مشاور فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان گفت: مطمئنم دختران ما می‌توانند پا به پای مردان در وزنه‌برداری رشد کنند و این حرکت رو به جلو ادامه داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کوروش بزرگ یا کوروش کبیر، بنیان‌گذار و نخستین شاه شاهنشاهی هخامنشی بود که در بین سال‌های ۵۵۹ تا ۵۲۹ پیش از میلاد، بر نواحی گسترده‌ای از آسیا حکومت می‌کرد.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان با تشریح وضعیت این تیم برای حضور در رویدادهای پیش رو که مسابقات قهرمانی جهان اولین آن است، گفت: انتظار کسب مدال از بانوان اشتباه است.
مدیر فنی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان با تشریح وضعیت این تیم برای حضور در رویدادهای پیش رو که مسابقات قهرمانی جهان اولین آن است، گفت: انتظار کسب مدال از بانوان اشتباه است.
از هوش مصنوعی درخواست کردیم تا چهره کوروش هخامنشی را براساس تعاریف موجود در متون تاریخی طراحی کند.
کوروش پرویزیان کارشناس بانکی با انتقاد از تسهیلات تکلیفی بانک ها گفت: حداقل ۶۰۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات تکلیفی وجود دارد.
امیر قلعه‌نویی یک دعایی مال کوروش کبیر است که می‌گوید این مملکت را از دروغ، دشمن و خشکسالی محفوظ بدار و من هم یکی اضافه می‌کنم و می‌گویم ان‌شاءالله بخل و حسادت از این مملکت دور شود و نتیجه خوبی کسب کنید. برای تیم ملی امید هم بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم همه با دست پر برگردیم. اگر فضا و بستر آماده باشند، کار‌های مهمی انجام می‌دهیم.
کوروش احمدی، دیپلمات سابق نیز در پاسخ به پرسشی درباره احیای برجام گفت: «در حال حاضر تمام فعالیت‌ها در ارتباط با برجام در حال تعلیق است و شرایط برای بازگشت به مذاکرات با هدف احیای برجام فوق العاده سخت شده است.»
کوروش احمدی، دیپلمات سابق نیز در پاسخ به پرسشی درباره احیای برجام گفت: «در حال حاضر تمام فعالیت‌‌‌ها در ارتباط با برجام در حال تعلیق است و شرایط برای بازگشت به مذاکرات با هدف احیای برجام فوق‌‌‌العاده سخت شده است.»
تصاویری از آرامگاه کوروش در مجموعه میراث جهانی پاسارگاد در روز سیزده‌بدر در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که حکایت از تعطیلی این مکان تاریخی دارد.
وقتی سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه جهان را با وضعیت خودمان مقایسه می‌کنم به خود می‌گویم اگر امروز بخواهم به کوروش چیزی بگویم احتمالاً می‌شود این: "کوروش تو بخواب! ما هم می‌خوابیم! "
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
روی دیوار‌های این دروازه موجودات افسانه‌ای نقش بسته شده بود که یکی از مهمترین آن‌ها یعنی "موشخوشو" از هنر معماری هخامنشی در دوره‌های بعدی حذف می‌شود.
کوروش احمدی، تحلیلگر مسائل بین‌الملل در خصوص تبعات ادعا‌های ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا گفت: این ادعا‌ها از این منظر حائز اهمیت است که یک مقوله جدید را وارد پرونده میان ایران و آمریکا می‌کند. به این معنا که علاوه بر پرونده‌های سیاسی و حقوقی قبلی که از قبل وجود داشته است، آمریکا به دنبال باز کردن پرونده جدید دیگری است
تصاویری از بارش شدید برف در آرامگاه کوروش را می‌بینید. صبح امروز ۲۰ دی ۱۴۰۱ پاسارگاد شیراز سفیدپوش شد.
کوروش احمدی گفت: درحالی‌که مقامات آمریکایی همچنان دیپلماسی را بهترین راه‌حل اعلام می‌کنند، اما می‌گویند فعلا احیای برجام در دستور کارشان نیست، مقامات اروپایی مدت‌هاست که دیگر از دیپلماسی به عنوان راهی برای حل مشکل با ایران سخن نگفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران در سال۱۳۵۰ در جام بین المللی کورش کبیر برای اولین و آخرین بار با لباس آبی در همه بازیهایش به میدان رفت
مدیر تیم های وزنه‌برداری وزنه برداری توضیحاتی را در مورد عملکرد تیم زنان و مردان ایران در قهرمانی جهان 2022 بیان کرد و گفت: ما محکوم هستیم در هر مسابقه بهتر باشیم.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر نفراتی چون رضازاده، کوروش باقری و انوشیروانی نتوانند کاری در وزنه‌برداری کنند، معتقدم فرد دیگری هم نمی‌تواند.
سرمربی پرسپولیس به مناسبت روز کوروش بزرگ استوری معناداری منتشر کرد.
یاسردادوند در سال ۸۹ در مسابقات قهرمانی آسیا در کنار ورزشکارانی، چون کیانوش رستمی، اصغر ابراهیمی، بهداد سلیمی، سجاد انوشیروانی، مرتضی رضائیان، سید مهدی پانزوان، حامد مجیدی به همراه کادر فنی افشین ریاحی (سرپرست)، کوروش باقری (سرمربی)، محمدعلی فلاحتی نژاد (مربی) و … حضور داشت و نماینده ایران در این دوره از مسابقات بود.
مدیر تیم های ملی فدراسیون وزنه برداری گفت: هر مربی دوست دارد که بهترین‌ها را در تیم خود داشته باشد و البته که تیم ملی جای بهترین هاست.
کوروش احمدی گفت: هم عدم توافق میان تهران و واشنگتن بر سر چند موضوع باقیمانده و هم یک سری وقایع جنبی مانند انتخابات آمریکا و حتی انتخابات در اسرائیل باعث شده که کار به حالت تعلیق دربیاید و این تعلیق می‌تواند تا اواسط نوامبر یعنی حدود ۱۰ هفته دیگر ادامه داشته باشد.
انتقاداتی به برگزار نشدن انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری زنان برای قهرمانی آسیا مطرح شده که مدیر تیم های ملی نسبت به آن واکنش نشان داد.
سر رابرت کر پورتر که به عنوان نقاش درباری تزار روسیه منصوب شده بود عمده شهرت خود را به دلیل سفر به ایران و نقاشی از پاسارگاد کسب کرد. سفر طولانی او به ایران از ۱۸۱۷ میلادی آغاز شده و او از طریق قفقاز وارد ایران شد و پس از عبور از تهران و اصفهان به تخت جمشید و پاسارگارد رفت و نقاشی تاریخی و معروفی نیز از آرامگاه کوروش از خود به یادگار گذاشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ