شهردار منطقه ۸ گفت: در یک ماهه ابتدایی سال، ۲۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع از محلات و معابر منطقه با بیش از ۳ هزار تن آسفالت، بهسازی و نوسازی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- عضو شورای شهر یزد بهبود وضعیت آسفالت معابر را یکی از مهمترین خواسته‌های شهروندان عنوان و بر ضرورت توجه به کیفیت اجرا نیز تاکید کرد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در مقاطعی از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری خبر داد.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی و شهرداری تهران درباره محل جدید ساخت کارخانه آسفالت تهران توضیحاتی داد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: از ابتدای سال تا ۱۸ اردیبهشت‌ماه، ۱۴۵ هزار تن آسفالت در کارخانجات پایتخت تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۰، رشد ۹۵ درصدی را نشان می‌دهد.
دروازه‌بان پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی ایجاد شده بعد از صدرنشینی این تیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به بازیکنانم تاکید کرده بودم که باید تحت هر شرایطی دیدار برابر پیکان را با پیروزی پشت سربگذارند که خدا را شکر به این مهم دست پیدا کردیم.
عباس زارع مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان تهران گفت: در دو مرحله، اعتباری بالغ بر ۱۴۲ میلیارد تومان برای بهسازی آسفالت محوطه و ایزوگام بام مدارس در اختصاص یافته است.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: در حال برنامه ریزی برای ایجاد نهضت آسفالت در اهواز هستیم و برای این کار فعلاً ۳۰ هزار تن قیر از دولت گرفته‌ایم.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران از بهسازی روکش آسفالت بزرگراه آزادگان در سال جاری خبر داد.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره راهداری تربت حیدریه گفت: با پیگیری‌های انجام شده و با تخصیص اعتبار به محور بایگ، روکش آسفالت ۱۵ کیلومتر از این محور به صورت یک لایه انجام می‌شود.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: به دنبال این هستیم طی ۳ سال آتی در محلات فرسوده و ناکارآمد مشکلی تحت عنوان معابر خاکی وجود نداشته باشد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، گفت: عملیات مرمت روکش آسفالت بزرگراه آزادگان، به صورت مقطعی در حال اجرا است و به یکسال زمان نیاز دارد.
مشهد ـ مسئول سازمان بسیج سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امام رضا (ع) از اجرای ۱۴۵ کیلومتر آسفالت حوزه روستایی، راه‌های بین مزارعی، محوطه پاسگاه‌های مرزی شهرستان‌های خراسان رضوی خبر داد.
شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق شد تا با تولید آسفالت هوشمند ضمن ارتقا کیفیت جاده‌ها، به کاهش سطح تصادفات کمک کند.
شهردار منطقه ۱۴ شهرداری تهران از آسفالت کردن بیش از ۵۰ هزار مترمربع از معابر این منطقه خبر داد.
مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از بهسازی روکش آسفالت در مقاطع قابل توجهی از آزادراه شهید فهمیده (تهران- کرج) طی ماه های سپری شده از سال جاری خبر داد.
شهردار منطقه ۶ از انجام عملیات بتن‌ریزی الیافی در ایستگاه‌های اتوبوس تندرو برای حل معضل جمع شدگی آسفالت خبر داد.
عضو شورای شهر تهران گفت: در منطقه ۱۷ نسبت به ۹ سال گذشته حدود ۲ برابر آسفالت ریزی در طول ۴ شب صورت گرفته است.
شهردار منطقه ۱۲ از آسفالت ۷۵ هزار مترمربع از معابر سطح منطقه به منظور اجرای طرح خدمت در این منطقه خبر داد.
معاون فنی و عمران منطقه ۱۱ از اجرای ۲۲۰ تن آسفالت در مدارس نواحی چهارگانه این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرای طرح خدمات شهری، ترافیکی و عمرانی به‌مدت یک هفته و برطرف شدن معضلات شهری خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرایی شدن عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد.
شهردار منطقه ۲۲ از اجرای عملیات پخش آسفالت ۸۰ هزار متر مربعی در معابر محلات غرب تهران در مدت ۴ ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ