دزفول- رئیس دادگستری دزفول گفت: با تلاش اعضای شورای حل اختلاف و ستاد صبر این شهرستان جوان محکوم به قصاص پس از ۲۵ سال با رضایت اولیای دم از چوبه‌دار نجات یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم جوان پرسپوليس در بازی روز گذشته مقابل پیکان یکی از گلزنان تیمش لقب گرفت.
افزایش آمار سقوط از پشت بام و مرگ برخی مصدومان باعث ترافیک در بخش ارتوپدری بیمارستان‌ها شده بود. خبرنگار اطلاعات از والدین خواسته که حتما در مورد خوابیدن فرزندان خود روی پشت بام بیشتر حساس باشند.
منابع عبری مدعی شدند که یک جوان فلسطینی پس از ورود به یک شهرک صهیونیست‌نشین در الخلیل بازداشت شده است.
اهواز - سخنگوی اورژانس ۱۱۵ خوزستان از غرق شدن مرد ۲۰ ساله اهل لالی در رودخانه این شهرستان خبر داد.
اگر بخواهیم اصلی‌ترین ویژگی‌های باکارات را بیان کنیم، باید علاوه بر مزیت زنانه مردانه بودن و داشتن روایح منحصربفرد، ماندگاری و پخش بوی فوق‌العاده بالای این ادکلن‌ها را در نظر بگیریم.
دزفول- رئیس سازمان آتش‌نشانی دزفول از کشف جسد جوانی در کانال انحرافی گاومیش‌آباد شرقی خبر داد.
معاون زنان رئیس جمهور با بیان اینکه جمعیت جوان در هر کشوری، مظهر اقتدار، توانمندی، نوآوری و پایداری آن کشور است، گفت:  مهمترین سرمایه هر کشور نیروی انسانی اوست.
محمد قربانی در نیمه دوم آخرین بازی فصل باز هم از سوی مورایس مورد استفاده قرار گرفت.
شاکی توضیح داد: برای خرید از خانه خارج شده بودم که در خیابان یکی از اقوام دورمان به نام صابر را دیدم. او سوار بر ماشینش بود و با این بهانه که می‌خواهد مرا برساند، خواست سوار ماشین شوم. اما به محض سوار شدن، چاقویی روی پهلویم قرار داد و تهدید کرد که اگر حرفی بزنم جانم را می‌گیرد.
متهم گفت: از پشت سر به نامادری‌ام نزدیک شدم و در یک لحظه دهانش را با دست گرفتم و او را روی زمین انداختم. یک بار چسب پهن را دور دهانش پیچیدم، ولی او با دستش آن را جدا کرد. برای آن که سروصدا نکند گلو و دهانش را محکم گرفته بودم که دیدم بی‌حرکت شد.
شاهرود - دورهمی دوستانه‌ای در منطقه فرحزاد شاهرود به نزاع و سپس قتل جوان شاهرودی منجر شد.
بررسی فیش حقوقی دختر عضو شورای شهر تهران نشان می‌دهد وی ماهیانه ۱۰ میلیون بیشتر از سایر روسای دفتر اعضای شورای شهر تهران حقوق دریافت کرده است.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
روزنامه اصولگرای جوان نوشت: جرم برخی از تروریست‌های رسانه‌ای و مجازی، اگر سنگین‌تر از قمه‌کش‌های کف خیابان نباشد، سبک‌تر از آن‌ها نیست.
یک جوان فلسطینی 22 ساله به اتهام تلاش برای حمله با سلاح سرد در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله یک نظامی صهیونیست به شهادت رسید.
سخنگوی دولت گفت: یک جوان دیگر به ترکیب هیات دولت اضافه شد و آقای «محسن منصوری» استاندار تهران با حکم آقای رییسی به عنوان معاون اجرایی رییس‌جمهور و سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری انتخاب شد.
نمایش فراتر از انتظار در کنار ملی‌پوشان جام جهانی کاری کرد تا نام مهاجم جوان استقلال دوباره مطرح شود.
تیم جنایی در پارک پرواز با جسد مرد جوانی به‌نام شهرام مواجه شدند که براثر ۲ ضربه چاقو به قتل رسیده بود و بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در جریان یک درگیری با ۳ فرد هدف ضربه چاقو قرار گرفته و دوست وی این حادثه را مشاهده کرده است.
در عملیات نیروهای فلسطینی در جنوب نابلس، یک صهیونیست بر اثر تیراندازی زخمی شد.
رسانه‌ها یک هوادار جوان منچستریونایتد را شکار کردند که امروز در ورزشگاه اتحاد از فرصت بین دو نیم استفاده کرد تا پیراهن یونایتدی که پوشیده بود را با پیراهن سیتی عوض کند.
افراد ناشناس ظهر شنبه یک نفر را در منطقه پانصد دستگاه دزفول به قتل رساندند.
محمد سلطانی‌مهر بازیکن جوان و آینده دار ذوب آهن یک فصل دیگر در جمع گاندوها می ماند.
رامبد جوان گفت: وقتی پروژه‌ای با سانسورها و ممیزی‌ ها روبه‌رو می‌شود، نمی‌‌دانیم چطور می‌توانیم از پس اینها بربیاییم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ