سخنگوی اورژانس کشور با بیان اینکه ۸ دقیقه بعد از اولین تماس آمبولانس‌ها به محل رسیدن، گفت: تکنسین‌های اورژانس مشاهده کردن شناگران از ۶ سال تا ۵۰ سال هستند که دچار مسمومیت با گاز کلر شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در این حادثه که بر اثر نشت کلر از داخل مخزن و لوله‌های انتقال آن به داخل محوطه استخر رخ داده است، ۳۴ نفر از بانوان از گروه‌های سنی مختلف دچار مسمومیت شدند.
همام طارق، بازیکن تیم ملی فوتبال عراق به دلیل مسمومیت غذایی، چهار روز گذشته را در بیمارستان بستری شده است.
بیشتر اعضای تیم ملی جوانان کشورمان، از کشتی‌گیران گرفته تا کادرفنی، در حین برگزاری مسابقات جوانان جهان در اردن دچار مسمومیت شدند.
بر اساس اعلام اورژانس تهران، سه نفر از آنها به بیمارستان بهارلو و چهار نفر نیز به بیمارستان لقمان منتقل شدند.
مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: نیروهای اورژانس ۷ نفر را به دلیل مسمومیت الکلی به بیمارستان منتقل کردند.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از عملیات اورژانس برای نجات چند شهروند که با گاز کلر در استخر مسموم شده بودند، خبر داد.
شاهین شادنیا گفت: ماده اصلی موجود در مشروبات الکلی، اتانول که از تخمیر طبیعی میوه‌ها یا غلات از جمله انگور یا خرما به دست می‌آید، باعث مسمومیت نمی‌شود بلکه مصرف بیش از حد آن موجب عدم تعادل، پرخاشگری، خواب آلودگی و ناهماهنگی بین عضلات و فعالیت‌های مغزی می‌شود و معمولا این عوارض بلافاصله بعد از مصرف دیده می‌شود.
یکتاپرست گفت: ساعت ۲۱:۱۵ شب گذشته، ۱۳ نفر از مسافران این اتوبوس، در راه بازگشت به اراک ۱۵ کیلومتری سمنان، بعد از صرف غذا در کاروان با علائم تهوع و استفراغ به مراکز درمانی اعزام شدند.
حسین پور با عنوان اینکه تا این زمان ۱۱ نفر بدلیل مسمومیت با الکل راهی بیمارستان شده اند گفت: از این تعداد ۶ نفر با رضایت شخصی مرخص، ۲ نفر بدحال بوده و در بخش مراقبت‌های ویژه آی سی یو بستری اند و ۳ نفر دیگر با علائم تاری دید و سرگیجه در بخش بستری و تحت نظر هستند.
این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.
این حادثه شب گذشته اتفاق افتاده است و مسمومان به بیمارستان‌های کوثر، البرز، رجایی و کسری شهر کرج مراجعه کرده‌اند.
ظهر امروز در مدرسه دخترانه مقطع متوسطه دوم خیام فاز ۱۱ پردیس، اعلام گاز گرفتگی شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و ۱۷ بیمار به بیمارستان انصار الغدیر بومهن منتقل می‌شوند.
بهزاد توضیح داد: قارچ‌های سمی از نظر خصوصیات ظاهری مانند شکل، رنگ، بو، قوام و مزه شباهت بسیاری به قارچ‌های خوراکی دارند و این موضوع بسیار خطرناک است. تمیز دادن و تشخیص انواع خوراکی قارچ از انواع سمی مشکل است و تنها توسط متخصصان و کارشناسان مجرب قارچ‌شناسی و گیاه‌شناسی امکان‌پذیر است و بی‌توجهی به این مسئله موجب اتفاقات ناگوار برای خانواده‌ها و ضایعه در جامعه خواهد شد.
به گفته دانش‌آموزان بوی نامطبوعی مانند سوختن لاستیک در مدرسه دخترانه ایجاد شده است که بعدا از متوجه شدن این بو دانش آموزان دچار حالت تهوع و سر درد و شکم درد شده‌اند.
از ۸۸ دانش آموز مدارس شهرستان گچساران دو نفر در بیمارستان شرکت نفت، دو نفر در بیمارستان بی بی حکیمه و ۶ نفر در بیمارستان شهید رجایی این شهرستان بستری هستند، مابقی ترخیص شدند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با تاکید بر اینکه تاکنون گزارشی مبنی بر بروز علائم مسمومیت در سایر مدارس استان مشاهده نشده‌است، ادامه داد: پس از حصول اطمینان از سلامت دانش آموزان و رفع کامل علائم مسمومیت ترخیص خواهند شد.
محسن سلمانپور، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان اظهار داشت: روز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه، در پی اعلام یک رخداد مسمومیت که در یکی ار مدارس شهر لار رخ داد، با توجه به تدابیری که از قبل پیش بینی کرده بودیم و آمادگی که کادر اورژانس داشت به سرعت اقدامات درمانی انجام شد.
تعدادی از دانش آموزان دختری که امروز در سالن ورزشی بانوان حجاب سمنان مشغول ورزش بودند، با علائم بدحالی به بیمارستان منتقل شدند.
دکتر پهلوان خاطر نشان کرد: این مسمومیت به احتمال زیاد از نوع مسمومیت غذایی است، اما علت دقیق آن پس از تکمیل و آماده شدن نتایج آزمایشات مشخص می‌شود.
مشهد ـ مسئول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در خراسان رضوی چهار تن جان خود را از دست دادند.
به گزارش پنجشنبه سازمان اورژانس یزد این حادثه ساعت سه و ۳۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در ساختمان آموزش و پرورش قدیم (خانه معلم ابرکوه) رخ داد.
به گزارش پنجشنبه سازمان اورژانس یزد این حادثه ساعت سه و ۳۴ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در ساختمان آموزش و پرورش قدیم (خانه معلم ابرکوه) رخ داد.
صبح روز پنجشنبه ۲۰ مهرماه، دختر و پسر جوان با علائم شدید مسمومیت توسط جوانی دیگر که او نیز دچار مسمومیت شده بود به دو بیمارستان همدان انتقال داده می‌شوند.
سخنگوی اورژانس از مسمومیت ۲۰ شناگر در یکی از استخرهای مشهد با گاز کلر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ