سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مراجعه ۹۷۳ مصدوم زلزله خوی به بیمارستان های خوی، سلماس و چایپاره خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
شمار قربانیان رانش هولناک زمین در ایالت «هیماچال پرادش» به ۶۵ نفر رسید؛ بیش از ۸۰۰ نفر نیز تا کنون از منازل مسکونی خود در شمال هند تخلیه شده‌اند.
شمار قربانیان آتش‌سوزی‌ها در جنگل‌های ایالت هاوایی آمریکا به ۹۹ نفر رسید.
دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کردکه تعداد فلسطینیانی که از ابتدای سال جاری میلادی به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند از آمار مشابه کل سال گذشته میلادی فراتر رفته است.
شمار قربانیان رانش زمین در شهر «شووی» واقع در گرجستان به ۲۱ نفر افزایش یافت.
پلیس پاکستان اعلام کرد که شمار زخمی‌های حادثه خروج قطار از ریل در ایالت سند، به دست‌کم ۱۰۰ نفر افزایش یافته است.
شمار جان‌باختگان موج گرمای شدید در کره جنوبی به ۲۳ نفر افزایش یافت.
مقامات کره جنوبی از افزایش قربانیان بارش‌های سیل‌آسا و رانش زمین در این کشور به ۳۲ نفر خبر دادند.
معاونت عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران اعلام کرد که در جریان برخورد با اراذل و اوباش حمله کننده به تماشاچیان تمرین تیم فوتبال استقلال؛ هفت نفر دستگیر شدند.
بر اثر گرمای هوا در برخی از ایالت‌های هند تا کنون بیش از ۱۵۰ نفر جان خود را از دست دادند.
مقامات و رسانه‌های فرانسه اعلام کردند تعداد افراد زخمی در انفجار مهیب در پایتخت این کشور به ۵۰ نفر افزایش یافته و عملیات امدادونجات همچنان ادامه دارد.
منابع عربستانی به شمار زائران سرزمین وحی تا پایان روز گذشته، اشاره کردند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به جنین خبر می‌دهند.
شمار دانش‌ بنیان‌های نفتی به ۵۵۰ شرکت رسیده و هم اکنون ۷۰ درصد قطعات راهبردی تجهیزات صنعت حفاری ساخت داخل شود.
منابع وابسته به رژیم صهیونیستی به شمار موشکهای شلیک شده از غزه به سمت این رژیم اشاره کردند.
مقامات مسئول در نوار غزه اعلام کردند در حملات ۳ روز گذشته رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف این منطقه، دست‌کم ۲۸ نفر کشته شدند.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: تعداد روزهای ناسالم در کلانشهر اصفهان در هفت سال گذشته به سبب توسعه ناپایدار در این خطه ۲۳۸ درصد افزایش داشته است.
رسانه‌ های پاکستان از افزایش شمار قربانیان و مصدومین زلزله به ۱۶۹ نفر خبر دادند.
رجب طیب اردوغان رئیس جمهور و همسرش امینه اردوغان از شماری از مجروحان زلزله‌زدگان عیادت کردند. در پی زمین لرزه‌های ۷.۷ و ۷.۶ ریشتری که کانون آن در منطقه پازارجیک و البیستان قهرمان‌مرعش بوده و ۱۰ استان را تحت تاثیر قرار داده، تاکنون ۳۱ هزار و ۶۴۳ نفر در ترکیه کشته شده‌اند.
«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه شنبه شب در جریان یک کنفرانس مطبوعاتی در اردوگاه زلزله‌زدگان در شهر شانلی اورفا، گفت که شمار جان‌باختگان زلزله‌ی بامداد دوشنبه به ۲۲ هزار و ۳۲۷ نفر و شمار مصدومان به ۸۰ هزار و ۱۰۴ نفر رسید.
منابع رسمی جدیدترین آمار قربانیان زلزله در ترکیه و سوریه را اعلام کردند که حاکی از افزایش تصاعدی شمار جان باختگان و مصدومان این رخداد است.
سازمان مدیریت حوادث غیرمترقبه ترکیه با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شمار قربانیان زلزله‌های دوشنبه ششم فوریه ۲۰۲۳ در جنوب کشور به ۱۲ هزار و ۳۹۱ نفر و تعداد مصدومین نیز به ۶۲ هزار و ۹۱۴ تن افزایش یافته است.
معاون سخنگوی وزارت امور خارجه دولت موقت طالبان در افغانستان شمار جانباختگان و مصدومین افغانستانی در زلزله اخیر ترکیه را ۱۳۰ نفر رسانه ای کرد.
عصر امروز در پی برخورد یک دستگاه اتوبوس حامل زائران ایرانی با یک دستگاه ون حامل کپسول‌ گاز در شهر شوملی استان بابل عراق، تعدادی از زائران جان باختند و شماری نیز مصدوم شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ