یک مرکز حقوق بشری با رد ادعاهای تل آویو درباره کشتار جنوب غرب شهر غزه، خواستار مجازات مقامات رژیم صهیونیستی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت اقتصاد، ادعای محمدباقر نوبخت درباره میزان فروش اوراق مالی اسلامی در دولت سیزدهم بیش از میزان انتشار اوراق در دولت‌های یازدهم و دوازدهم را رد کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره مبلغ انتقال امیرحسین حسین زاده شفاف سازی کرد.
ادعای پذیرش داوطلبی که مردود شده یا پذیرش فردی با رتبه ۱۷۵ هزار در رشته پزشکی! بدون ارائه هرگونه سندی کذب محض بوده و این ادعا‌های کذب، آشکارا اعتماد عموم مردم و داوطلبان آزمون‌های سراسری به نظام آموزشی کشور را هدف گرفته است.
کیلیان امباپه اگر قراردادش را تمدید کند و تا سال 2025 در پی اس جی بماند، 170 میلیون یورو دریافت خواهد کرد ولی او اعلام کرده که قصد تمدید ندارد.
یبلد امروز نوشت که تونی کروس با وجود داشتن پیشنهادی خوب از تیم های عربستانی ترجیح داد قراردادش با رئال را تمدید کند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است و شرکت نفت در تامین تراشه برای تولید کارت‌های سوخت مشکل دارد.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: پلیس در ارسال اطلاعات خودروها به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای صدور کارت سوخت کوتاهی نکرده است.
باشگاه پاری‌سن‌ژرمن ادعای کریستوف گالیته در خصوص جدایی قطعی لیونل مسی را تکذیب کرد.
تصاویر از ماهواره‌های بین‌المللی و ماهواره خیام از نقاط مختلف بالادست هیرمند اعم از سد کجکی و سد کمالخان، مقادیر قابل توجهی آب پشت این سد‌ها را نشان می‌دهد و ادعای اخیر حاکمان افغانستان را رد می‌کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن رد اتهامات زنجیره‌ای اخیر سرویس امنیتی و دادستانی جمهوری آذربایجان نسبت به کشورمان، گفت: متاسفانه چندی است که دولت جمهوری آذربایجان شهروندان خود را به اتهام و ادعای واهی ارتباط با نهادهای ایرانی دستگیر و بازداشت می‌کند.
پولادگر ادعای سجادی را رد کرد؛ استقلال حذف شده
شرکت ملی گاز همانند دیگر شرکت‌های دولتی از سال ۱۳۹۸ مکلف به ارائه صورت‌های مالی به مجلس شد، اما این شرکت پس از ارائه صورت مالی در دو سال ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹، صورت‌های مالی ۱۴۰۰ را به مجلس ارائه نکرد.
مرکز اطلاعات بخش ارامنه نشین قره باغ اعلام کرد که جمهوری آذربایجان اطلاعات نادرست منتشر می‌کند و تنها کالا‌های بشر دوستانه در منطقه جابجا شده است.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: بیانات رهبر انقلاب درباره مسمومیت دانش آموزان پاسخ محکمی به کسانی بود که مستقیم یا غیرمستقیم جمهوری اسلامی را متهم به دست داشتن در این ماجرا می کردند.
یکی از حواشی پیش از دیدار دو تیم تراکتور و پرسپوليس مربوط به مصاحبه پاکو خمز و ادعایش مربوط به حمایت داوران از حریف بود.
باشگاه نساجی مازندران واکنش طعنه‌آمیزی به اعتراض استقلالی‌ها نسبت به عدم اعلام پنالتی روی قایدی داشت.
ادعای رسول‌پناه علیه پرسپولیس در دادگاه رد شد
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای ادعای روزنامه صهیونیستی هاآرتص در زمینه محدودیت برای تحرکات حماس در ترکیه را تکذیب کرد.
وزارت خارجه کره شمالی اعلام کرد ادعاهای ژاپن در خصوص ارسال سلاح از پیونگ یانگ به مسکو پوچ است.
دربار سعودی ادعای وزیرش را رد کرد؛ عربستان میزبانی جام‌جهانی نمی‌خواهد
در حالی مسوولان شهری به انکار گزارش ناسا پرداختند که یک شرکت دانش بنیان ایرانی نیز تصاویر ماهواره‌ای ناسا را مبنی بر وجود ابرتوده ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران تایید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گزارش منتشر شده در روزنامه وال استریت ژورنال مبنی بر تهدیداتی علیه یکی از کشورهای منطقه و اتهامات بی پایه و اساس به جمهوری اسلامی ایران در این خصوص را رد کرد.
ریچارد بنت در توئیتی نوشت، با افراد مختلفی از پنجشیر شامل زنان و مردان جامعه مدنی دیدار داشته و نمایندگانی از پنجشیر سرکوب گسترده علیه مردم توسط طالبان و نقض‌های گسترده حقوق بشری را مطرح کردند.
نماینده دائم کشورمان در سازمان ملل در نامه‌ای به این سازمان، مواضع برخی کشورهای غربی به ویژه آمریکا علیه ایران در مورد فروش پهباد به روسیه برای استفاده مقابل اوکراین را رد و محکوم کرد.
یکی از مسئولین رده بالای شرکت فولاد با انتشار استوری از ادامه حضور نکو در جمع فولادمردان برای فصل آتی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ