هند از مبادله فهرستی از مراکز هسته‌ ای و اسرا میان دهلی نو و اسلام آباد خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فهرستی از بازیکنان مد نظر سرمربی تیم فوتبال استقلال برای فصل بیست و سوم لیگ برتر منتشر شد.
گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب، گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه صنعت و گزارش شور دوم کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی در دستور کار جاری امروز نمایندگان قرار دارد.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) که فصل قبل در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفت و قرضی به اوساسونا رفت، دیشب به عنوان کاپیتان مراکش جام قهرمانی رقابت های زیر 23 سال آفریقا را بالای سر برد.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) که فصل قبل در فهرست مازاد ژاوی قرار گرفت و قرضی به اوساسونا رفت، دیشب به عنوان کاپیتان مراکش جام قهرمانی رقابت های زیر 23 سال آفریقا را بالای سر برد.
هند و پاکستان فهرستی از زندانیان غیرنظامی و ماهیگیران را مبادله کردند.
در فهرستی که یحیی به باشگاه پرسپولیس داده اسامی مهمی دیده می‌شود.
فهرستی از باارزش‌ترین دروازه‌بان‌های دنیا منتشر شده که جانلوییجی دوناروما، سنگربان پی‌اس‌جی و تیم ملی ایتالیا در صدر آن ایستاده است.
فهرست مجوزهای صادره مراکز فعال در امر انتخاب همسر توسط وزارت ورزش و جوانان منتشر شد.
محبوب‌ترین و پر خواننده‌ترین کتاب‌های کودک و نوجوان مراکز کانون پرورش فکری از ابتدای سال تا بهمن ۱۴۰۱ از سوی معاونت فرهنگی کانون، معرفی شد.
پرونده ثبت‌جهانی «هگمتانه و مرکز تاریخی همدان» به منظور درج در فهرست میراث‌جهانی تحویل یونسکو شد.
رئیس مرکز پژوهش های مجلس اقدام پارلمان اروپا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی را ناقض تعهدات بین‌المللی برشمرد.
یحیی صالح طبری، رئیس مرکز اورژانس تهران امروز درباره مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس گفت: در هفته گذشته بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ تماس از ۴۸ هزار تماسی که با اورژانس گرفته شده بود مزاحمت بوده است که ۱۳ درصد کل تماس‌ها به حساب می‌آید.
در فهرست جهانی THE درباره رتبه‌بندی ۲۵۰ دانشگاه بابت میزان اشتغال فارغ‌التحصیلان، هیچ نامی از دانشگاه‌های ایران نیست در حالی که در این فهرست، غیر از دانشگاه‌های اروپای غربی، دانشگاه‌های لبنان، ترکیه، قطر، عربستان، امارات، تایوان، تایلند، مصر، کره جنوبی، مکزیک، برزیل، آرژانتین، شیلی، مراکش، ماکائو (شبه جزیره‌ای در دریای چین و مستعمره پیشین پرتغال) و تایلند هم قرار گرفته‌اند.
فهرستی که کارلوس کی‌روش اعلام کرده، تقریبا همان فهرست مورد انتظار است؛ ولی در همین بین او سه اقدام غافلگیرکننده داشته که کمتر کسی می‌توانست آن را پیش از اعلام حدس بزند.
در میان انتظار خبرنگاران و اهالی فوتبال، نشست خبری کارلوس کی‌روش برای اعلام فهرست تیم‌ملی لغو شد.
پس از اعلام فهرست تیم ملی مراکش برای حضور در جام جهانی، تعدادی از این بازیکنان واکنش های خود را در فضای مجازی منتشر کردند.
ساعت پیش فهرست 26 نفره تیم ملی مراکش برای جام جهانی 2022 اعلام شد.
ساعت پیش فهرست 26 نفره تیم ملی مراکش برای جام جهانی 2022 اعلام شد.
رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: در ۵ ماه گذشته فهرست ۳۰۰ نفر از افراد مظنون و مستعد پولشویی به دستگاه‌های مرتبط ارسال شده است.
نایب‌رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: بانک مرکزی موظف است به صورت فصلی اطلاعات تسهیلات کلان بانک‌ها را منتشر کند واین کار باید مطابق با نص صریح قانون باشد.
در شرایطی که هنوز پای کارلوس کی‌روش به تهران باز نشده است، فهرست نفرات داخلی دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد؛ فهرستی که تفاوت چندانی با نفراتی که پیش از این اسکوچیچ به اردو فرا می‌خواند نداشت.
دبیر کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات اعلام کرد: با تصویب کمیسیون ارایه خدمات مرکز تماس (Contact Center) از فهرست خدمات نیازمند دریافت پروانه حذف شد.
در جریان دور اول سفرهای استانی دولت «خبرگزاری مهر» در پرونده‌ای جامع پیگیر مطالبات مردمی و گنجاندن آن‌ها در فهرست مصوبات سفر بود و سپس ضمن رصد عملکرد دولتمردان، اجرای مصوبات را دنبال کرد.
میان اسناد ضبط شده، اسنادی با مهر «فوق محرمانه» و «قرار است فقط در مراکز ویژه دولتی نگهداری شود» وجود دارد. اسناد منتشر شده شامل فهرستی از اقلام ضبط شده در اقامتگاه ترامپ در مارآلاگو، ایالت فلوریدا و حکم بازرسی خانه وی در پالم بیچ بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ