اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تردد روان در محورهای شمالی و محور شهریار – تهران دارای ترافیک سنگین است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج - تهران حد فاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک گزارش شده است.
سازمان راهداری وحمل و نقل جاده‌ای نسبت به عبور و مرور از محور تهران-شهریاربه دلیل اجرای عملیات تعریض وترمیم درزهای انبساط پل که از۴مرداد تا ۱۳ شهریور انجام می شود،هشدار محدودیت تردد صادرکرد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا و ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج – تهران محدوده وردآورد گزارش شده است.
ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از تصادف اتوبوس در محور تهران- قم خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۲ نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه‌های کرج – قزوین، قزوین – کرج و محور شهریار – تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از انسداد آزادراه تهران - شمال و محور کرج - چالوس به دلیل عملیات راهسازی و عدم ایمنی کافی خبر داد.
معاون عمرانی فرمانداری تهران اعلام کرد که طبق اعلام سازمان هواشناسی از عصر چهارشنبه ۲۳ فروردین ماه تا اواخر وقت پنجشنبه ۲۴ فروردین ماه در تهران در ارتفاعات شمال و بویژه شمال غرب و غرب تهران شاهد رگبار شدید باران، رعدوبرق، تگرگ و وزش باد شدید خواهیم بود که هشدار‌های لازم جهت آمادگی کامل به دستگاه‌های متولی صادر شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور ترافیک سنگین در محور شهریار-تهران و آزادراه قزوین – کرج - تهران را اعلام کرد.
دماوند- رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز از ساعت ۱۳ در مسیر شمال به جنوب یکطرفه می شود.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور چالوس و آزادراه تهران-شمال مسیر شمال به جنوب به دلیل ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود است.
گچسر- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گچسر گفت: محور چالوس و آزادراه تهران - شمال به دلیل ریزش سنگ و نبود ایمنی تا اطلاع بعدی مسدود شدند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، در مورد محور‌های دارای بیشترین تردد طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: آزادراه کرج - قزوین، آزادراه تهران - کرج، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه کرج - تهران، محور قرچک - ری، آزادراه تهران - قم، آزادراه تهران - ساوه، آزادراه قم - تهران، محور امامزاده هاشم - تقاطع سراوان و آزادراه قزوین - رشت بیشترین تردد در ۲۴ ساعت گذشته را داشتند.
اصفهان- در مراسمی با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر راه و شهرسازی، ۵ کیلومتر قطعه پایانی از باند دوم محور علویجه به پلیس راه اصفهان - تهران و ۲ دهانه پل ۲۲ متری در این محور افتتاح شد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور شهریار- تهران خبر داد.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در محور قدیم تهران-بومهن خبر داد.
سرهنگ احمد شیرانی گفت: در حال حاضر در محور‌های شمالی شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های امامزاده هاشم و سه راهی چلاو هستیم. همچنین ترافیک در محور شهریار ـ تهران محدوده میدان معادن نیمه سنگین بوده و ترافیک در آزادراه قزوین ـ کرج حدفاصل کردان تا مهرویلا و محدوده پل فردیس پرحجم گزارش شده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
امامزاده قاسم (ع) از معدود امامزاده‌هایی است که در میان آپارتمان‌ها و برج‌های سربه فلک کشیده و در کنار خانه‌هایی با بافت قدیمی محصور شده و با خود، نمایی از مدرنیته و سنت را به همراه دارد؛ کمی پایین‌تر از امامزاده قدیمی‌ترین میدان محله؛ میدان امامزاده به چشم می‌خورد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: این محدودیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی در مسیر جنوب به شمال اعمال شده بود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و گفت: محور غیرشریانی تهران - امامزاده داود مسدود است.
رئیس پلیس راه تهران بزرگ از بسته شدن محور امامزاده داوود (ع) در روزهای پنجشنبه و جمعه پایان هفته خبر داد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۶۸۶۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۸ هزار و ۸۷۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ