می‌گویند بوستان معروف خیابان ولی‌عصر(عج) نخستین بوستانی است که تهرانی‌ها به میهمان‌های غیرتهرانی خود معرفی می‌کنند؛ بوستانی زیبا با گونه‌های متنوع گیاهی که قدم زدن در آن در هر ۴ فصل سال لذت وصف‌نشدنی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهران مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی ضبط شده است، چند توله شیر را به تصویر می کشد که مدام تلاش می کنند که پدر را گاز بگیرند. اما توله شیرهای بزرگتر وارد ماجرا می شوند و به آن ها یاد می دهند که نباید این کار را انجام دهند.
بازگشت شهاب زاهدی به پرسپولیس بهانه‌ای شد تا از مهمترین اتفاق مقطع اول حضورش در پرسپولیس یاد شود.
شاهرود- دسته های فراوان تیهو ( پرنده‌ای کوچک) در پارک ملی توران مورد تصویر برداری قرار گرفته است.
مسئول پارک ملی قطرویه گفت: با قاطعیت می‌توان گفت تصاویر منتشر شده در فضای مجازی که با کمی دقت می‌توان دریافت که سعی شده است یک مورد از چند زاویه و در فواصل زمانی متعدد و شیوه‌های مختلف به تصویر کشیده شود و از طرفی معلوم نیست مربوط به کدام مقطع زمانی بوده کاملا کذب و شایعه پراکنی است.
شاهرود- از یک گله گورخر آسیایی در پارک ملی توران شاهرود تصویر برداری شد.
شاهرود- رئیس پارک ملی توران شاهرود از تصویر برداری پنج قلاده یوز در توران خبر داد و گفت: تلخاب یوزپلنگ ماده با چهار توله خود در زیست کره توران شاهرود دیده شده است.
شاهرود- رئیس پارک ملی توران شاهرود از تصویر برداری پنج یوز در توران خبر داد و گفت: تلخاب یوزپلنگ ماده با چهار توله خود امروز در زیست کره توران دیده شده است.
علی‌رغم از دست دادن قهرمانی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن، هواداران دورتموند در پایان بازی با ماینتس تیم‌شان را تشویق کردند.
به نظر می‌رسد ویژگی این حرکت چرخ‌ها یکپارچه است و چرخ‌ها به طور همزمان بدون ایجاد فشار می‌چرخند. پس از پارک کردن خودرو، چرخ‌ها به حالت معمول خود برمی‌گردند.
مدیر مرکز نگهداری از حیات وحش پارک چمران گفت: مار پیتون از مارهای غول پیکر کشور برمه است و با توجه به شرایط مناسب نگهداری در مجموعه حیات وحش پارک شهید چمران تخم گذاری کرده است.
نکته جالب این دیدار حضور کیم کارداشیان در ورزشگاه پارک دو پرنس بود و او از نزدیک عملکرد فاجعه مسی و امباپه را تماشا کرد. او چند روز قبل هم دیدار آرسنال مقابل اسپورتینگ را در ورزشگاه امارات از نزدیک تماشا کرده بود.
تصویری از پلنگ مادر و دو توله‌اش در پارک ملی گلستان که گرفته شده است.
جزیره کومودو زادگاه اژدهای کومودو است که بخشی از زنجیره جزایر سوندا اندونزی است؛ پارک ملی که اژدهای کومودو را در خود جای داده‌است دارای تپه‌های آتشفشانی، جنگل ها و علفزارها و همچنین کیلومترها ساحل است.
کریستیانو رونالدو در تونل رختکن استادیوم مرسول پارک بابت تمجید از لیونل مسی به خشم آمد.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
بارش برف در تهران سبب شد بسیاری از معابر و پارک‌ها سفید پوش شوند.
این تمساح لولونگ نام داشت و در محوطه‌ای سفارشی در پارک بوناوان و مرکز تحقیقاتی فیلیپین نگهداری می‌شد. لولونگ در یک پل با وزن کامیون وزن شد و تقریباً ۱۰۷۵ کیلوگرم (۲۳۷۰ پوند) بود. لولونگ در ۱۰ فوریه ۲۰۱۳ درگذشت.
این ویدئو که در پارک ملی کروگر ضبط شده، دسته‌ یوزپلنگ‌های گرسنه را به تصویر می‌کشد که در کمین بچه تیز شاخی نشسته اند. آن‌ها برای رسیدن به شکار خود، ابتدا به تیز شاخ مادر حمله می‌کنند تا دنبال شان کند و از فرزندش دور شود. پس از آنکه تیزشاخ مادر دور شد، یکی از یوزپلنگ‌ها سراغ توله می‌رود و شکارش می‌کند.
آذر و توران دو توله یوزپلنگی هستند که اوایل هفته گذشته از طبیعت پارک ملی توران جدا شدند و اکنون در پاسگاه محیط‌بانی تحت مراقبت دامپزشکان هستند.
حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست در خبر اولیه اعلام کرد که دو قلاده توله یوزپلنگ در مجموعه حفاظت‌شده توران به‌تازگی متولد شده‌اند.
حسن اکبری، معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست در خبر اولیه اعلام کرد که دو قلاده توله یوزپلنگ در مجموعه حفاظت‌شده توران به‌تازگی متولد شده‌اند.
در این ویدئو یکی از شهروندان افغان می گوید: این دیوار در مرکز شهر مزار شریف افغانستان قرار دارد که عکس‌های شاعرانی مثل مولانا جلال الدین محمد بلخی، ابو علی سینا و رابعه بلخی روی آن حکاکی شده بود. او می‌گوید طالبان این تصاویر را با لوگوی حکومت‌شان، شعار‌ها و اعلانات خود پوشانده‌اند.
بجنورد- محیط بانان خراسان شمالی موفق به ثبت تصاویری شفاف از پلنگ ایرانی در پارک ملی سالوک خراسان شمالی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ