رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی و پولی در بانک مرکزی تشکیل داده‌ایم که در این کمیته تمام شرکت‌هایی که سه تخلف داشته باشند بررسی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته ویژه بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ با حکم رئیس‌جمهور، اردیبهشت‌ماه امسال برای بررسی ابعاد حوادث سال گذشته تشکیل شد.
کمیته ویژه منتخب رئیس جمهور در بررسی ناآرامی‌های سال ۱۴۰۱ بیانیه‌ای را منتشر کرد و نوشت: کمیته ویژه برای بررسی و پیگیری‌های تخصصی و دقیق‌تر مسأله، نسبت به تشکیل کارگروه‌های تخصصی ششگانه اقدام کرده است.
وزیر کشور گفت: باید یک کمیته مشترک تشکیل شود و به محل سد‌ها بروند میزان آبِ آن‌ها را بررسی کنند و مشاهده کنند که ادعای حاکمان افغانستان درست است یا متخصصان ما که می‌گویند آب هست.
وزیر کشور اعلام کرد که دو کمیته مجزا در وزارت کشور و ریاست جمهوری در حال تحقیق درباره اتفاقات و ناآرامی‌های پاییز سال گذشته هستند. احمد وحیدی اظهار کرد: کمیته‌ای که رئیس جمهور دستور تشکیل آن را صادر کرده در جای خود در حال انجام اقدامات لازم است. او ادامه داد: البته وزارت کشور نیز کمیته دیگری در این زمینه تشکیل داده که وظیفه آن بررسی اتفاقات رخ داده در پاییز سال گذشته است.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: کمیته‌ای تحت عنوان کمیته بررسی تخلفات ارزی در بانک مرکزی تشکیل دادیم.
رئیس جمهور با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد حوادث، ناآرامی‌ها و ... کرد. رئیسی کمیته ویژه را موظف کرده است تا گزارشات خود را به طور منظم برای شخص وی ارسال کند.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری معتقد است بر اساس اساسنامه‌ها کار می‌کند و اتفاقی که رخ داده قانونی است.
دکتر سعید کریمی درباره آخرین اخبار از بررسی و جمع‌بندی کمیته علمی وزارت بهداشت در زمینه بروز مسمومیت در دانش‌آموزان، گفت: کمیته علمی پیش از سال جدید به دستور مقام عالی وزارت تشکیل شد و بیش از ۳۰ نفر از بهترین متخصصان کشور شامل متخصصین ریه، سم‌شناسی، میکروب‌شناسی، عفونی، روانپزشک، بهداشت محیط و... هم در این کمیته به بررسی گزارشات و یا بازدید‌های میدانی پرداختند.
بنا به اعلام رسانه های ترکیه، پارلمان این کشور کمیته ای را با هدف بررسی زلزله اخیر تشکیل خواهد داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی به دنبال افزایش بهای ارز و سکه و تحولات بازار، امروز شنبه جلسه‌ای غیرعلنی تشکیل دادند. در این جلسه، مخبر معاون اول رییس جمهور، خاندوزی وزیر اقتصاد و فرزین رئیس کل بانک مرکزی حضور پیدا کردند و پس از پایان این جلسه، نمایندگان وارد بررسی جزئیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ شدند.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
اعضای ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه دیروز به بررسی پرونده‌های مالی و اقتصادی و آخرین وضعیت بازار ارز پرداختند.
در پی اقدام به خودکشی دانشجوی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، روابط عمومی این دانشگاه با صدور اطلاعیه آخرین وضعیت ابن دانشجو را تشریح کرد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از تشکیل کمیته حقیقت‌یاب با حضور نمایندگان تام الاختیار دولت، مجلس و قوه قضائیه و نماینده‌ای از نهادهای مردمی برای بررسی اتفاقات، اغتشاشات و آشوب‌های هفته‌های اخیر کشور خبر داد.
رئیس شورای امنیت کشور از تشکیل کمیته تحقیق برای بررسی ناآرامی‌های اخیر خبر داد.
معاون توسعه مدیریت و منابع با بیان اینکه پیگیر ثبت جهانی غار علیصدر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این راستا هستیم بر لزوم تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این غار تاکید کرد.
وزارت ارتباطات اعلام کرد:وزیر ارتباطات دستور داده درصورت دریافت مستندات مورد ادعای گوگل در خصوص پلتفرمهای ایرانی، کمیته ای شامل کارشناسان فنی خبره و مستقل برای بررسی دقیق این ادعا تشکیل شود.
نماینده مردم زابل در مجلس گفت: مقرر شد کمیته حقیقت‌یاب از سوی رئیس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اعزام شوند تا ابعاد حادثه را بررسی کنند تا حق کسی ضایع نشود و افراد بیگناه از مقصرین اصلی حادثه تروریستی جدا شوند..
با دستور رئیس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون امور داخلی کشور، کمیته ویژه پیگیری ابعاد موضوع «مهسا امینی» تشکیل شده است.
نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: با تشکیل کمیته تحقیق و تفحص از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران،‌تخلفات مالی این نهاد مورد بررسی قرار گرفته و مطابق مدارک هیچ جای دفاعی برای اتاق بازرگانی وجود ندارد.
وحید شقاقی شهری کارشناس مسائل اقتصادی گفت: با مداخله دولت و عدم اجازه برای افزایش بیش از ۲۵ درصدی بهای اجاره، این موضوع به نوعی موجبات ایجاد بازار غیر رسمی و سیاه را فراهم خواهد آورد، به بیان دیگر در بنگاه و بر روی کاغذ مالک و مستاجر با توجه به نرخ‌نامه دولت یک عددی را توافق می‌کنند، اما در مقابل نیز مالک مبلغ بیشتری را برای اجاره طلب خواهد کرد که این موضوع زیر میزی را در جامعه رواج خواهد داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ