باشگاه‌های لیگ برتری ممکن است در جریان بازی‌ها با مشکل عجیبی از سوی بازیکنان خود مواجه شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس جزئیاتی از حضور گلر برزیلی در این تیم عنوان کرد.
باشگاه پرسپولیس با انعقاد قرارداد با حامی مالی خیال خود را بابت بخش قابل توجهی از هزینه های فصل جاری راحت کرد تا بازیکنانش با آرامش بیشتری وارد هفته دوم لیگ برتر شوند.
نامجومطلق می‌گوید: پرسپولیس پول هایش را پس‌انداز کرد اما آجورلو قرارداد بازیکنان را دو سه برابر بالا برد. در حق نکونام اجحاف شده
خیبری، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص سقف و اصول بستن قراردادها صحبت کرد.
باشگاه استقلال پیش از بازی با نساجی در نیمه نهایی جام حذفی هم موفق به پرداخت مطالبات بازیکنان خود در بخش درصد و پاداش ها نشد.
رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز جلسه مهمی را با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کرد.
رییس تاتنهام آماده است تا رقم فسخ قرارداد ژابی آلونسو را به بایر لورکوزن بپردازد و ستاره سابق لیورپول را به عنوان مربی جدید تاتنهام به خدمت بگیرد.
باشگاه پیکان اعلام کرده هزینه ای برای اجاره ورزشگاه آزادی پرداخت نخواهد کرد.
مدیران رئال مادرید پیشنهاد جدیدی را برای تمدید قرارداد به مارکو آسنسیو، ستاره این تیم، ارائه کرده‌اند.
مدیر صرافی شربیانی جزییات تحویل 230 هزار یورو پول را به صورت نقدی به مدیرعامل استقلال توضیح داد.
معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت:هر لحظه قراردادی به دست معاونت برسد میگوییم پرداخت صورت گیرد.
طبق قرارداد سه‌ساله‌ای که فدراسیون فوتبال اسپانیا با همتایان عربستانی منعقد کرد، قرار شد که دیدار سوپرکاپ اسپانیا، جدال برنده لیگ و جام حذفی این کشور به میزبانی عربستان برگزار شود. آن زمان در توافق اولیه پای قراردادی ۱۴۰ میلیون یورویی در میان بود. به عبارتی برای گرفتن یک میزبانی ساده که قرار بود فقط دو تیم به مصاف هم بروند، اسپانیا به ازای هر دوره ۴۰ میلیون یورو از عربستانی‌ها گرفت.
در حالی که خبر امضای قرارداد قطعی رضا عنایتی به عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان منتشر شده بود، اما این اتفاق رخ نداد.
روز گذشته خبری مبنی بر فسخ قرارداد بازیکن باتجربه مسجدسلیمانی‌ها با این تیم منتشر شد.
سرمربی لیدزیونایتد که در تابستان جاری در آستانه عقد قرارداد با کودی گاکپو بود، حالا اعتراف می کند که پول کافی برای خرید او را نخواهند داشت.
استقلالی‌ها پیش از این دو مرتبه پول محمد محبی را در یک هفته اخیر به حساب سانتاکلارا پرداخت کرده بودند، اما از آن جا که این پول‌ها برگشت می‌خورد این بار از طریق یک واسطه اروپایی این پول را پرداخت کردند.
باشگاه پرسپولیس بخش دیگری از قرارداد فصل جاری دو تن از اعضای خارجی این تیم را پرداخت کرد.
دبیرکل فدراسیون ووشو با اشاره به اینکه تا به امروز حدود ۱۰ درصد از بودجه مصوب فدراسیون ووشو در سال ۱۴۰۱ از سوی وزارت ورزش و جوانان پرداخت شده است، گفت: با تداوم این وضعیت، اعزام تیم ملی ووشو جوانان به مسابقات جهانی در آذر ماه با هاله‌ای از ابهام روبرو بوده و شاید قادر به اعزام تیم نباشیم.
اگر استقلال ظرف هفت روز آینده پول رضایتنامه محمد محبی را به سانتاکلارا پرداخت نکند، این باشگاه پرتغالی می تواند قرارداد مهاجم آبی ها را به صورت یکطرفه فسخ کند!
باشگاه پرسپولیس اقدام درستی انجام داده و پول قرارداد لوکادیا را سر موعد مقرر و حتی زودتر پرداخت می‌کند تا در ادامه راه با جدایی این مهاجم هلندی یا مشکلات جدی‌تر مواجه نشود.
قرارداد دراگان اسکوچیچ به گونه‌ای تنظیم شده که حق فسخ فقط با کارفرما یعنی فدراسیون فوتبال است.
مسئولان ارشاد استان خوزستان گفت: سیستم خنک‌کننده موزه هنر‌های معاصر اهواز به سرقت رفته که چیزی نزدیک به ۸-۹ میلیارد تومان پول آن است. بحث وسایل آشپزخانه، تابلو‌های نفیس و ... نیز مطرح است. تعداد زیادی از تابلو‌ها آنجا از بین رفته است. رنگ آمیزی در و دیوار موزه نیز هست که مجدد رنگ آمیزی دیگری شده و از بین رفته است. عملا موزه هنر‌های معاصر اهواز تبدیل به یک متروکه شده است.
با انتقال مبلغ مربوط به بند فسخ قرارداد امیرحسین حسین‌زاده با استقلال، مقدمات حضور محبی در این تیم فراهم شد.
مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال در خصوص مسائل پیرامون تبلیغات محیطی و حق پخش توضیحاتی ارائه داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ