مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس کشور گفت:۵۴ هزار و ۵۸۹ مورد از هم وطنان به مراکز اورژانس مراجعه کرده اند که ۵۲ هزار و ۸ نفر در محل درمان شده اند و توانسته به سفر خود ادامه دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ مشکوک یک نوزاد و کشف جسد وی در یک خیابان در شوش خبر داد.
سخنگوی اورژانس کشور اعلام کرد:حال دو نفر از حادثه دیدگان سقوط بالگرد مساعد نیست
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مراجعه ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان های خوی، سلماس و چایپاره خبر داد.
سخنگوی اورژانس از افزایش موتورلانس‌های اورژانس کشور به ۳۷۱ دستگاه خبر داد و گفت: موتورلانس زمان رسیدن به بالین بیمار را کاهش می‌دهد و همه تجهیزات مورد نیاز را همراه دارد.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی گفت: در این حادثه که شامگاه سه‌شنبه - ۲۴ آبان - رخ داده است، کارشناسان اورژانس پس از حضور در محل حادثه به رغم اینکه جوان ۲۲ ساله فاقد علایم حیاتی بود تحت اقدامات احیای قلبی ریوی تحویل اتاق احیای مرکز تروما دادند که متاسفانه اقدامات موثر نبود و فوتش تایید شد.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز از مرگ یک تن در حادثه واژگونی تانکر حمل سوخت در اهواز خبر داد.
سخنگوی وزارت بهداشت، از تخریب ۶۱ آمبولانس سازمان اورژانس کشور در جریان تجمعات اخیر خبر داد.
سخنگوی اورژانس از وقوع یک تصادف زنجیره ای در بزرگراه اشرفی اصفهانی و مصدومیت ۸ نفر خبر داد.
سخنگوی اورژانس از انتقال ۲۳ مصدوم از ایلام به تهران خبر داد.
سخنگوی اورژانس از انتقال ۲۳ مصدوم از ایلام به تهران خبر داد.
سخنگوی سازمان اورژانس گفت: واژگونی یک دستگاه مینی بوس‌در عراق ۲ کشته و ۱۸ مصدوم داشت بر جا گذاشت.
سخنگوی سازمان اورژانس با بیان اینکه ۸۹۷ نفر بر اثر حوادث ترافیکی مصدوم شدند، گفت: ۱۳ هزار و ۳۷۷ نفر دچار گرمازدگی شده اند.
سخنگوی اورژانس کشور از مراجعه ۳۶ هزار و ۹۸۴ زائر به تکنسین های اورژانس مستقر در مرزهای زمینی خبر داد و گفت: ۱۰ هزار و ۷۶۱ نفر به دلیل گرمازدگی به عوامل اورژانس در مرزهای زمینی مراجعه کردند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بیشترین گرمازدگی در استان ایلام و در مرز مهران مشاهده شده است، تصریح کرد: به همین منظور سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در این مرز مستقر شده و کار‌های اورژانسی برای افراد در حدی انجام می‌شود که با سرم درمانی و احیا بتوانند به مسیر خود ادامه دهند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: از ۳ روز گذشته مرز مهران شلوغ‌ترین مرز کشور بود و پر از ماشین شده است. جمعیت زیادی در اینجا حاضر هستند؛ و جمعیت از پل زائر تا نقطه صفر مرزی پیاده مسیر را طی می‌کنند.
سخنگوی اورژانس کشور از گرمازدگی ۶ هزار و ۵۵۴ نفر از زائران اربعین به مراکز درمانی به خبر داد.
سخنگوی اورژانس با بیان اینکه گرمازدگی جدی است بیان کرد: درخواست ما از زائران این است، آب بیشتر بنوشند از کلاه و لباس روشن استفاده کرده و در ساعت خنک نسبت به پیاده روی اقدام کنند.
سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از غرق شدن پرستار جوان در سد آیدوغموش میانه خبرداد و گفت: پیکر مرد جوان پس از تلاش نیروهای امدادی از سد آیدوغموش بیرون کشیده شد.
سخنگوی اورژانس کشور گفت: در منطقه یافت آباد محدوده میدان معلم، خیابان بافان در پاساژ بافان آتش سوزی و دودگرفتگی رخ داده است.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور ادامه داد: آمبولانس در حال حرکت بود که همراهان بیمار در میانه راه اقدام به سد کردن مسیر تردد آمبولانس کرده و با پیاده شدن از خودروی خود با تکنسین‌های اورژانس درگیر شدند که این درگیری باعث شکسته شدن بینی و پارگی ابرو و لب یکی از تکنسین‌های اورژانس شد.
سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۸ دقیقه بعد از اولین تماس آمبولانس‌ها به محل رسیدن، گفت: تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردن شناگران از ۶ سال تا ۵۰ سال هستند که دچار مسمومیت با گاز کلر شده اند.
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.
سخنگوی اورژانس از مسمومیت ۲۰ شناگر در یکی از استخرهای مشهد با گاز کلر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ