مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی از تداوم انسداد محور امام‌زاده داوود و تردد بدون مشکل در دیگر محورهای مواصلاتی کشور خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران انسداد ۴۸ ساعته محور هراز برای انجام عملیات راهسازی از فردا دوشنبه را اعلام کرد.
قرعه سخت تراکتور با برگزاری دو مسابقه با سپاهان و تراکتور به پایان نرسیده، آنها برای عبور از این برهه دشوار باید الشارجه امارات و مس رفسنجان را پشت سر بگذارند.
رئیس پلیس راه راهور فراجا از مسدودی جاده هراز خبر داد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: تردد از محور چالوس مسیر جنوب به شمال و آزادراه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از مسدود بودن محور هراز مسیر رفت و برگشت از ساعت ۷ تا ۱۷ خبر داد.
بررسی آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور نشان می‌دهد؛ جاده هراز ترافیک سنگین است اما در محور فیروزکوه تردد روان گزارش می‌شود.
علی زندی فر افزود: ۱۳۰ نیروی راهداری با استفاده از ۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در سه نوبت به صورت شبانه‌روزی در جاده کرج – چالوس مشغول به فعالیت شدند.
مرکز مدیریت راه‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعلام کرد محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۷ تیر تا روز شنبه ۱۰ تیر ماه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد تردد موتور سیکلت‌ها بجزر موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی از ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه تا ۶ صبح شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و و بالعکس ممنوع می‌باشد.
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی،همچنان جاده چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسدود است و تردد جایگزین برای مسافران از آزادراه تهران- شمال ممکن است
به‌دنبال وقوع سیلی که دو هفته گذشته در محور‌های شمالی رخ داد و باعث ایجاد یک گودال در جاده چالوس شد، محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) همچنان مسدود است و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس در محدوده این استان همچنان مسدود است.
کرج- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: جاده چالوس در محدوده این استان همچنان مسدود است.
جاده چالوس در هر دو قسمت مازندران و البرز به دلیل انجام عملیات کارگاهی ناشی از سیل اخیر مسدود است و همچنان امکان تردد از آزادراه تهران- شمال هم به دلیل انسداد چالوس وجود ندارد.
فرد یا افرادی ناشناس روز جمعه با ورود به صحن دو امامزاده در مسیر جاده آبدانان به دهلران واقع در استان ایلام اقدام به آتش سوزی بخشی از ساختمان این امامزادگان کردند.
مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محور هراز و بالعکس (حدفاصل آمل تا امامزاده هاشم)، واقع در استان مازندران، تا ۹ خرداد مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه انجام می شود.
بازگشایی چالوس، آزادراه تهران-شمال و جاده امام‌زاده داوود
جاده کوهستانی کن و سولقان چه از نظر طبیعت‌گردی و شکارگاه شاهنشاهی و چه زیارت و سیاحت به سمت امامزاده داوود (ع) از جذاب‌ترین مسیر‌های گردشگری شاه قاجار بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه تردد در مسیر شمال به جنوب روان است گفت: ترافیک در محور هراز مسیر (رفت و برگشت)، محدوده‌های پیست آبعلی و امامزاده هاشم نیمه سنگین و در مسیر شمال به جنوب محدوده‌های سه راهی چلاو، بایجان، گزنک و رینه، سنگین است.
رشت- رئیس اورژانس گیلان از مصدوم شدن ۱۱ نفر در دو تصادف جاده ای در امامزاده هاشم و گردنه حیران آستارا خبر داد.
ادامه ممنوعیت تردد از جاده امام‌زاده داود
سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت جوی محور‌های مواصلاتی کشور گفت: تردد در همه محور‌ها به شکل مناسب انجام می‌شود. همچنین محور‌های شمالی کشور فاقد مداخلات جوی هستند.
برابر آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس حدفاصل دوراهی شهرستانک تا نسا و محدوده سیاه بیشه هستیم. همچنین ترافیک در محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و محدوده شاهاندشت پرحجم، اما روان است.
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال با هماهنگی دولت بتوانیم حداقل کار واگذاری سهام عدالت به ۵۰ درصد از این جمعیت ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفری مشمولین را پوشش دهیم.
به دنبال هشدار‌های سازمان هواشناسی، از شامگاه شب گذشته بارش شدید باران در استان تهران به وقوع پیوست و در پی آن، در چند نقطه از استان بویژه نقاط غربی و جنوبی رویداد‌هایی مانند آبگرفتگی، رانش زمین و روان شدن سیلاب و انباشت گل و لای بویژه در منطقه کن (امامزاده داود) رقم خورد؛ وضعیتی ویژه و مرگبار که با اعلام آماده باش نیرو‌های امدادی، تلاش برای مقابله با آن آغاز شده و در جریان است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ