ملی‌پوش دسته ۱۰۷+ کیلوگرم ایران با کسب مدال طلا در رقابت‌های جام جهانی، به مقام قهرمانی این دسته رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن امین‌زاده گفت: تلاش پشت‌پرده جناح تندرو داخلی برای ترغیب رهبری و مقامات عالی کشور برای حمله به افغانستان طبق خاطرات مرحوم رفسنجانی حیرت‌انگیز است. به‌هرحال با مخالفت شدید رئیس‌جمهور، وزارت خارجه، برخی فرماندهان ارشد نظامی و دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی، تلاش‌های جنگ‌طلبانه خنثی شد و نهایتاً با نظر صریح رهبری تلاش‌ها برای حمله به افغانستان منتفی شد.
انفجار کپسول‌های گاز باعث آتش‌سوزی شدیدی در بازارچه امین‌نقده شد.
فارس نوشت: به ناچار خادمان برای تامین امنیت زائران و جلوگیری از هر نوع حادثه ناگوار، درب ورودی اصلی حرم شاهزاده حسین را بستند و این خانم‌ها را تا رسیدن پلیس و رسیدگی به وضع موجود با رعایت کرامت به دفتر حرم هدایت کردند.
بازگشایی چالوس، آزادراه تهران-شمال و جاده امام‌زاده داوود
یکی از این ایستگاه‌های معروف درشکه سواری که مسافران زیادی هم داشت چهارراه خرمشهر تقاطع خیابان سینا در منطقه ۱۱ امروز شهرداری بود. تقریبا بیشتر مسافران این ایستگاه زنانی بودند که برای زیارت اهل قبور راهی امام‌زاده حسن (ع) یا امام‌زاده معصوم (ع) و حرم شاه عبدالعظیم‌حسنی (ع) می‌شدند.
مراسم ترحیم آتش نشان شهید «قریب‌رضا دارابی» با حضور خانواده، همکاران و عده‌ای از مسئولین لشکری و کشوری عصر امروز سه‌شنبه ۹ اسفند ۱۴۰۱ در امام‌زاده علی اکبر (ع) چیذر برگزار شد.
گشت و گذار در تهران قدیم و بازخوانی تصاویر جالب از دوره‌های گذشته حتما می‌تواند برای شما هم جذاب باشد.
ظهره‌وند،سفیر سابق ایران در افغانستان می گوید: آن مقطع زمانی از سوی ایران ۳ جریان در افغانستان در فعالیت بود و توسط آقای امین‌زاده مدیریت می‌شد. تیمی که کار تعامل با طالبان را دنبال می‌کرد، بخشی که کار پشتیبانی جبهه متحد را انجام می‌داد که با سردار سلیمانی بود و کار صلح را نیز من انجام می‌دادم.
ملی‌پوشان ایران در ادامه جام جهانی پارا وزنه‌برداری امارات، موفق به کسب یک مدال طلا و برنز شدند.
آستان مقدس امامزاده صالح به دلیل حفظ امنیت زائران تعطیل شد.
به گفته استاندار تهران، بخشی از ساخت و ساز‌ها در بستر رودخانه‌ها بوده است، در روستا‌های لواسانات و شمیرانات یک فرد بومی می‌خواهد ساخت و ساز کند ۱۰ دستگاه بر سر ملک او حضور پیدا می‌کنند و موانعی را بر سر آن‌ها قرار می‌دهند، اما افراد غیر بومی را می‌بینیم که پایه‌های ملک‌خود را در رودخانه قرار داده اند، این امر ممکن است از فساد دهیار، شورا و … باشد، که با شدت برخورد خواهیم کرد.
ادامه ممنوعیت تردد از جاده امام‌زاده داود
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود و تردد بدون مشکل در دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور گفت: تردد در همه محور‌ها به شکل مناسب انجام می‌شود. همچنین محور‌های شمالی کشور فاقد مداخلات جوی هستند.
محور تهران-امام‌زاده داوود مسدود است
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.
مرتضی مرادی‌پور، معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر درباره اینکه گفته می‌شود حدود ۲۰۰ نفر در زیرآوار ناشی از سیل در امام‌زاده داوود هستند، گفت: «چنین چیزی تقریبا محال است و چه کسی چنین آماری را اعلام کرده است؟ یعنی مردم و منابع محلی موفق به شمارش افرادی در زیرآوار شده‌اند که ده‌ها امدادگر حرفه‌ای و سگ‌های جستجو و نجات نتوانستند آن را پیدا کنند؟»
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال با هماهنگی دولت بتوانیم حداقل کار واگذاری سهام عدالت به ۵۰ درصد از این جمعیت ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفری مشمولین را پوشش دهیم.
از اواخر شامگاه چهارشنبه، بارندگی‌های سیل آسا در تهران، موجب جاری شدن سیلاب در نقاط مختلف استان از جمله فیروزکوه شد. سیلاب در منطقه کن و امام‌زاده داود و همچنین روستای مزداران شهرستان فیروزکوه، خسارات جانی و مالی زیادی بر جای گذاشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ