای تمدید با او، چگونه و با چه شرایطی پیش می‌رود.
مدیران رئال مادرید به زودی مذاکراتی را برای تمدید قرارداد با مارکو آسنسیو، هافبک اسپانیایی، آغاز خواهند کرد.
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال تمدید قرارداد کارلوس کی‌روش را منوط به نتیجه کسب شده در جام جهانی دانست.
قرارداد سرمربی و کادر فنی تیم جوانان به پایان رسیده و باید دید از سوی فدراسیون فوتبال تمدید می‌شود یا خیر.
یورگن لوکادیا می‌گوید فعلا صحبت در مورد تمدید قرارداد با پرسپولیس خیلی زود است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ