آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: زیبا بازی کردن به درد ما نمی‌خورد بلکه نتیجه به درد ما می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرار گرفتن موقت در حالت هواپیما می‌تواند در مصرف انرژی دستگاه شما صرفه جویی زیادی کند، زیرا تمام ارتباطات بی سیم را ممنوع می‌کند. حالت هواپیما در آیفون‌ها را می‌توان از طریق نماد موجود در مرکز کنترل گوشی فعال کرد. فقط انگشت خود را از بالای صفحه به پایین بکشید و نماد هواپیما را انتخاب کنید. برای روشن یا خاموش کردن حالت هواپیما در Android، برنامه تنظیمات دستگاهتان را باز کنید. روی Network & Internet ضربه بزنید و سپس حالت هواپیما را روشن یا خاموش کنید.
جوزپه روسی، ملی‌پوش سابق ایتالیا و ستاره سابق ویارئال و فیورنتینا اعلام بازنشستگی کرده و با فوتبال حرفه‌ای خداحافظی کرد.
محمد خدابنده‌لو در تیم جدید خود شرایط خوبی را تجربه می‌کند؛ او در آخرین بازی دوستانه مس گلزنی کرده و برای شروع لیگ لحظه‌شماری می‌کند.
بعد از هر بار حمام کردن، نباید مو‌ها را به حال خود رها کنید تا در هوای آزاد خشک شود. بلکه با استفاده از سشوار و یک برس باید اقدام به خشک کردن آن نمایید. زیرا باقی ماندن آب بر روی مو‌ها موجب از بین رفتن اثر کراتینه خواهد شد. بعد از هر بار حمام رفتن مو‌های خود را با استفاده از باد ملایم سشوار و برس کشی خشک نمایید.
قیمت نفت در آغاز معاملات روز دوشنبه تقریباً بدون تغییر باقی ماند زیرا نگرانی ها در مورد چالش های اقتصاد جهانی و افزایش احتمالی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا،گمانه زنی های مربوط به کاهش عرضه اوپک پلاس را خنثی کرده است.
سرمربی تیم نوجوانان ایران می‌گوید بلافاصله کارش را برای آماده‌سازی تیم جهت حضور در جام جهانی آغاز خواهد کرد.
به نظر می‌رسد در نهایت به پاسخی برای این معمای قدیمی دست یافته‌ایم. طبق نتیجه مطالعه‌ای تازه ممکن است ایده هوشمندانه‌ای باشد که روی نظریه اول مرغ و بعد تخم مرغ حساب باز کنیم، زیرا نشان می‌دهد که اولین خزندگان و پرندگان احتمالا فرزندان خود را به دنیا آورده اند.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
ولادیمیر پوتین هم در این باره گفته است که نباید روسیه را ملامت کرد زیرا این همان کاری است که آمریکا هم انجام داده و تسلیحات هسته‌ای آمریکایی در بلژیک، آلمان، ایتالیا، هلند و ترکیه وجود دارد. در سال ۱۹۵۴، ایالات متحده برای نخستین بار اقدام به استقرار تسلیحات هسته‌ای خود در بریتانیا با هدف مقابله تهدیدات اتحاد شوروی کرد. فدراسیون دانشمندان آمریکا اعلام کرده است که اینک ۱۰۰ بمب هسته‌ای تاکتیکی بی۶۱ ایالات متحده در ایتالیا، آلمان، ترکیه، بلژیک و هلند مستقر هستند.
سید حسن خمینی در بازدید از کارگاه طراحی گرافیک امام مردم گفت: سازمان زیباسازی چهره شهر را متحول کرده است.
سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران‌های فرهنگی، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده «دهه کرامت» کرده است.
علی‌رغم از دست دادن قهرمانی به دراماتیک‌ترین شکل ممکن، هواداران دورتموند در پایان بازی با ماینتس تیم‌شان را تشویق کردند.
سویا روی یک کار تیمی زیبا موفق به باز کردن دروازه یوونتوس شد تا مزد برتری خود در نیمه اول را بگیرد.
«فیلیمو، هر روز بدتر، مستهجن‌تر و بی‌قاعده‌تر از دیروز! بی‌قانونی و گردن فرازی بعضی‌ها تمامی ندارد»، اما به نظر می‌رسد عدم تمرکز مسئولین این حوزه بر اجرای درست قانون و پاسکاری ایشان با یکدیگر فضایی را برای فرار سکویی متخلف فراهم کرده است و جای تعجب این‌جا است که سریالی فاقد مجوز و مروج فرهنگ بی‌بند و باری هنوز در تابلو‌های تبلیغات شهری تهران خودنمایی می‌کند و نه سازمان زیباسازی تهران مسئولیت آن‌را می‌پذیرد و نه دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی!
برای از بین بردن بوی بد لباس‌ها، هیچ چیز بهتر از آویزان کردن آن‌ها در فضای باز نیست. با این حال به یاد داشته باشید که منظور ما از بوی بد تنها بوی مرطوب نامطبوع است و هرگز بوی بدن یا کثیفی نیست. یک راه مطمئن برای از بین بردن بوی لباس آویزان کردن لباس‌ها در بالکن، تراس یا حیاط است، زیرا عبور هوا از الیاف پارچه باعث از بین رفتن بو‌های نامطبوع می‌شود.
جمعی از جوانان شهر کابل در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با شعار «افطارمان در قدس» و با حضور در محل ساخت نماد مسجدالاقصی در پایتخت افغانستان اقدام به غباررویی و زیباسازی این نماد کردند.
یکی از ترفند‌هایی که به شما برای مرتب کردن کشوی لباس و کمد کمک می‌کند، نحوه صحیح و درست تاکردن لباس‌ها به کوچک‌ترین حالت ممکن است؛ زیرا جای بیشتری برای تمام لباس هایتان باقی می‌ماند. حتی می‌توانید لباس‌ها را بر اساس رنگ یا طرح دسته بندی کنید و در کمدتان قرار دهید.
مایکروسافت باموانع جدیدی برای خرید شرکت «اکتیویژن بلیزارد» (توسعه دهنده بازی های رایانشی) روبرو شده زیرا انویدیا و گوگل درباره این فرایند به کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ابراز نگرانی کرده اند.
سربازان اوکراینی که در جنگ با ارتش روسیه دچار قطع عضو شده اند پس از اینکه پروز بیونیک را دریافت کردند می‌گویند به جنگ بازمی گردند، زیرا کشورشان هنوز اشغال و پوتین زنده است!
هواداران تیم ملی ژاپن بار دیگر ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم خود را تمیز کردند.
سازمان زیباسازی شهر تهران به منظور برگزاری هشتمین رویداد فرهنگی هنری «سالانه هنرهای شهری تهران، بهارستان ۱۴۰۲» در بخش دیوارنگاری فراخوان دعوت از هنرمندان هنرهای تجسمی را منتشر کرده است.
آبادان- سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فردا بازی بسیار مهمی داریم زیرا در بازی قبلی با وجود اینکه بازیکنان خوب بازی کردند ولی نتیجه را واگذار کردیم.
هنرمندانی از اوکراین و ایالات متحده در حال تبدیل انبوهی از اتومبیل‌های سوخته شده در روز‌های اولیه جنگ روسیه در اوکراین با گل‌های آفتابگردان درخشان هستند. هنرمندان ماشین‌های جنگ زده را نقاشی می‌کنند تا روحیه مردم اوکراین را بالا ببرند. با این حال، این ابتکار باعث ناراحتی برخی از مردم محلی شده است که فکر می‌کنند برای زیباسازی خرابه‌های جنگ خیلی زود است. مقامات شهری کار هنرمندان را تایید کرده اند و گفته‌اند که هیچ کس در ماشین‌ها کشته نشده است.
سازمان زیباسازی شهرداری تهران به مناسبت سالروز شهادت مصطفی چمران بنرهایی در سطح تهران نصب کرده است با این سخن که: آنکه تخصص ندارد و کاری را می پذیرد، بی تقواست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ