اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روسکاسموس روز شنبه در پستی تلگرامی اعلام کرد: در طول این عملیات، یک وضعیت اضطراری رخ داد که اجازه انجام مانور با پارامتر‌های مشخص شده را نداد. تیم مدیریت در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل وضعیت هستند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
سجاد غریبی معروف به هالک ایرانی که با ویدیوهای عجیب و کری خوانی هایش برای ستاره های بوکس جهان حسابی معروف و البته جنجال ساز شده بود، پس از شکست در یک مسابقه و همچنین انتشار ویدیوهایی از او و رو شدن دستش مبنی بر اینکه عکس هایش همه فتوشاپ بوده، حالا پس از ۹ ماه ویدیویی جدید از خودش منتشر کرده است.
ادین ژکو پس از نزدیک به چهار ماه توانست بار دیگر برای اینتر گلزنی کند و این اتفاق در حساس ترین مقطع فصل، خبر بزرگی برای سیمونه اینزاگی، مربی نراتزوری بود.
مجری برنامه سلام تهران پس از صحبت با کارگر هفت تپه خطاب به مسئولان گفت: یکماه از این حقوق تصویب شده کارگران استفاده کنید ببینید چند روز تمام میشود.
محمود احمدی‌نژاد پس از ۷ماه از پس پرده بیرون آمد. ۷ماهی که بسیاری را به دلیل عدم اظهارنظرش در مورد وقایع پس از مرگ مهسا امینی در کشور با این سوال مواجه کرد که او کجاست؟ در چنین شرایطی روز گذشته دولت بهار، رسانه منتسب به محمود احمدی‌نژاد با انتشار تصاویری از احمدی‌نژاد به نوعی از بازگشت او به صحنه خبر داد.
ترک مصرف نان برای بسیاری از ما کار دشواری است، اما این کار فواید زیادی برای سلامت ما دارد که در این مطلب می‌خوانید.
این سگ ۲ و نیم ساله که “شیلا” نام دارد، به یک مرکز درمانی حیوانات منتقل شده و به همراه توله هایش تحت مراقبت‌های دامپزشکی است. شیلا در این یک ماه بسیار ضعیف و لاغر شده و به گفته دامپزشکان باید دوره درمانی ویژه‌ای را سپری کند.
ستاره ایرانی هال سیتی پس از دو ماه و یک روز دوری از فهرست تیمش دوباره در چمپیونشیپ به میدان می‌رود.
از لحاظ آماری ۶۱۴ زمین‌لرزه با بزرگی کوچک‌تر از ۳، تعداد ۷۶ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۳و۴، تعداد ۱۵ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۴ و ۵ و تعداد یک زمین‌لرزه با بزرگی بین ۵ و۶ بوده‌است. استان آذربایجان‌غربی با ۳۲۴ زمین‌لرزه ثبت شده دستگاهی بالاترین آمار زمین‌لرزه ثبت شده در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌است و پس از آن استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی به ترتیب با ۶۵ و ۴۵ زمین‌لرزه قرار دارند.
امیر عزیزی‌پور که در ۱۲ دی با حکم اعضای مجمع به عنوان رییس فدراسیون اسکواش انتخاب شده بود پس از گذشت بیش از یک ماه حکم ریاست خود را از سوی وزیر ورزش و جوانان دریافت کرد.
روبرت لواندوفسکی بار دیگر در فهرست بارسا برای یک بازی لالیگا قرار گرفت. آخرین بار او یک ماه پیش برابر اسپانیول در لالیگا بازی کرد.
لیونل مسی یک ماه پس از قهرمانی با تیم ملی فوتبال آرژانتین در پستی اینستاگرامی درباره احساس خود نوشت.
کشتی گیر وزن 63 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: پس از یک آسیب دیدگی شدید و عمل سنگین و همچنین دوری ۷ماهه از کشتی تمرینات خودم را از سر گرفتم و شرایط بسیار خوبی دارم.
در پی حادثه آتش‌سوزی آزمایشگاه دانشکده شیمی و درگذشت یک نفر، یکشنبه ۲۰ آذر ماه از سوی هیات رییسه دانشگاه صنعتی اصفهان عزای عمومی و تعطیل اعلام شد.
مهاجم با تجربه کرواسی با یک ضربه سر دیدنی تیمش را از باخت مقابل ژاپن و حذف از جام جهانی نجات داد.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
مسابقات بسکتبال باشگاه‌های کشور پس از یک ماه وقفه از روز دوشنبه با برگزاری همزمان هفت دیدار از سر گرفته می‌شود.
ماموریت آرتمیس یک بالاخره پس از بارها تلاش و شکست انجام شد.  طی این ماموریت ابر موشک اس ال اس همراه کپسول بی سرنشین اوریون از پد پرتاب39B در مقر فضایی کندی  آمریکا به فضا پرتاب شد.
نمایش درخشان ستاره ایرانی ژیل ویسنته منجر به کسب پیروزی این تیم مقابل سِرپا شد.
پل پوگبا پس از یک ماه فیزیوتراپی در نهایت به این نتیجه رسید که زانویش را جراحی کند. مدیران یوونتوس یک ماه پیش به او توصیه کرده بودند تا زمان را تلف نکند و حالا هم از او عصبانی هستند.
اعضای گروه تبهکاری که یک پاسگاه پلیس قلابی را در هند دایر و هشت ماه از مردم اخاذی می‌کردند، بازداشت شدند.
بالاخره پس از ماه‌ها انتظار و وقفه به دلیل نقص در پرونده و تکمیل نظریه کارشناسی، پرونده سقوط هواپیمای اوکراینی در شرف بررسی مجدد ظرف چند روز آینده در دادگاه است.
در فاصله یک هفته تا پایان این ماه مبارک و پس از گذراندن سه شب قدر، با روحی سبک به استقبال عید سعید فطر برویم و با گذران این ماه در روزهای پرحرارت ـ که آزمونی بس دشوار بود ـ شکرگزار خداوند متعال باشیم که سعادت بندگی را نصیبمان ساخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ