سرمربی تیم ملی تا روز جمعه فرصت دارد فهرستی ۳۵ تا ۵۵ نفره را به فیفا اعلام کند و ۲۶ بازیکن نهایی عازم قطر از بین آنها انتخاب خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از زمان اضافه شدن محمدحسین کنعانی‌زادگان به فهرست بازیکنان پرسپولیس، این بحث وجود داشت که کدام مدافع میانی باید روی نیمکت بنشیند؟
کارشناس والیبال با اشاره به خط خوردن معنوی‌نژاد از لیست ایران برای هفته دوم لیگ ملتها گفت: معنوی‌نژاد پاس‌های سرعتی با ارتفاع بالا می‌زند و احتمالا سبک بازی او با برنامه کادرفنی متفاوت است.
دوباره به بهترین شکل خودت را ثابت کردی و این قهرمانی، پوزخندی به غیبت نامت در لیست سرمربیان احتمالی تیم ملی بود.
صابر کاظمی در لیست ارسالی به فدراسیون جهانی والیبال حضور دارد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران با سرمربیگری امیر قلعه نویی به زودی اعلام می‌شود و همگان در انتظار مشخص شدن نفرات دعوت شده و مقایسه آن با لیست جام جهانی هستند.
مربی تیم ملی هندبال گفت: بازی اول مقابل شیلی مهمترین بازی گروهی ما است و اگر این تیم را ببریم به احتمال زیاد از گروه صعود خواهیم کرد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال می‌گوید تمام شرایط برای موفقیت تیم ملی مهیا است و خوش بینانه درباره احتمال صعود تیم ملی از گروهش حرف زد.
این احتمال وجود دارد که بشیر بن سعید، دروازه‌بان ذخیره تونس به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه ران، اردوی تیم ملی این کشور را ترک کند.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
یکشنبه سرنوشت‌ساز تیم ملی فوتبال را سپری می‌کنیم؛ روزی بزرگ که لیست نهایی جام جهانی اعلام می‌شود و احتمالا حواشی زیادی در پیش خواهد بود.
در حالی که انتظار می‌رفت لیست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام شود، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.
با توجه به تمرین فردا تیم ملی کشورمان، به احتمال زیاد لیست نهایی تیم ملی امشب یا فردا صبح اعلام خواهد شد.
علی کریمی لژیونر فوتبال ایران توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی دعوت شده و احتمالا در لیست نهایی ایران در جام جهانی حضور داشته باشد.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آن‌ها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود.
کارلوس کی‌روش با انتقاد از روند آماده سازی و تدارکات تیم ملی در مسیر حضور در جام جهانی، از دور شدن آنها از اهداف‌شان خبر داد.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
احتمال اضافه شدن یک لژیونر جدید به لیست تیم ملی در اردوی آتی وجود دارد.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی فوتبال ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
چهار دروازه بان در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند تا احتمال خط خوردن هر یک از اسامی مطرح در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ بیش از پیش تقویت پیدا کند.
کادرفنی تیم ملی باید تا پایان مهر لیست ۳۵ تا ۵۵ نفره را تحویل فیفا بدهد که به نظر می‌رسد این لیست متشکل از ۲۴ بازیکن لیگ برتری حاضر در مینی کمپ و ۱۶ لژیونر دعوت شده باشد که فهرست چهل نفره را در اختیار کی‌روش قرار می‌دهد
به نظر می‌رسد بخش بزرگی از لیست نهایی تیم ملی برای جام جهانی در ذهن سرمربی تیم قطعی شده باشد.
احتمال حضور چند بازیکن جدید در فهرست تیم ملی فوتبال ایران با بازگشت سرمربی پرتغالی وجود دارد.
بازگشت مدافع پرسپولیس به لیست تیم ملی، احتمال پایان حضور مدافع دیگر تیم ملی ایران را افزایش داده است.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ می گوید احتمال دارد هفته هفتم لیگ برتر را در جریان اردوی تیم ملی برگزار کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ