مارکو آسنسیو امروز هم برای رئال به میدان نرفت و در دقیقه 71 که کارلو آنچلوتی آخرین تعویض خود را انجام داد، به شدت عصبانی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنها برای نیمکت‌نشینی به تبریز نیامده‌اند، پس یک هفته تمام تلاش خود را خواهند کرد به ترکیب اصلی برسند.
پس از گذشت 7 سال، وزیر مشاور امور خارجه هند در نخستین سفر یک مقام هندی به سوریه از سال 2016، به دمشق می رود.
بازیکن اسبق استقلال تهران با نظر سرمربی تیم قرداد خود را تمدید کرد.
اوایل سال گذشته بود که شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب کرد که بر اساس آن تاثیر معدل در گزینش داوطلبان کنکور از سال ۱۴۰۱ به طور قطعی اعمال شود؛ مصوبه‌ای که همچنان پس از گذشت بیش از یکسال شاهد پس لرزه‌ها و تبعات آن برای داوطلبان و امتحانات نهایی دانش آموزان هستیم.
یک صهیونیست مجروح در سال ۲۰۰۱ پس از ۲۲ سال کما به هلاکت رسید.
روسای جمهور آمریکا و ترکیه در مورد روابط دوجانبه و همکاری‌های مرتبط با ناتو گفتگو کردند.
رئیس باشگاه بارسلونا امروز در مراسم جوایز ملی ورزشی اسپانیا که در خانه سابق ژنرال فرانکو برگزار شد، شرکت کرد.
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.
مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد یک میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز کرده است.
بر اساس یک مطالعه جدید، مادرانی که در محله‌هایی با خیابان‌های پردرخت زندگی می‌کنند ممکن است تا حدودی کمتر در برابر افسردگی پس از زایمان آسیب پذیر باشند.
کریستوف گالتیه متهم ردیف اول حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان است اما او معتقد است تیمش تاوان عملکرد بد باشگاه در انتقالات زمستانی را پس داد.
مسئولان باشگاه سایپا پس از دیدار جنجالی تیم فوتبال این باشگاه و استقلال خوزستان، محمود فکری را از سرمربیگری تیمشان برکنار کردند.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
یک فلسطینی پس از انجام عملیات ضد صهیونیستی با استفاده از سلاح سرد در نزدیکی رام الله، به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
سوال: بهتر است پیش از صبحانه مسواک بزنم یا پس از صبحانه؟ برخی از دندانپزشکان می گویند بهتر است پیش از مسواک زدن برخی دیگر می گویند بعد از آن. کدام یک بهتر است؟
دزفول- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان جوان محکوم به قصاص پس از ۲۵ سال با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار نجات یافت.
مرگ یک زن پس از عمل جراحی معده
رئیس جمهور کره جنوبی پس از اظهارات همتای روسیه‌ای خود، مدعی شد که سئول برای اوکراین کمک تسلیحاتی فراهم نکرده است.
سیاست‌ها و راهبرد شی جین پینگ رهبر حزب کمونیست و رئیس جمهور چین از سال ۲۰۱۲ سبب شده تا قدرت اقتصادی-سیاسی این کشور در جهان به رقیب اصلی امریکا تبدیل شود.
این حادثه صبح روز گذشته هنگامی رخ داد که پسر ۳۰ ساله به همراه مادرش از خانه خواهرش به منزل بازگشت ودر توهم ناشی از بیماری روحی و روانی، مادرش را به قتل رساند وسپس با بستن شیلنگ به دورجسد، قصد داشت آن را با استفاده از نردبان فلزی به پشت بام خانه بکشاند و ازآن جا به پایین بیندازداما قدرت بدنی کافی نداشت و فقط پیکر بی جان مادر ۶۰ ساله اش را تا پله دوم نردبان بالا کشید و رها کرد.
دلیل این درگیری شادی‌های تحریک‌آمیز این دو نفر پیش چشمان نیمکت‌نشینان تیم رقیب پس از به ثمر رساندن هر یک از گل‌های بازی بود که در نهایت باعث اخراج آن‌ها هم شد.
این هواپیما که در روز ۳۰ ژوئن سال ۱۹۶۸ سقوط کرد سه سرنشین داشت. اجساد سرنشینان این هواپیما پس از حادثه کشف شده بود، اما تاکنون اثری از بقایای هواپیما پیدا نشده بود.
در فاصله یک هفته تا پایان این ماه مبارک و پس از گذراندن سه شب قدر، با روحی سبک به استقبال عید سعید فطر برویم و با گذران این ماه در روزهای پرحرارت ـ که آزمونی بس دشوار بود ـ شکرگزار خداوند متعال باشیم که سعادت بندگی را نصیبمان ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ