عضو هیات رییسه سازمان لیگ روایت عجیبی را از بازگشت کارلوس کی‌روش به راس کادرفنی تیم ملی فوتبال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از عکس‌های مهم عراقی عکسی از میدان امام حسین (فوزیه سابق) در میانه دهه ۴۰ خورشیدی است.
باشگاه ملوان برای تولد پژمان نوری یک پوستر زیبا را طراحی و منتشر کرد.
شاهرود- وحوشی مانند کل و بز در حاشیه خیابان‌های شاهرود به چرا مشغول هستند.
اگر این آخر هفته، دلتان هوای دریا و قدم زدن در ساحل را کرده و ترافیک‌های جاده‌های منتهی به شمال و دوری و گرمای جنوب منصرفتان، می‌توانید در تهران بمانید و در پهنه دریاچه زیبای شهدای خلیج فارس قدم بزنید و حظ ببرید.
اعضای تیم ملی فوتبال عصر امروز در ورزشگاه تاشکند عکسی منظم گرفتند.
مار افعی جعفری، به‌شدت سمی و بسیار زیبا، عکاسی‌شده در شن‌زارهای روستای چمیم، اهواز. عکس از پدرام شبیری
حالت رانندگی داینامیک معمولی یک قدم فراتر رفته است؛ زیرا خودرو را ۱۵ میلی متر پایین می‌آورد و همچنین واکنش دریچه گاز، فرمان و سرعت واکنش گیربکس هشت سرعته اتوماتیک را افزایش می‌دهد.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
بیرانوند می‌گوید تمرکز بازیکنان پرسپولیس عامل قهرمانی این تیم است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زیبا بازی کردن به درد ما نمی‌خورد بلکه نتیجه به درد ما می‌خورد.
می‌گویند بوستان معروف خیابان ولی‌عصر(عج) نخستین بوستانی است که تهرانی‌ها به میهمان‌های غیرتهرانی خود معرفی می‌کنند؛ بوستانی زیبا با گونه‌های متنوع گیاهی که قدم زدن در آن در هر ۴ فصل سال لذت وصف‌نشدنی دارد.
منابع محلی در ترکیه تصاویری از یک برکه آبی زیبا که پس از زلزله ویرانگر ششم فوریه در شهر هاتای ایجاد شده، منتشر کرده اند.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلوکوزن تیمش را مستحق کسب برد مقابل فرانس واروش دانست.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان گفت: محیط‌بانان اشکورات رودسر در پایش‌های میدانی خود در مناطق شکار ممنوع اشکورات، با شناسایی مسیر حرکت پلنگ در این منطقه و نصب دوربین‌های تله ای، موفق به ضبط تصویر این گونه ارزشمند شدند.
جنگنده مافوق صوت F۱۴ ملقب به تامکت یک هواپیمای جنگنده، دو موتوره، دو سرنشین نسل چهارم است که نخستین پرواز خود را در سال ۱۹۷۰ انجام داد. ویدئوی زیر مراحل آماده‌سازی تا پرواز یکی از تامکت‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشته است.
در صورت امکان، سعی کنید هر روز در ساعت مشخصی از خواب بیدار شوید و بخوابید. این به بدن شما کمک می‌کند تا بداند چه زمانی برای استراحت در شب فرا رسیده است و شما با احساس آرامش بیشتری از خواب بیدار خواهید شد که مطمئناً این آرامش روی صورت شما نیز ظاهر می‌شود!
نمایی زیبا از مسیه ۴۵، خوشه پروین یا هفت خواهران. گالیله برای اولین‌بار با استفاده از تلسکوپ خود، ستارگان کم‌نور خوشه پروین را که با چشم قابل مشاهده نبودند، رصد کرد، این خوشه به دلیل سحابی‌های بازتابی آبی رنگ خیره‌کننده‌اش معروف است.
دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و مس رفسنجان با یک دوئل برزیلی همراه بود.
خبر‌های خوبی از یوزپلنگ‌های ایرانی در پارک ملی توران به گوش می‌رسد که از حال خوش «هلیا» و توله‌هایش حکایت دارد.
تصاویری از بارش شدید برف در حرم مطهر امامزاده صالح(ع) تهران را مشاهده می‌کنید.
ورزشگاه 974 از آخرین بازی خود در جام جهانی هم میزبانی کرد و اینک به سرنوشتی دچار خواهد شد که پیش از این برایش تعیین شده بود.
صادق زیباکلام برای ارائه سند درباره ادعایی که در صفحه توئیتر خود مطرح کرده بود به دادسرا احضار شد.
نماینده تبریز در مجلس گفت: قدم اول حل مشکلات این است که وحدت و انسجام داخلی را کلید بزنیم اما نمی دانم این کار امکان پذیر است یا نه زیرا افرادی که الان در قدرت هستند باید بپذیرند مشارکت همگانی را ایجاد کنند نه حذف همگانی.
خشک شدن ده ها رودخانه بزرگ و کوچک، و از بین رفتن دریاچه ها و گرمایش زمین و خشکسالی های پیاپی و عدم بارندگی های مناسب در قاره سبز، آنجا را به قاره زرد تبدیل کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ