در حالی مسوولان شهری به انکار گزارش ناسا پرداختند که یک شرکت دانش بنیان ایرانی نیز تصاویر ماهواره‌ای ناسا را مبنی بر وجود ابرتوده ۵ کیلومتری گاز متان در جنوب تهران تایید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تاکید کرد: بر این اساس به مردم اطمینان می‌دهیم که ما در بررسی لایحه به تمامی جوانب موضوع توجه داشتیم و مصوبات با مدنظر قرار دادن حق و حقوق مردم و شرع مقدس است، همچنین موارد اجتماعی و حقوق اساسی را مورد توجه قرار دادیم.
معاون اقتصادی وقت بانک مرکزی ادامه داد: در داخل به او فشار آوردند و توضیح خواستند و او هم در نهایت همه چیز را کتمان کرد و گفت اطلاعات صندوق غلط است!
کارلو آنچلوتی تحت هیچ شرایطی دوست ندارد رسانه پخش کننده بازی‌های لالیگا دوربین‌های خود را به رختکن رئال ببرد.
لروی سانه، ستاره آلمانی، پیشنهادی را از بارسلونا دریافت کرده اما ترجیح داده به حضورش در بایرن مونیخ ادامه دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت سیزدهم براساس وعده خود در ایجاد سالانه یک میلیون فرصت شغلی از ابتدای تشکیل تاکنون موفق به اشتغال‌آفرینی برای بیش از ۱میلیون و ۹۷۰هزار نفر شده است.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
حسین شهریاری در مورد رقم قرارداد علیرضا بیرانوند صحبت کرد.
جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که تصمیم منچستریونایتد برای جذب کاسمیرو اشتباه بوده است.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، مشکلش برای بازی روی چمن مصنوعی را رد کرد و مدعی شد که منتظر است تا ز‌ودتر این تجربه را به دست آورد.
میگل سوریو ادعا کرد که ژرژ مندس و دکو نقش اصلی را در برکناری متئو آلمانی از مدیریت ورزشی بارسا داشتند تا خودشان بر باشگاه کاتالان مسلط شوند.
کیهان نوشت: مرعشی دبیرکل حزب کارگزاران و از منسوبین نزدیک خانواده آقای ‌هاشمی گفته است من به ‌اندازۀ چند نمایندۀ مجلس قدرت دارم.
طبق ادعای موندودپورتیوو، بارسلونا بالاخره حاضر نشد 10 میلیون یورویی که قرار بود به ایجنت دمبله بدهد را پرداخت کند.
طبق ادعای اکیپ، امضای قرارداد دو ساله نیمار با الهلال به این دلیل بوده که او همچنان خوشبین است بتواند در آینده ای نزدیک دوباره پیراهن بارسا را به تن کند.
علیرضا زاکانی مدعی است که یکی از اساتید با ادله‌ای که برایش آورده گفته که تهران ۳۰۰۰ سال است که زلزله نیامده و تهدیدی در حوزه زلزله برای تهران وجود ندارد.
زاکانی شهردار تهران در گفتگو تلویزیونی اظهار کرد: در مورد شهرداری دو نگاه وجود دارد؛ یگ نگاه، نگاه مدیریت شورای شهر قبلی بود. این‌ها علنا دنبال گران‌کردن تهران بودند که ماحصل این بود که کسی تهران نیاید و هر کسی هم که اینجاست برود.
با نوک زدن این‌گونه به صورت فعال‌نمایی یا پیشرفت‌نمایی به حمل و نقل عمومی تهران نه مشکل آلودگی هوا و نه ترافیک بدون داشتن آلترناتیوی موثر برای مردم حل نمی‌شود و اگر ادعای عرضه وجود دارد، لازم است حرکت موثرتری در تصویب بودجه و اعتبار درازمدت بر تکمیل مترو انجام شود. با این‌گونه شنبه‌ها شاید ۱۰۰ سال طول بکشد که مشکل آلودگی هوا و ترافیک حل شود. خوب است سری به گلستان سعدی زده شود و حکایت اندر احوال بی‌عرضگی حکمرانان مورد توجه قرار گیرد.
فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: آقای زاکانی در آن انتخابات ادعا کرد «۸۰ درصد مشکل کشور بی عرضگی مدیران است»، امروز این آقا مدیریت کلانشهر تهران را در اختیار دارد و با یک برف چند سانتی متری خیابان‌های شهر قفل شد.
زاکانی همچنین در اظهار نظر دیگری درباره ادعای ناسا مبنی بر وجود توده عظیم گاز متان در آسمان جنوب تهران در تاریخ ۱۸ آبان گفت: «تیم دانشگاهی تشکیل شده تا این موضوع را بررسی کند، البته تا به حال شرایطی یا دلیلی که ادعای ناسا را تایید کند پیدا نکردیم، اما چون شائبه برای مردم ایجاد شده است، این مورد را بررسی و نتایج را اعلام خواهیم کرد.»
سلاجقه افزود: اگر مدیریت پسماندها به‌خوبی انجام شود، بوی نامطبوعی که در نزدیکی فرودگاه حضرت امام احساس می‌شود نیز حذف خواهد شد. در زمان حاضر بخشی از شیرآبه آرادکوه تصفیه و بازچرخانی می‌شود اما بخش عظیمی از آن در منطقه رها می‌شود.
شهردار تهران با بیان این‌که این مواجهه بیشتر برای التهاب‌آفرینی است، گفت: مجموعه خدمات شهری ما با دانشگاه تهران یک تفاهم‌نامه‌ای را انجام دادند که دانشگاه تهران این موضوع را بررسی کند و مسئله را به ما بگوید.
شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
بعد از قالیباف، حالا علیرضا زاکانی، شهردار فعلی تهران مدعی شده که در یک سال فعالیت خود در شهرداری تهران، تراکم‌فروشی کاهش چشمگیری داشته است. شهردار تهران در حالی مدعی کاهش تراکم فروشی را دارد که آمار رسمی منتشر شده با ادعای او در تناقص است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ