رئیس جمهور در مراسم واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گفت: نهادهای انقلاب اسلامی برای حل مشکل مسکن بسیج شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره لزوم حفظ وحدت نیروهای انقلاب تصریح کرد: نکته مهمی که باید در سال جاری به آن توجه کنیم این است که بچه‌های انقلاب نباید با یکدیگر در نهادهای مختلف درگیر شوند و اختلافات خود را بروز دهند.
این میزان از تغییر و تحول نشانگر بی برنامگی است. اصلا هم موضوع جدیدی نیست و از همان سال‌های ابتدایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دولت‌ها و نهاد‌های مختلف هرگاه نمی‌توانند در حل مشکلات مفید باشند و اقدام مناسبی انجام دهند، مداوم سراغ راهکار‌های کوچک و دم دستی می‌روند
اندازه نهادهای انقلابی در اقتصاد ملی با وجود تأثیرات بزرگ رو به کاهش است.
مازنی نوشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرو‌های مسلح رسمی ایران هستند که در قانون اساسی ایران به آن تصریح شده. سپاه در دوران دفاع مقدس از تمامیت ارضی ایران و جان و مال و ناموس مردم ایران دفاع کرده و در مقابله با تروریسم صدر انقلاب و تروریسم داعش بیشترین تلاش را کرده است. اروپایی‌ها از این محاسبه‌های غلط کم نداشتند. اما این‌بار در باتلاق اخبار کوتوله‌ها گیر کرده و در فضای ضعف دستگاه دیپلماسی و سوءتدبیر برخی نهاد‌های ما همچنان در این باتلاق فرو می‌روند.
این انتظار البته متاثر از وعده‌های خود این نهادها بود، کما اینکه یکی از این نهادها در خرداد سال 1401 از تدارک 10 فیلم برای جشنواره فجر چهل و یکم خبر داد و اکنون شنیده می‌شود تنها یک فیلم در این دوره از جشنواره دارد! چگونه ممکن است آن تدارک به این خروجی منتهی شده باشد؟!
انتخاب یک متخصص فلسفه و کلام اسلامی به جای یک متخصص جامعه‌شناسی ارتباطات نشانه رویکرد جدیدی در تصمیم‌گیری فرهنگی حاکمیت است. شورای عالی انقلاب فرهنگی یکی از نهاد‌های حاکمیتی جمهوری اسلامی است که گسترش نفوذ فرهنگ اسلامی در شؤون جامعه و تقویت انقلاب فرهنگی و اعتلای فرهنگ عمومی و تزکیه محیط‌های علمی و فرهنگی را دنبال می‌کند. باید دید آیا سکاندار جدید این شورا با دلبستگی عمیق به علم دینی در تحقق این اهداف و آرمان‌ها موفق خواهد شد یا خیر.
شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر لزوم و اهمیت رعایت حجاب در جامعۀ ایران از همۀ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در این امر می‌خواهد که علاوه بر عمل به وظایف قانونی خود، در درجۀ اول با تبیین دیدگاه اسلام و قانون دربارۀ زن و مسألۀ حجاب به تحکیم مبانی اعتقادی بانوان، به ویژه نسل جوان به رعایت این فریضه الهی کمک کنند و ثانیاً در برخورد با بعضی هنجارشکنی‌ها در مسئله حجاب، مراقب باشند.
نشست علمی حجاب سیاسی یا انقلاب جنسی؛ تفسیر رخدادهای کنونی و تأثیر آن بر نهادهای خانواده برگزار شد.
آیت‌الله جنتی جهاد تبیین و ترویج فرهنگ علوی و فاطمی را وظیفه همه دلسوزان انقلاب دانست و با بیان این‌که «جوانان ما در معرض تهاجم همه جانبه فرهنگی و رسانه‌ای دشمنان قرار دارند» افزود: هدف دشمن این است که تصویر ذهنی آن‌ها از انقلاب را مخدوش کند، لذا وظیفه نهاد‌های فرهنگی و رسانه‌ای و شخصیت‌های تأثیرگذار این است که جوانان را با مبانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنند.
شهریار حیدری، نماینده مردم قصر شیرین در مجلس، درمورد اظهارات دادستان کل کشور پیرامون بررسی مسئله حجاب در مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی و اعلام نظر آن‌ها تا ۱۵ روز آینده گفت: «در مجلس صحبت نشده، چون این مسئله قانون بوده است و شواری عالی انقلاب فرهنگی باید پیشنهاد دهد. اگر نیاز به اصلاح قانون است، مجلس آمادگی دارد. یقینا مجلس، شورای عالی انقلاب فرهنگی و نهاد‌های متخصص باید در این زمینه فکری کنند.»
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: براساس سند تحول بنیادین هدف، تربیت دانش آموز در تراز انقلاب اسلامی است که این تربیت مستلزم همکاری و مشارکت سایر دستگاه‌ها و نهادها است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری اظهار داشت: در ماجرا‌های اخیر بسیاری از روسای طوایف، علما، مسئولین و نهاد‌های امنیتی، نظامی و انتظامی زحمت کشیدند تا آسیب‌های بزرگتر ایجاد نشود و از این جهت از همه عزیزان تشکر می‌کنیم.
نهادهای امنیتی مراقب برخی اظهارات توهین آمیز افراد تندرو و به ظاهر سوپر انقلابی باشند
معاون اول رئیس جمهور گفت: نهادهای انقلاب باید نهضتی برای واگذاری کارها از دولت به مردم راه اندازی کرده و با اعتماد به این مجموعه ها، نقدینگی موجود در جامعه را به بازار سرمایه وارد کنند.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس تاکید کرد: زمانی که بعد از ده‌ها سال نهادهای مختلف امر حجاب نتوانستند این امر فطری را شکوفا کنند باید از زور و تهدید پرهیز کنیم و در روش‌ها و برخوردهای خود تجدید نظری صورت پذیرد، حجاب امری فطری است که با زور و تهدید راه به جایی نخواهیم برد.
معاون اول رئیس جمهور گفت: موکب‌های مربوط به نهادهای انقلابی در ایام برگشت زائرین نیز فعالیت خواهند داشت تا خدمات رسانی و پذیرایی از زوار ادامه داشته باشد.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
شهرکرد- وزیر اطلاعات با اشاره به انسجام اطلاعاتی بین نهادهای امنیتی کشور، گفت: اسناد تاریخی پس از انقلاب به‌زودی در اختیار محققان قرار می‌گیرد.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
وزیر اقتصاد از پایان پول پاشی به بهانه اشتغال خبر داد و گفت: امسال برای توزیع منطقه‌ای و تحقق واقعی شغل، از نهادهای انقلابی نیز در شهرها و روستاها استفاده می‌کنیم.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ