رییس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: پیش‌بینی ما این است که امسال با هماهنگی دولت بتوانیم حداقل کار واگذاری سهام عدالت به ۵۰ درصد از این جمعیت ۱۸ تا ۲۰ میلیون نفری مشمولین را پوشش دهیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طی ۴ ماهه امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مالیات بر ثروت اخذ شد که سهم خانه های خالی تنها ۲ میلیارد و ۱۸۱ میلیون تومان بود. همچنین صاحبان خودورهای لوکس نیز ۶۹۳ میلیارد تومان مالیات پرداخته اند.
سینا مریدی امسال شماره ۱۰ فولاد را بر تن خواهد کرد تا وارث پیراهن آیاندا پاتوسی باشد.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران مدعی است اگر امروز امثال کریم باقری و احمدرضا عابدزاده بازی می‌کردند، حداقل ۱۰ میلیون دلار قیمت داشتند.
حضور مالخران تبعه افغانستان هم در بازار پر رنگ شده و آن‌ها اغلب خریداران گوشی‌های آیفون سرقتی هستند. آن‌ها گوشی‌های سرقتی را در بسته‌های صد تایی به افغانستان ارسال می‌کنند. یکی از این مالخران می‌گوید: در افغانستان گوشی‌ها قابل ردیابی نیست و بازار خرید گوشی‌های سرقتی آیفون گرم است و حتی این گوشی‌ها در سوپرمارکت هم فروخته می‌شود. هر گوشی را بین سه تا ۱۰میلیون می‌خریم.
ارومیه - معاون اقتصادی وزیر امور خارجه گفت: بیشتر تبادلات اقتصادی ایران بعد از چین با عراق است و امسال میزان تبادلات ۱۰ درصد افزایش یافته است.
عباس زاده از رونمایی سند زنجیره ارزش خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده تولید واقعی محصولات پتروشیمی امسال با افزایش ۱۰ میلیون تنی به ۸۰ میلیون تن خواهد رسید.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر مال خر اموال مسروقه خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۲۰۰ میلیون ریال اموال مسروقه کشف و متهم به ۱۰ فقره مالخری اموال مسروقه اعتراف کرد.
مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس با بیان اینکه پاک ترین بنزین جهان در ایران تولید می شود، گفت: امسال با راه اندازی واحد جدید ۱۰ میلیون لیتر به ظرفیت تولید بنزین کشور افزوده می‌شود.
مجموع تناژ بار نفتی و غیر نفتی ترانزیتی جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل ریلی به یک میلیون و ۲۱۵ هزار تن طی ۱۰ ماهه امسال رسیده است.
شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: سال گذشته ۶ میلیون نفر از طریق حمل‌نقل هوایی، ۲ میلیون نفر به صورت حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱،۵ میلیون نفر به صورت ریلی و ۲ میلیون نفر نیز از طریق خودرو‌های شخصی خود جابه‌جا شدند که امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشته باشیم.
فرودگاه مهرآباد از فروردین تا دی‌ماه امسال، ۱۰ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۴۶۵ مسافر اعزام و پذیرش کرده است که نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است.
وزیر ارتباطات، احداث زیرساخت ارتباطی مبتنی بر فیبرنوری در سراسر کشور که هم اکنون در دست احداث است را یکی از پروژه‌های بزرگ و مهم کشور دانست و توضیح داد: درحالیکه کشور‌های پیشرفته دنیا بدنبال توسعه شبکه ارتباطی خود مبتنی بر فیبرنوری هستند، این پروژه را از سال گذشته در ۱۰ استان کشور شروع کردیم و تاکنون حدود ۲، ۵ میلیون پوشش ایجاد شده است و تلاش این است که ان‌شالله تا پایان امسال به ۳ میلیون پوشش فیبرنوری برسد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: ۱۰ پروژه منابع طبیعی این استان در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.
کل جمعیت حاضر در سن کار (۱۵ ساله و بیشتر) در پاییز امسال ۶۳ میلیون و ۸۸۶ هزار نفر برآورد شده که از این تعداد ۲۴ میلیون و ۷۰ هزار نفر دارای شغل هستند. بر این اساس نسبت اشتغال در اقتصاد ایران ۳۷.۷ است، به بیان ساده‌تر در پاییز امسال از هر ده نفر ایرانی که در سن کار قرار داشته تنها حدود ۴ نفر دارای شغل بوده اند.
در ۱۰ ماهه امسال بالغ بر ۱۰۳میلیون تن و به ارزش ۴۵میلیارد و ۳۰۰میلیون دلار صادر شده که این میزان صادرات غیرنفتی در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰ افزایش ۲.۹۳ درصدی داشته است.
ضیایی در پاسخ به اینکه هزینه مومیایی کردن هر جسد در پزشکی قانونی چقدر است، گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای امسال تا پایان مهر امسال ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
گزارش میدانی خبرنگار ما از این واقعیت حکایت می‌کند که سوالات کنکور که در دو نوبت دی امسال و تیر سال آینده برگزار می‌شود، از ۴۰ تا ۱۵۰میلیون تومان در حال معامله است؛ آن هم با ارز دیجیتال.
رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و عراق گفت: امسال تجارت ایران و عراق به ۱۰ میلیارد دلار می‌رسد و نوسانات اخیر در تجارت دو کشور نگران‌کننده نیست.‌
رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی درباره چاپ و توزیع کتاب‌های درسی گفت: امسال ۱۴۹ میلیون و ۵۰۰ هزار جلد کتاب سفارش چاپ دادیم و فرآیند آن از مهر ۱۴۰۰ آغاز شده است و کتاب‌ها از ۱۰ شهریور از مناطق به مدارس توزیع شده است.
طی ۵ ماهه نخست امسال معادل ۹ میلیون و ۵۲۰ هزار و ۴۶۳ تن کالای اساسی در بنادر کشور تخلیه شد و میزان تخلیه کالاهای اساسی در بنادر کشور طی مدت مشابه سال گذشته، ۱۰میلیون و ۳۸۲ هزار و ۴۲۳ تن بود.
آمار جداول فوق نشان دهنده وضعیت کلی سینما در پنج ماه سال جاری است و کاهش نزدیک به ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر مخاطب امسال نسبت به سال ۱۳۹۸ مؤید این نکته است که سینما در وضعیت بحرانی تر قرار گرفته است (البته کاهش معنادار مخاطب در مرداد امسال به دلیل ایام محرم است) و با توجه به ادامه وضعیت بحرانی اقتصادی قشر "سینمارو" اگر بازهم تمهیدات لازم برای مدیریت بحران سینما طی هفت ماه آینده اندیشیده نشود، پیش‌بینی حدود ۱۰ تا ۱۲ میلیون مخاطب برای سینمایی امسال دور از ذهن نخواهد بود و جهت جلوگیری از تبعات کاهش شدید مخاطب سینماهای کشور همچنان اعتقاد دارم اصلاحات اساسی در سیاست‌های تولید، توزیع و نمایش فیلم باید ایجاد شود تا توان ادامه حیات سینما در دسترس باشد. منجی سینما در خارج آن نیست، در خود سینما است، خواه دولت و یا خواه فعالان آن...
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.
شاخص کل بورس روز شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۷۵۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۶۲ هزار و ۳۴۴ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ