کریستوف گالتیه متهم ردیف اول حذف پی‌اس‌جی از لیگ قهرمانان است اما او معتقد است تیمش تاوان عملکرد بد باشگاه در انتقالات زمستانی را پس داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جای تعجب دارد که باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت ۱۵ میلیون تومان حق و حقوق یک بازیکن با سن بسیار کم ناتوان بوده و کار به شکایت و حکم محکومیت کشیده است.
اسماعیلی گفت: امروز عمده روزنامه‌های ما شمارگان ۲الی ۳ هزارتایی دارند یعنی یک انتقال و مهاجرت مخاطب صورت گرفته است در مورد صداوسیما هم طبیعی است و این اتفاق ربطی به بحث‌های سیاسی امروز و دیروز ندارد و یک روند طبیعی در همه جای دنیا است.
از صبح تا شب کارم شده بود به آگهی‌های کاریابی زنگ زدن که بالاخره در یک سالن زیبایی با حقوق ناچیز مشغول به کار شدم. با یادآوری گذشته و جای خالی پسرم، افسردگی‌ام شدیدتر شده بود. یک روز صاحب سالن کنارم نشست و از حال و روزم گلایه کرد و گفت: با این سر و شکل به هم ریخته و چهره پریشان از این به بعد نمی‌توانم آنجا کار کنم. برای بهتر شدن افسردگی‌ام پیشنهاد کرد، قرصی را مصرف کنم، به اصرار یک ورق از قرص‌ها را به من داد. با اکراه قرص‌ها را گرفتم و به خانه برگشتم.
تام ریچاردسون، ژئوفیزیکدان در مرکز باستان‌شناسی وسکس می‌گوید: «جستجو برای مکان دفن فیل‌های ویکتوریایی کار معمول ما نیست، اما قبری با آن اندازه احتمالاً حفره بزرگی به جای می‌گذارد و بدون شک با تجهیزات رادار نفوذی زمینی که از آن استفاده خواهیم کرد، قابل شناسایی خواهد بود!»
رئیس سازمان بهزیستی گفت: باید به این سمت برویم که معلولان به جای مستمری سهام یک کارخانه را که در آن کار می‌کنند، دریافت کنند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: باید به این سمت برویم که معلولان به جای مستمری سهام یک کارخانه را که در آن کار می‌کنند، دریافت کنند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: باید به این سمت برویم که معلولان به جای مستمری سهام یک کارخانه را که در آن کار می‌کنند، دریافت کنند.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: باید به این سمت برویم که معلولان به جای مستمری سهام یک کارخانه را که در آن کار می‌کنند، دریافت کنند.
این لایحه مجلس نمی تواند افراد را با حجاب کند / ما به جای اینکه بیایم و جریمه کنیم و بزن و ببند راه بیندازیم باید کار فرهنگی انجام دهیم.
رستمی‌زاده همیشه به دنبال راه‌حلی می‌گشت تا خود و خانواده‌اش بادنیای زنبور‌ها آشنا شوند. او بالاخره فکر خوبی به ذهنش رسید واین کار را عملی کرد: «برای انجام این کار فکر کردم آکواریومی بسازم وزنبور‌ها را در آن نگهداری کنم. البته حتی اگر برای زنبور‌ها شرایط خوبی در یک محفظه شیشه‌ای درست کنید که آن‌ها بتوانند آنجا دوام بیاورند، اجازه فضولی به شما نمی‌دهند. زنبور‌ها به طور غریزی با یک لایه موم شیشه را مات می‌کنند تا شما نتوانید آن‌ها را ببینید؛ برای حل این مشکل باید ترفندی به‌کار می‌بردم.
محمد عمری می‌گوید پیشنهاد خارجی دارد اما تا به پرسپولیس کمک نکرده، دوست ندارد اردوگاه سرخ را ترک کند.
نخست وزیر مجارستان می‌گوید که روابط بین این کشور و سوئد، به شدت ضعیف بوده و پیش از تایید پیشنهاد پیوستن استکهلم به ناتو، این روابط باید تقویت شود.
استقلال بعد از مصاف پر گل با هوادار 3 مسابقه برگزار کرد که حاصل آن یک شکست، یک پیروزی و یک تساوی بود. با 2 گل خورده و 2 گل زده.
به جای آبی که در دستشویی‌های معمول خانگی استفاده می‌شود، دستشویی هواپیما از سیستم وکیوم استفاده می‌کند که در واقع مدفوع و ادرار را به سمت داخل می‌مکد و در یک مخزن خاص که در داخل خود هواپیما قرار دارد، ذخیره می‌کند. وقتی هواپیما فرود آمد، این پسماند که ذخیره شده، توسط تانکر‌های ویژه‌ای منتقل شده و سپس وارد سیستم فاضلابی می‌شود که به طور ویژه برای این منظور ساخته شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول با وجود سختی کار مقابل رئال مادرید امیدوار است که تیمش بتواند یک صعود تاریخی رقم بزند.
تیم فوتبال استقلال که در هفته های گذشته با فاصله امتیازی نسبتا زیادی از پرسپولیس قرار داشت، در هفته بیست و سوم با پیروزی برابر فولاد جای سرخپوشان را در رده دوم گرفت و به یک قدمی صدر رسید.
وزیر دفاع آلمان گفت: در هر صورت، هیچ کدام از ما نمی‌داند پوتین دارد چه کار می‌کند، اما این نباید جلوی ما و متحدانمان را از پیشنهاد کردن حمایت‌های معقول به اوکراین بگیرد. در اوکراین یک "جنگ فرسایشی بی‌رحمانه" همراه با "تعداد قربانیان بسیار" دارد اتفاق می‌افتد.
یک کپسول کوچک به اندازه نخود که حاوی عنصر رادیواکتیو سزیم ۱۳۷ است، در حال انتقال از معدن تا مقصد گم شده بود. این مسیر ۱۰۰۰ کیلومتری کار یافتن کپسول گمشده را بسیار دشوار کرده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ قانون‌گذار دولت را مکلف کرده که به جای پرداخت نقدی یارانه، به شیوه کالابرگ الکترونیکی مواد پروتئینی که حداقل نیاز یک فرد را تامین می‌کند در اختیار مردم قرار گیرد، این بستر فراهم نبود، ولی اکنون فراهم شد از استان هرمزگان کار را آغاز کردیم. قیمت‌ها براساس قیمت شهریور ۱۴۰۰ است. خواهش می‌کنم استانداران در این طرح ملی کمک کنند.
ادو آگیره، خبرنگار ال‌چیرینگیتو، یک بار دیگر گفت که همه چیز حکایت از این دارد که کریم بنزما برای تمدید قرارداد با رئال تردیدهایی جدی دارد.
میلاد محمدی به دلیل کشیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به کار ادامه بدهد و جای خود را به علی کریمی داد.
متهم گفت: من کاشی‌کار هستم. روز درگیری برای خرید وسایل کار با برادر و دوستم به آن خیابان رفته بودیم و می‌خواستیم پس از خرید دوباره به سر کارمان برگردیم که درگیری پیش آمد. من قصدم کشتن شهرام نبود و هیچ وقت فکر نمی‌کردم که با یک ضربه قاتل می‌شوم.
ترنت الکساندر آرنولد، ستاره لیورپول، بعد از دومین شکست پیاپی این تیم در لیگ برتر که دیشب مقابل لیدز اتفاق افتاد می‌گوید شکی نیست که لیورپول مشکل دارد.
مردی میانسال گفت: روز ۴ مرداد در مغازه‌ام تنها بودم و شاگردم برای انجام کار به جایی رفته بود که ناگهان ۵ مرد جوان وارد مغازه‌ام شدند و پس از ضرب و جرح مرا ربودند و با یک خودرو به سمت محله قلعه حسن‌خان بردند و دستانم را به یک درخت بزرگ بستند و به مدت ۲۴ ساعت من را شکنجه کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ