باشگاه ملوان برای تولد پژمان نوری یک پوستر زیبا را طراحی و منتشر کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پوست موز به دلیل داشتن فیبر غذایی، ویتامین‌های آ، ث، ک، ایی و فولات و مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم، فسفر، منیزیم و خواص آنتی اکسیدانی و ضد میکروبی برای از بین بردن جای زخم‌های آکنه مناسب است. این میوه خوشمزه پوست رامرطوب و سفت می‌کند و پتاسیم موجود در آن به جوانسازی و از بین بردن چین و چروک کمک می‌کند.
سیمرغ و دریاچه ارومیه دو شاخصه مهم هویت بصری قهرمانی مردان آسیا هستند
گاهی حتی زیبا و یکدست بودن پوست هندوانه هم خوب بودن مزه‌ی هندوانه را تضمین نمی‌کند. به خاطر داشته باشید که همیشه باید هندوانه را قبل از خرید وزن کنید. هندوانه باید سفت و سنگین باشد.
بخش رسانه کنفدراسیون فوتبال آسیا تولد 47 سالگی وحید هاشمیان را تبریک گفت.
میوه‌ها خواص مختلفی برای بدن دارند، زیرا مواد مغذی مورد نیاز را فراهم کرده و مانع از ابتلا به بیماری‌های مختلف می‌شوند. یکی از خواص مورد توجه میوه‌ها کمک به حفظ سلامت پوست است که موجب طراوت و شادابی سلول‌های پوستی می‌شوند.
اهواز- پوستر «جام رسانه امید» با حضور سردار «سلامی» فرمانده کل سپاه رونمایی شد.
پوستر «جام رسانه امید» صبح امروز به مناسبت روز قلم با حضور فرمانده کل سپاه و رئیس سازمان بسیج مستضعفین رونمایی شد.
کبودی در بدن به علت پارگی و عدم استقامت کافی رگ‌های خونی پیش می‌آید. اگر بدن شما بدون دلیل و به طور متعدد کبود می‌شود یعنی عدم وجود آنزیم‌ها و موادغذایی مفید در بدن. بهتر است به این موضوع اهمیت دهید؛ زیرا این موضوع در طولانی مدت، اثر خود را در افتادگی پوست نمایان می‌کند.
جواد نکونام رسما سرمربی استقلال در لیگ برتر ۲۳ شد و فردا عصر مراسم معارفه او برگزار می‌شود
باشگاه شارلروا حضور بازیکن ایرانی خود در اردوی تیم ملی را بازتاب داد.
اصفهان - پوستر رسمی بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا امروز در اصفهان رونمایی شد.
استقلال و نساجی در نیمه نهایی جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند.
باشگاه استقلال با طراحی پوستری زیبا برای رقبای خود کری خواند و هجومی بودن خود را به رخ کشید.
عبدی نوشت: هنگامی که دولت جدید آمد نوشتم که ارز ۴۲۰۰ پوست موزی است که زیر پای این دولت است. برخی خواستند بگویند که از نظر من، این را دولت روحانی آگاهانه انجام داده، درحالی که این برداشت احمقانه‌ای بود، زیرا ارز ۴۲۰۰ از سال ۱۳۹۷ بود و ربطی به دولت بعدی نداشت، ولی امروز باید بگویم که قیمت‌های انرژی فراتر از پوست موز است، بسیار لغزنده و زمین‌زننده است.
اشعه گاما برای بدن انسان مضر است. زیرا می‌تواند از طریق لباس و پوست به بدن ما نفوذ کرده، و یونیزه شود، یا الکترون از دست بدهد؛ که این امر به بافت بدن و DNA آسیب می‌زند.
موز را له کنید و سپس ماست و نوشابه را به آن اضافه کنید. این ترکیب را به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه روی پوست صورت قرار دهید و منتظر بمانید. این ماسک بسبار موثر است، زیرا موز در کاهش التهاب و جوش‌های پوستی خیلی موثر عمل می‌کند. در مورد اطلاعاتی وجود دارد که می‌تواند حتی برای درمان زخم و سوختگی هم استفاده شود.
توت فرنگی، بیشتر از پرتقال ویتامین C دارد! ویتامین سی، یک ابزار قدرتمند ضد پیری است؛ زیرا تولید کلاژن را افزایش می‌دهد، آسیب دیدگی پوست ناشی از خورشید را ترمیم می‌کند.
وقتی صحبت از جلوگیری از خشکی پوست در زمستان می‌شود، نمی‌توان فایده استفاده از مرطوب کننده غلیظ با کیفیت خوب را دستکم گرفت. به جای لوسیون ها، کرم‌ها را انتخاب کنید، زیرا برای زمستان مناسب‌تر هستند.
داشتن یک رژیم غذایی متعادل برای دستیابی به سلامت پوست، مو و ناخن‌هایی زیبا ضروری است. گنجاندن مواد غذایی سرشار از پروتئین در رژیم غذایی خود ممکن است به ویژه به جلوگیری از سفید شدن مو‌ها کمک کند. مصرف به اندازه مواد غذایی پروتئینی، مانند تخم مرغ، سویا و لبنیات ممکن است به جلوگیری از سفیدی زودرس مو‌ها کمک کند.
همه ما می‌خواهیم که در هر شرایطی کاملا زیبا به نظر برسیم، اما ورزش کردن با وجود ترکیبات آرایشی روی پوست صورت واقعا می‌تواند به سلامتی پوست شما آسیب برساند.
غذایی که می‌خوریم، علاوه بر حفظ سلامتی بدن، تأثیر زیادی در حفظ زیبایی ما دارد. خوردن انواع گوناگون میوه‌ها، سبزیجات و غلات سبوس‌دار، یک مجموعه کامل از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد مغذی گیاهی را داراست که در حفظ سلامت پوست، چشم‌ها، لثه‌ها، ناخن‌ها و مو‌ها در وضعیت خوب نقش کلیدی دارند.
باشگاه پورتو پوستری زیبا با ستاره ایرانی برای دیدار با اتلتیکو مادرید منتشر کرد که در آن قدرت این مهاجم ایرانی در مقابل ستارگان تیم فوتبال اتلتیکو مادرید را نشان می‌دهد
پژوهشگران دانشگاه راکفلر در نیویورک دریافتند افرادی که سطوح بالاتری از اسید‌های خاص را روی پوست خود دارند ۱۰۰ برابر بیش‌تر برای پشه ماده Aedes aegypti نوعی از پشه مسئول انتشار بیماری‌هایی مانند دنگی، چیکونگونیا، تب زرد و زیکا جذاب‌تر هستند.
دکتر الهام اختری، متخصص طب سنتی و استاد دانشگاه نوشت: «برخی افراد با خون دماغ، تغییر فشار خون، تغییر خلق و خو، و تغییرات پوستی به به استقبال پاییز می‌روند، زیرا طبیعت پاییز سرد و خشک است! این فصل خصوص برای آن‌هایی که مزاج گرم و‌تر دارند، مناسب‌تر و خوشایندتر است.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ