مدیرکل توانبخشی جمعیت هلال احمر از پیشتازی این سازمان در توانبخشی اسکولیوز در کشور خبرداد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرپرست سازمان امداد و نجات هلالاحمر با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی از آماده باش امدادگران این جمعیت در ۷ استان کشور خبرداد.
محمد تاجران داوطلب جمعیت هلال احمر بعد از انتقال پیام صلح و دوستی در ۵۶ کشور جهان، اکنون مشغول رکاب‌زدن در آمریکای لاتین است.
سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از حضور هلال‌احمر در ۱۹۵ عملیات آتش‌سوزی جنگل‌ها در سال جاری خبر داد.
مدیر عامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد از جست‌وجو و انتقال ۳ محیط‌بان منابع طبیعی در آتش‌سوزی گسترده جنگل و مراتع کوه نارک و انتقال آن‌ها به مراکز درمانی خبر داد.
رئیس جمعیت هلال احمر عراق همکاری با هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در خدمت‌رسانی امدادی و درمانی به زائران اربعین حسینی را مصداق برادری و اخوت اسلامی‌بین دو کشور دانست.
رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی‌به ارائه برنامه‌های جمعیت برای خدمات رسانی در اربعین حسینی پرداخت.
مدیر منطقه‌ای فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ در منطقه منا گفت:هلال‌احمر ایران قوی‌ترین شریک فدراسیون در منطقه است.
هلال‌احمر ایران در پی فروریختن ساختمانی در اسکندریه برای اعزام تیم‌های امدادی به مصر اعلام آمادگی کرد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به اعلام هشدار هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۶ استان کشور، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات، در پی هشدار سازمان هواشناسی، از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر در ۱۱ استان کشور، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به هشدار هواشناسی در ۳ استان کشور، از آماده‌باش هلال‌احمر در این استان‌ها، خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی هلال‌احمر به حدود ۱۹۰۰ حادثه دیده طی هفته گذشته خبر داد
معاون عملیات سازمان امدادونجات از آماده‌باش امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال‌احمر، در ۵ استان کشور به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر نسبت به بارش شدید باران و وزش باد در ۱۶ استان کشور هشدار داد.
رئیس‌جمهور در مراسم روز جهانی هلال‌احمر گفت: باید امنیت شغلی نسبت به کسانی که خدمت‌گذار در این مجموعه هستند ارتقا پیدا کند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی تاکید کرد: خانواده بزرگ هلال احمر، سربازان ملت ایران هستند و توانایی و وقت خویش را سخاوتمندانه صرف نیازمندان و حادثه‌دیدگان می‌کنند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر از برنامه‌ریزی‌های این جمعیت برای توسعه بیشتر توریسم سلامت خبر داد.
وحید سلیمی‌به عنوان سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر انتخاب شد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر برنامه‌های این جمعیت ویژه اعیاد شعبانیه و طرح منتظران ظهور را تشریح کرد.
رئیس جمعیت هلال‌احمر ترکیه از کمک‌ها و خدمات امدادگران ایرانی در مناطق زلزله‌زده این کشور قدردانی کرد و گفت: کمک‌های دولت و هلال‌احمر ایران به زلزله‌زدگان را هیچ‌وقت فراموش نخواهیم کرد.
تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک میان جمعیت هلال‌احمر و سازمان هواپیمایی کشوری با حضور روسای دو مجموعه به امضا رسید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز درمانی هلال احمر در اکوادور، هلال احمر را مظهر دیپلماسی عمومی و سلامت دانستند.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: این جمعیت برای موضوع تغییرات اقلیمی، اقدامات ساختاری انجام داده و مواجهه با چالش‌های آب و هوایی را اولویت خود می‌داند.
رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اینکه این جمعیت در حال ارتقای سطح توان امدادرسانی به شهروندان است، از آمادگی برای خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ