سرمربی تیم فوتبال پیکان می گوید برخی باشگاه ها با ارائه پیشنهاد به سامان فلاح تمرکز او را برهم زده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی تکواندوی کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در یونیورسیاد 2023 تأکید کرد، نکته مهم رسیدن ملی‌پوشان جوان تکواندو به خودباوری است.
باشگاه آلومینیوم اراک با دروازه‌بانان تیم‌های جوانان و امید ایران قرارداد بست.
بعد از سامان فلاح، یکی دیگر از بازیکنان جوان پیکان حضور در اردوی تیم ملی فوتبال را تجربه خواهد کرد.
مجتبی حسینی در این فصل با جمع‌آوری بازیکنان جوان، اکنون آنها را در قامت ستاره بازار نقل و انتقالات می‌بیند.
گلزن پیکان در هفته پایانی معتقد است مجتبی حسینی ریسک بزرگی در استفاده از بازیکنان جوان داشته و با سختی‌های فراوان سهمیه تیم را در لیگ برتر حفظ کرده است.
مربی پیکان می گوید هرکسی جسارت جوان گرایی ندارد ولی مجتبی حسینی به خوبی این کار را کرده.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
مجتبی حسینی با وجود اشتباهات فردی هفته‌های گذشته همچنان با اعتماد به نفرات جوان خود به دنبال عملکرد خوب در 6 هفته پایانی است.
هافبک جوان پیکان می گوید یکی از اهداف این تیم قهرمانی در جام حذفی است.
محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با اشاره به اینکه رگ های قلبی ما از سن ١٠سالگی دچار گرفتگی های خفیف می شود که این پلاک های کوچک می تواند در سنین جوانی و تحت شرایطی ، دچار پارگی و ایجاد سکته قلبی در فرد بشود، می گوید: عمدتا جوان هایی که دچار چربی و فشار خون بالا یا دیابت کنترل نشده هستند و کسانی که سیگار می کشند در خطر سکته قلبی و گاها مرگ بر اثر این عارضه هستند. منبع: خبرآنلاین
هافبک پیکان می‌گوید تیمش از این هفته برای کسب نتایج بهتر در لیگ برتر تلاش خواهد کرد.
مهاجم جوان پیکان نزدیک بود گل برتری تیمش مقابل ذوب‌آهن را با یک شوت فنی به ثمر رساند.
هافبک پیکان ابراز امیدواری کرد نفرات جوان خودروسازان در 9 بازی آینده جواب اعتماد مجتبی حسینی را بدهند و در جدول بالا بیایند.
مدافع راست پیکان معتقد است این تیم جوان شرایط مناسبی دارد و در آینده هم برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش خواهد کرد.
مدافع پیکان می‌گوید مجتبی حسینی با این نفرات جوان تا اینجای لیگ برتر شاهکار کرده است.
تیم فوتبال پیکان دومین بازی پیاپی را هم با کلین شیت پشت سر گذاشت تا همچنان مجتبی حسینی یکی از بهترین خطوط دفاعی لیگ را شکل داده باشد.
سرمربی پیکان بابت استفاده از بیشترین تعداد بازیکنان جوان در ترکیب تیم خود خرسند است و می‌گوید از بازی دادن به جوان‌ها لذت می‌برد.
مهاجم جوان پیکان به دلیل محرومیت قادر به حضور مقابل پرسپولیس نیست.
تیم فوتبال پیکان در 4 هفته پایانی لیگ برتر با 4 تیم خوب و بزرگ فوتبال روبه‌رو می‌شود؛ بازی‌هایی که نفرات جوان پیکان انگیزه زیادی برای آنها دارند.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهد.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
مدافع راست پیکان از اعتماد مجتبی حسینی به نفرات جوان تیمش تشکر می‌کند و امیدوار است در آینده بتوانند جواب این اعتماد را بهتر بدهند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان ضمن حمایت از بازیکنان جوان خود گفت: اگر بازهم اشتباه کنند و دود این اشتباهات به چشم من به عنوان سرمربی برود، باز هم حامی آنها هستم.
مهاجم پیکان تهران می گوید مدافع ذوب‌آهن روی او در وقت های اضافی خطای پنالتی انجام داده اما داور مسابقه از آن گذشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ